Probleem met de Vodafone app
MeerIk had een probleem met inloggen bij de app. Een mail naar de klantenservice en het probleem was binnen 1 uur opgelost.
5door Sve***18/03/2024Geen telefoon kunnen kiezen
MeerJammer dat ik geen telefoon kon kiezen om te verlengen
Je moet een inkomen van 3500 euro hebben heb ik gezien met de chek
wil je een abonnoment aanschaffen
is toch belachelijk
Echt niet normaal
Nou harstikke bedankt1door Kok*****06/03/2024Kan niet inloggen
MeerNa de laatste update kan ik niet meer inloggen op iPhone 15. Geeft een netwerkfout aan:(
Ik kan op mijn vaders s23 ultra normaal inloggen en op pc. Alleen mijn telefoon lukt niet.1door Kra*******05/03/2024Nieuwe update : alles werkt top
MeerHad in vorige versie wat server-gerelateerde fouten
Sinds update is dit verholpen
Alle info is goed en vlot beschikbaar ennapp is intuïtief5door Rri**06/02/2024Telefoon
MeerJammer dat je alleen telefoons met financiering kan krijgen. Dat wil ik niet ik betaal ze graag direct.
Aanbieding voor een iPhone 15 pro+ is welkom3door Jp *******25/01/2024Niet kunnen inloggen
MeerAl verschillende keren niet kunnen inloggen.
Er is iets stuk we fixen het.
Zo echt niet leuk meer. Tot nu toe erg erg ontevreden over app, doe er a.ub wat aan1door Gro*******25/01/2024Waardeloos
MeerApp logt zichzelf uit waardoor je meerdere keren per week opnieuw moet inloggen ook al markeer je het als vertrouwd apparaat. Widget is daardoor ook totaal waardeloos.
2door Dvd****22/01/2024I-pad pro 2021
MeerApp laat het niet toe om schermvullend te werken als i-pad horizontaal staat. Ook kan je facturen niet opslaan omdat je er uitgeknikkerd wordt zodra je exporteren selecteert
1door Lik*******22/01/2024Stuk!
MeerEr is iets stuk! Probeer het later nog eens. Al een half jaar is dat zo! (Voor zover ik het aan het controleren ben). Alles verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en blijft hetzelfde! Waardeloos
1door Zzq******20/01/2024Can't log in
MeerThe app doesn't work at all. Support takes hours to reach and asks for all kinds of personal information without explaining why would they need it. I start regretting signing the contract with them
1door Joo*****19/01/2024Klantenservice?
MeerTwee verschillende klantenservice medewerkers zouden uitzoeken waarom wij niet met Vodafone NL naar Vodafone Malta (Epic) kunnen bellen. Terwijl dat met KPN o.a. wél kan. Alletwee hebben ze nooit meer iets laten horen. Moet ik na 13 jaar dan toch maar naar KPN?
1door Ro**11/01/2024App werkt niet
MeerAl weken werkt de app helemaal niet voor mij. Ik kan inloggen maar krijg daarna een bericht “Something’s broken” en weer het inlog scherm. Behoorlijk waardeloos.
1door The*******02/12/2023Slechte app
MeerNadat ik ingelogd bent stuur die me weer terug en krijg ik het volgende er is iets stuk met de app probeer nogmaals!
Kreeg bij jullie actie €10 opwaarderen geen €10 gratis. Op 24 november 20231door Win*******24/11/2023Instabiel en onbetrouwbaar
MeerRegelmatig word je random uitgelogd en geeft de app aan ‘er is iets kapot’, om het vervolgens een halve tel later gewoon te doen. Onderdelen van de app zijn regelmatig niet bereikbaar. Ook niet heel overzichtelijk. Je kunt er veel mee, ziet er prima uit, maar het is allemaal erg onbetrouwbaar en al allemaal gebruiksonvriendelijk.
1door Hoi17/11/2023App werkt niet
MeerInloggen werkt niet en zelfs een account aanmaken is niet mogelijk want keyboard blocked de “next” knop onderin het scherm. Alleen door herhaaldeijk op een random plek te klikken heb je kans dat het keyboard verdwijnt.
Omdat inloggen niet werkt terwijl dit in Safari wel werkt geef ik deze app 1 ster want hij is waardeloos.1door W04**16/11/2023Vorige
MeerDe vorige was beter je zag direct op de eerste pagina wat je nog beschikbaar had aan gb’s, nu is het lastiger te vinden
2door Sfo**12/11/2023Ga weg hier.
MeerBlijkbaar vind Vodafone dat als je data via ziggo wifi gebruikt dit uit je data bundel gehaald moet worden.
Een vraag Gesteld via de 24/7 support. Geen reactie zoals verwacht.
Club is op je geld uit. Niks meer niks minder.1door Ber****10/11/2023Troep bedrijf, ga naar een andere provider!
MeerAlstublieft ga naar een andere provider. Deze mensen reageren pas na 3-5 uren als customer service. Plus ze laten mij lettelijk dubbel betalen al 2 maanden nu door iets wat ze natuurlijk in kleine lettertjes in het contract hebben gezet. Ze geven niks om hun klanten! Help jezelf en BLIJF WEG VAN VODAFONE!
1door Imm****09/11/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"
- L van Milgen zei over ING Bankieren: "Zelfs het downloaden van de ING app is niet te doen bij de..."
- Jolanda zei over Word Blitz ・: "Iedere begin van de maand ben ik veel bekers kwijt nu waren..."
- wru............ zei over bol: "Blijft hangen Normaalgesproken een fijne en goedwerkende app,..."