Gemeente Kampen verwijst naar de app voor info waar je je GFT afval kan brengen. In ons centrum is een Pilot (inmiddels al minstens 3 jaar…) voor GFT afval in kleine hoeveelheden i.v.m. kleine binnenstadsappartementen. Nu zit ik met mijn woonstichting (correctie; Woning Corporatie!) in een gedwongen afgrijselijke renovatie (overigens half en slecht werk).
Maar wat ik wil zeggen, nu ik tijdelijk ergens anders in de binnenstad “logeer” wil ik mijn netjes gescheiden afval graag ergens deponeren. Je weet wel die verteerde GFT zak die nogal snel doorrot van ellende.. Maar op zoek naar waar ik het kan legen, verwijst de Gemeente Kampen naar deze app op hun website… Echter, nergens staan deze GFT lokaties vermeldt!
Dus vandaag maar met een lekkende bijna uit elkaar vallende zak de halve binnenstad door naar (de bij mijn huis bekende) GFT stortplek… Fijn hoor!
Graag deze lokaties erin zetten en even een toegevoegde boodschap voor de Gemeente; “waag het niet deze pilot te stoppen en/of ee ooit geld voor te vragen!”.
Fijne dag, doei!
(Ohw, ps; mijn vorige kritische reviews hier zijn plots verdwenen?!…)