Syncing is horrible
MeerDoesn’t easy sync data with OMRON app and also not anymore with Apple health. Bad changes, don’t buy OMRON
1door Owi*20/03/2024Waardeloos
MeerHeb dit apparaat op verzoek van internist gekocht. Maar heb al weer spijt. Pairing met iPhone 11 12 13 14 geprobeerd maar werkt niet krijg hem niet gekoppeld vraagt steeds om gebruiker dan zeg ik oké maar koppeld niet deze gast gewoon retour afzender.
1door App***20/02/2024Nieuwe app
MeerDe app van Omron werkt perfect. Op de iPhone zijn veel verschillende datagegevens zichtbaar. Gegevens delen via mail is ook mogelijk.
5door Sna*******10/02/2024Synchronisatie werkt niet meer
MeerSynchronisatie was altijd al lastig, maar inmiddels geheel onmogelijk. Zoals al veel vaker hier opgemerkt. Ongelooflijk dat dit probleem nog steeds niet door Omron is opgelost.. in deze tijd een no-go. Metingen overigens prima, maar fix aub deze bug
2door Mic*******01/01/2024Useless software
MeerWith this new app syncing does not work. Keep getting Err1 on Viva scales and isn’t registering bloodpressures any more on bp monitor. Should I throw the devices away? I need them to work for serious health conditions. Stop focussing on increasing your margins with paywalls. Just make something that does what it says it is supposed to
1door 146**15/12/2023Onbetrouwbaar onding
MeerIk heb nu ruim 2 jaar een OMRON en steevast geeft dit onding te hoge waarden aan. Herhaaldelijk al contact opgenomen maar steevast meet dit onding 40 mmg te hoog. Hierdoor lijkt het alsof ik constant een hypertensie heb. De App leest herhaaldelijk de waarden niet ook als het scherm op het apparaat aangeeft dat het communiceert via BT. Echt troep.
1door Pet******22/11/2023Why the heck do i need to create an account?
MeerThis stores sensitive data, i wish there was an option to use this device without someone half across the globe knowing my blood pressure.
1door Lbu***20/11/2023Waardeloos
MeerOndanks meerdere updates nog steeds waardeloos. Synchronisatie lukt nog steeds niet. Oude versie met Journaal was super. En reden om een OMRON aan te schaffen. Sinds de nieuwe software raad ik het iedereen af.
1door Sip***18/11/2023toch een bug in de versie
MeerAl heel lang zit er een bug in, wanneer je langer als een jaar terug wilt kijken dan kun je dat wel met de kalender instellen, echter ondanks dat je dan die instelling opslaat, kun je nog steeds niet meer dan een jaar terug zien in het grafiek. 9-11-2023
2door Mic*******09/11/2023Not syncing properly
MeerI connected the app to a brand new x4 smart, unfortunately after one day the app stopped syncing properly: the syncing seems to work, both from the app and from the device, but the history of measurements was not updated. If I try the syncing again, it just says that there are no more new measurements to download. So now I have to manually add the measurements to the app. Fix this please!
1door Eel***04/11/2023Niet makkelijk in koppeling
MeerMooi om thuis te meten. Koppeling met bluetooth verloopt wisselend succesvol. Ook is beperking van 2 pers
3door App******25/10/2023Synchronisatie
MeerSynchronisatie via bluetooth werkt nog steeds niet betrouwbaar! Ook na de laatste update sep/okt. 2023 blijft het geklooi.
1door Tim*****20/10/2023Geen apple health
MeerZoals al door meerderen aangegeven: sync met apple health werkt niet meer. Dit was juist mijn voornaamste reden om voor deze bloeddrukmeter te kiezen. Erg teleurgesteld (en dat al na 2 maand gebruik) dat ik dit apparaat zo snel al moet vervangen door eentje van een leverancier die dit wel doet
1door Da ******16/10/2023Nieuwe app onbruikbaar
MeerMet de nieuwe app kan er geen verbinding meer worden gemaakt met mijn bloeddrukmeter. Terwijl er wel een bluetooth-verbinding opgebouwd wordt.
1door Aag****05/10/2023Bad connectivity with health app
MeerThe older app versions always had a problem connecting with the intelli sence blood presure device, but after ten minutes of attempting data transfer usually succeeded. And once the values were in the app there was no problem automatically sharing it with the Apple health app.
The last month this has changed: several times I had to add the numbers manually to the Omron app. And no sharing at all between the Omron app and the Apple health app. Reinstalling the app makes no difference and I cannot find any possibility anymore to check the settings for sharing. This app makes health registration a problem, as long as this lasts no recommendation at all to invest in this device and its app.1door Bla*******21/09/2023Omron cloud account verplicht voor Apple Health opslag
MeerHet is niet mogelijk om de data naar Apple Health te sturen zonder eerst een Omron Cloud account aan te maken. Vervolgens moet je de al je data daar ook mee te delen. Dat betekent echter volgens de Omron privacy agreement dat ze al je data en gegevens ook met andere partijen mogen delen, zelfs buiten Europa. Een afrader dus.
Met de oude app was dit niet nodig, maar die hebben ze verwijderd. Omron is dus een onbetrouwbare partij wat dit betreft. Koop dus geen Omron spullen als je veilig je data met Apple Health wilt delen.1door Nac*******06/09/2023Does not send info to apple health
MeerWhen I bought the x7 smart it did send info to apple health. It suddenly stopped. Today's update (5 sept 23) doesn't solve issue. Now Bluetooth does not even pair.
1door Mag****05/09/2023Werkt goed nu
MeerDe recente update van de app werkt perfect.
De gegevensoverdracht werkt nu perfect en je hoeft niet steeds handmatig de metingen in te voeren.
Super !5door Roe*****04/09/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."