Voucher gedoe
MeerTot op heden nog geen enkele keer een goed werkend vouchersysteem meegemaakt.
Gebruikte voucher worden niet verwijderd, als je ze handmatig verwijderd komen ze gewoon terug!
Tevens worden gebruikte voucher weer niet als gebruikt weggezet waardoor er geen overzicht meer is tussen gebruikte en ongebruikte vouchers.
Het gevolg is dat ik bij de kassa 58 voucher sta te scannen tot ik er 1 heb die het doet2door Mus*******03/03/2024Club Pathé app
MeerKan mijn punten niet verzilveren. Het programma loopt vast bij het verzilveren/ betalen.
2door Kri*******28/02/2024Vouchers verdwijnen niet meer
MeerSinds een tijd verdwijnen (gebruikte) vouchers niet meer. Ook blijven ze na gebruik op actief staan.
Ook als je ze handmatig verwijdert komen ze gewoon weer terug. Nogal mateloos irritant als je er meerdere met eenzelfde einddatum hebt.2door Sas**19/02/2024Leuke en goede app
MeerKorting is altijd leuk.
Wel jammer dat als je een voucher hebt gebruikt dit niet word aangepast in de app3door Kvd****18/02/2024Goed maar
MeerHet is een goede app voor het sparen van punten alleen mis ik wel het delen van je spaarpunten of poducten met een andere (unlimited) gebruiker zodat die er gebruik van kan maken.
Ook worden de vouchers niet goed geupdate waardoor ik niet weet welke geldig zijn en welke niet. Hierdoor sta ik vaak aan de kassa met een ongeldige/gebruikte voucher.3door Bra*****12/02/2024Kan niks bestellen
MeerScherm blijft vast staan als je iets besteld je kan net cookie aanvinken maar dan houd het op
1door B C*******04/02/2024Om te huilen
MeerIk kan na 6 flessen rode wijn nog beter functioneren dan deze app. Hetzelfde geldt voor de reguliere Pathé app maar godzijdank kun je daarvoor nog lekker ouderwets naar de website.
1door Mij*******22/01/2024Waardeloos en vol fouten
MeerEr verdwijnen punten en vouchers uit de app, ook die ik er na aankoop handmatig in heb gezet.
Pure diefstal!
En de acties stellen niks meer voor.1door Fam***21/01/2024Werkt niet goed en is onvolledig
MeerDe intentie van de functionaliteit app is prima echter de werking van de functies is niet goed. Gebruikte vouchers worden niet automatisch verwijderd en blijven in de app staan als actief. Je kunt je actieve biOScoopkaartjes er niet in zien, dan wordt je namelijk doorgestuurd naar de website en daar moet je dan dus weer inloggen. Als je customer support wil gaat dat op dezelfde manier, maar de website voor contact werkt helemaal niet. Ook voor daadwerkelijk boeken van tickets wordt je doorgestuurd naar de website en ook dat boeken gaat vaak niet goed. Stoelen (soms alle) waarvan wordt aangegeven dat ze al geboekt zijn, of de selectie van 2 stoelen naast elkaar die niet mogen terwijl dat wel goed zou moeten zijn. Er is nog veel te verbeteren aan de app en dat is al heel lang zo!
2door The*******17/01/2024Gecompliceerd
MeerTwee verschillende apps voor één biOScoop, gecompliceerd, niet gebruiksvriendelijk (da’s bijna hetzelfde), en even een kaartje kopen wordt een puzzelrit met uitdagingen.
2door Nic*******16/01/2024Doe aub iets aan de voucher bug.
MeerGebruikte vouchers blijven staan als ‘actief’ in de app. Dit is erg vervelend. Ik heb nu vouchers waarvan ik niet weet of ik ze al gebruikt heb. Soms sta ik met snacks bij de (zelfscan)kassa terwijl de voucher niet meer geldig blijkt. Ik heb dan andere vouchers, maar ga dan niet snacks terug leggen en ruilen. Dat is bij popcorn bijvoorbeeld onhygiënisch. Ook word ik getriggerd om een voucher te gebruiken die bijna afloopt. Als die dan niet meer werkt dan is dat irritant. Het personeel is bekend met het probleem. Misschien een 3e app die de QR codes kan scannen om te zien of de vouchers nog geldig zijn :-/?
3door Roy*******05/01/2024Werkt niet
MeerIk kan geen vouchers aanschaffen. Hij vraagt steeds opnieuw om inloggen, terwijl ik al ingelogd ben.
Ik word steeds doorgelinkt naar de iTunes app. Heel raar, want die heeft niks met Pathé te maken, natuurlijk.
Punten worden ook niet meer bijgeschreven.3door Ger*******30/12/2023Waardeloos
MeerSlechte app en actie. De dingen die je kunt krijgen bij de biOScoop staan niet als vouchers in de app en de voucher die wel beschikbaar zijn. Zijn vaak niet op voorraad in de biOScoop. Erg omslachtig en zinloos systeem dus.
1door J E******29/12/2023Goed maar
MeerHet is een goede app voor het sparen van punten alleen mis ik wel het delen van je spaarpunten of poducten met een andere (unlimited) gebruiker zodat die er gebruik van kan maken
4door Bra*****25/12/2023Gênant slechte app en slechte acties
MeerDeze app voecht heel weinig toe aan je ervaring bij Pathé, behalve dat je langer mag wachten bij de kassa omdat je voor de zoveelste keer bent uitgelogd in de app. Ook reageert de app soms gewoon niet meer. Het lijkt wel een soort website in plaats van een daadwerkelijke app.
Daarnaast zijn de acties echt heel matig. De adventskalender is bijvoorbeeld echt de gênantste actie die ik mij kan voorstellen: slechts 1x win je 25 puntjes waar je net niks mee kan. Ze hebben het concept van een adventskalender niet begrepen bij Pathé.1door Dan*******12/12/2023Kerst advent kalender
MeerIs het wel een advent kalender? Het lijkt meer op krasloten met helemaal niks winnen elke dag.
2door Kea*******11/12/2023Kan de app club Pathé niet downloaden
MeerIn de App Store kan ik de app van Club Pathé alleen openen, maar niet downloaden op mijn telefoon .
Dat is vervelend en onhandig.1door C T****08/12/2023Ellende
MeerDe app werkt slecht. Heel vaak krijg ik de app niet eens opgestart. Soms staat er ineens dat ik 0 stars heb gespaard, terwijl ik er dan bijv. meer dan 2000 heb. Enige tijd later staan alle stars er dan weer op. Bij grotere drukte werken de apps van Pathé sowieso slecht(er).
1door Bol*******08/12/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"