Geen enkele klant ondersteuning
MeerWat een verschrikkelijke klantenservice. Reageren op geen enkel verzoek om ondersteuning. Na 6 pogingen via whatsapp of mail geen enkele reactie. Wel geld afschrijven maar het abonnement niet activeren. Verzoeken om terugbetaling worden genegeerd. Hopeloos.
1door Joh***22/03/2024Chromecast tv ergenis..
MeerViaplay app kan niet in Chromecast tv geladen worden,geeft foutmelding kan content niet laden,probleem dus!
1door Tji******19/03/2024Slechte beeld kwaliteit
MeerIk vind goede beeld kwaliteit en ontvangst belangrijker dan uiterlijk Viaplay.
Zorg nu eerst eens dat je klanten tevreden zijn en blijven voordat je aan jezelf gaat denken. Waardeloos bedrijf !1door Lev*******11/03/2024Duur
MeerBelachelijke prijs voor wat je krijgt! Tegenwoordig niet eens meer op 2 schermen een wedstrijd kunnen kijken…
1door Sja*******10/03/2024Opzeggen
MeerAlles wordt duurder. Helaas ga ik mn abonnement opzeggen. Jammer dat je niet meer kan delen. Voor 1 gebruiker gaat het me teveel kosten. Tja zo raak je je klanten kwijt. Dan maar samenvatting kijken op NOS.
1door Pre*******10/03/2024Kwaliteit erg matig
MeerDit is echt heel vreemd het beeld valt vaak weg. Dit is de enige app waarop dit voorkomt via de tv.
1door Mar******09/03/2024Extreem slecht platform
MeerNu het 2e jaar viaplay voor formule 1 en enkel voor formule 1. De films en series op dit platform zijn zacht gezegd extreem slecht. Een grote mislukte poging om een platform te maken.
Daarbij betaal je deze grappenmakers dit jaar meer voor minder functionaliteiten. Vorig jaar was het beschikbaar sport te kijken op 2 apparaten. Dit hebben ze nu aangepast naar 1 apparaat die sport kan kijken.
Over het algemeen geen goede woorden over dit platform. Ik zeg verkoop de f1 rechten aan een platform wat dit wel normaal kan aanbieden en haal je hele platform uit de lucht.1door Jer***08/03/2024Bagger
MeerSinds seizoen 2024 elke keer gekloot met “stream wordt op een ander apparaat bekeken, en dat klopt normaal kon je 2 apparaten ter gelijker tijd gebruiken om te stream normaal nooit problemen mee gehad maar sinds begin van dit seizoen geeft hij de melding al terwijl er maar op 1 tv is ingelogd, en het al bekende probleem van afgelopen seizoenen dat beeld soms erg bagger is kwa beeld kwaliteit
1door Cia****07/03/20241 ip adres voor maar slechts 16 euro
MeerWat een schandalig besluit om maar 1 ip adres per account toe te laten. Binnen ons huishouden kan niemand meer buiten huis kijken en moeten we of een extra account afnemen. Alles draait weer om het geld en niet om de gebruiker. Jullie zijn er in ieder geval 1 kwijt en ik gok wel meer. Ik hoop dat het jullie ondergang wordt, niet meer dan verdiend.
1door Anoniem03/03/2024Advies: geen ViaPlay gebruiken
MeerJe betaalt de hoofdprijs voor sport. Maar de beeldkwaliteit is regelmatig echt slecht. Daarnaast moet het beeld veel bufferen. Zelfs met duurste KPN abonnement met glasvezel. Uitzending valt soms uit en je kunt maar met 1 persoon dezelfde stream kijken.
Ik zou voor F1 TV gaan en hopen dat de rechten van F1 volgend jaar bij andere partijen komt!1door Dar*******02/03/2024Slechte app in gebruik
MeerBij het schakelen van de app op je telefoon naar bijvoorbeeld de tv app geeft Viaplay op beide apparaten aan dat er teveel streams bekeken worden (meer dan 2). Fout melding gaat er niet uit ook niet wanneer je op beide apparaten jezelf uitlogt.. klantenservice ook zwaar ondermaats door uren later pas te reageren. Het was een mooie eerste race van het seizoen (denk ik).
2door Bar**02/03/2024Viaplay heeft veel problemen met streamen
MeerHeel vaak storingen. Stilstaand beeld wat enkele minuten duurt. En dat net als
Vorig jaar meerdere keren per wedstrijd. Dit gebeurt wekelijks.1door Anoniem02/03/2024Waardeloos beeld
MeerNu 3e jaar op rij dat ik zeker de helft van de tijd geen scherp beeld heb. Waardeloos! Helaas is er geen keuze om F1 ergens anders te kijken..
1door Low******02/03/2024Rotzooi
MeerWat een verwchikkelijk slechte beeld kwaliteit
19€ betaald voor blokjes beeld…. Altijd f1 tv gehad super kwaliteit! Voor de helft van het gekd, Nu viaplay geprobeerd omdat deze app op me nieuwe tv staat geïnstalleerd nu al spijt van dit abbonoment!1door Klj****01/03/2024Drama
MeerVorig jaar kon je de trainingen en kwalis en races via de app nog goed bufferloos volgen. Was top. Beeldkwaliteit ook top.
Vorige week de testsessies: wat een drama is het geworden! Elke minuut uitzending betekent 20 seconden bufferen, en de andere 40 seconden vaag beeld, dus waardeloos. En dat 3 dagen lang. Ik lees dat bijna iedereen hier last van heeft. Los dit op voor donderdag, anders zecht half Nederland op!
En ja, mijn wifi is top, downloadspeed is 500 mbit p/s. Al mijn andere tv apps streamen naadloos en zonder enige buffering en met perfect beeld.1door Hot*******27/02/2024Laden v2
MeerHet streamen met Google Chromecast gaat perfect, met bijv. Netflix. Maar het streamen met Viaplay gaat echt niet!
Continue wordt er gebufferd d.w.z. om de minuut en tot maximaal om de 2,5 minuten. Het bufferen duurt telkens ca 10-15 seconden en soms moet je het casten stoppen en dan alles opnieuw starten.1door Leu******21/02/2024Betaling
MeerWat een slechte app! Betaling al voltooid en ook afgeschreven maar het geeft aan dat ik dat nog niet heb gedaan. Ik kan ook geen video’s kijken terwijl ik al betaald heb. Heel slecht!
1door Sch*******14/02/2024Werkt voor geen meter
MeerIk hou de Premier League goed in de gaten en probeer zoveel mogelijk wedstrijden te kijken. Maar in de meeste gevallen hapert het scherm zodanig dat het onmogelijk wordt ok de wedstrijd te volgen. Echter mag de klant wel de volle mep betalen voor kansloos beeldmateriaal. Rond uit schandalig!
1door Thi*******04/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"
- L van Milgen zei over ING Bankieren: "Zelfs het downloaden van de ING app is niet te doen bij de..."
- Jolanda zei over Word Blitz ・: "Iedere begin van de maand ben ik veel bekers kwijt nu waren..."
- wru............ zei over bol: "Blijft hangen Normaalgesproken een fijne en goedwerkende app,..."