Opt in for extras
MeerPlease make it possible to opt in for the extras I need rather than sending loads of waste (chopsticks, napkins, condiments I don’t eat etc). Opting saves money for your clients and more importantly waste and trees.
4door Usu****11/06/2019Location errors
MeerSome time in the past when I opened app I could choose restaurant from which I want to order. Now I have to type my adress which didn’t change since first app use and see a info that you’re not delivering in this area. Change that or you’ll be loosing lot of users with the same problem like mine
1door Ana****09/12/2018Horrible service
MeerI received horrible service, my food wasn’t delivered and according to the terms and conditions I had no rights. So it was 30 euros down the drain!
1door Joe*******22/10/2018Disappointing.
Meer5/7 times I open the app, I see that there are too many orders and I can’t use the app for delivery until their traffic is cleared up a bit.
And I’m a pretty heavy consumer of such services.
Very disappointing...1door J S***08/10/2018Te lange bezorgtijd. Slechte klantenservice
MeerWat een vervelende app. Bezorgtijd is in eerste instantie 15 min, maar wordt nadat betaald hebt verschoven naar 30 min, en zelfs 45 min (Amsterdam centrum. Loopafstand restaurant naar bezorgadres is 10 min).
Een keer zelfs gehad dat bezorger niet kwam opdagen. Zou geld terugkrijgen maar nooit gebeurd. Geen aanrader dus!1door 198*****20/09/2018Gestolen
MeerIk dus lekker een poke bowl bestellen, maar net als een pokemon in een pokeball verdween mijn pokebowl
1door Pok*******29/08/2018Foodora is zeker niet louter suboptimaal
MeerEten was lekker, keuzeproces toch lastig. Betalen daarentegen was als de was die een kind kan doen.
3door Jsn******26/07/2018Geldschieters
MeerJullie sturen 8,- cadeau bij een bestelling vanaf 18? Waar moet dat opslaan? Die de k****r moet zo dom zijn om het te doen? Vervolgens word er 6,50 bij gerekend om een of andere achterlijke reden? Niet de nieuwe of bestaande klanten hebben er iets aan
1door Ooi*******25/07/2018Slechtste thuisbezorg service ooit
MeerTwee bestellingen geplaatst tegelijk bij twee verschillende restaurants. Beiden geannuleerd door Foodora eentje door een “technisch probleem” en andere bleek openingstijd van het restaurant niet te kloppen. Waardoor de bar wel open was maar niet restaurant. Eerlijk wat voor leegschedel service heb je dan wanneer je dat niet eens goed binnen je service pakket hebt staan. Geld moet je vervolgens weer 3-5 werkdagen wachten tot je het terugkrijgt en ze bieden geen alternatief aan. Dus ook geen eten of moeite doen om contact op te nemen met restaurant. Daarnaast onvriendelijke chat die totaal geen toevoegde waarde heeft, omdat ze geen reet voor je kunnen betekenen. Gesproken met “Am” daarop. Al met al een waardeloze service. Deze gaat er dan ook direct af.
1door Zar*******25/07/2018Avoid this App! Terrible
MeerFoodora billed me for food and then immediately cancelled the order. They should have known before billing me. Now i need to monitor and reach out to them for a refund! Terrible. Absolute disgrace. Try any other app! This is not the first time they did this! But its the last. Too many issues with delivery and payments!
1door Dus*****05/07/2018Onduidelijk
MeerIk heb vaak bestellingen gedaan bij foodora en nog geen enkele keer is het goed gegaan. Bovendien vind ik de app heel onduidelijk! Jammer want het etensaanbod is stukken beter dan op thuisbezorgd. Maar no way dat ik nog een keer ga bestelen op foodora. Bovendien krijg ik maar notificaties dat ik moet blijven bestellen en is de gemiddelde wachttijd 20 min die altijd uitloopt tot een uur
1door Ano*******15/06/2018Slecht!
MeerZeer slechte klantenservice! De bestelling werd half bezorgd en had dus gewoon pech!
1door Jes***06/06/2018Blijft hangen
MeerWas altijd een prima app, maar sinds laatste update blijft hij (heel lang) hangen op het openings scherm. Please fix it!
2door Suz*******03/04/2018Zeer slecht
MeerBestellingen worden iedere keer geweigerd door restaurants na 20 minuten wachten, geld word pas weken later teruggestort. Nu meerdere malen gehad achter elkaar, deliveroo is een veel betere optie, deze partij heeft hun zaken totaal niet op orde.
1door Hen*******01/03/2018Neem verantwoordelijkheid
MeerIk bestel via jullie app dus 15 min voor de bestelling zou komen moeten annuleren omdat het restaurant niet op neemt is zeer slecht. Geen geld en geen eten hierdoor. Wel binnen 2 dagen mijn geld terug. Daarnaast kreeg ik een bon voor 10 euro mits ik binnen 3 weken iets bestelde?!? Wat is dat voor eis? Ik wacht wel tot Uber eats in Haarlem komt. Tot die tijd loop ik zelf wel.
Ik wil restaurants kunnen blokken. En vind ook dat ik dat zelf moet kunnen doen.2door Edw*******08/02/2018This app doesn't display reviews
MeerJust ordered a pizza from one of the pizza restaurants this app has listed and upon serving my pizza is all wet and with a puke-look-like.
Given the app doesn't display reviews from the restaurants and I cannot provide one, then I will give my review here:
Avoid ordering food with this app, it is not the first time.
UPDATE: Contacted support and the response for this case was: "was it not edible"?
Deleted app, right away!1door Vid******07/02/2018Kan niet registreren
MeerMooie app, maar ik mag niet bestellen. Mijn e-mail adres is niet goed?! Dus registreren lukt niet, ook niet via Facebook..? Dat is dus super jammer, 0 sterren voor dit gepruts.
1door Mrt***04/02/2018Good alternative
MeerApp works less intuitive than Deliveroo, but since deliveroo doesn’t work in Haarlem anymore this is a reasonable alternative
3door Vee*******21/01/2018
Nu populair
Laatste reacties
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"
- L van Milgen zei over ING Bankieren: "Zelfs het downloaden van de ING app is niet te doen bij de..."
- Jolanda zei over Word Blitz ・: "Iedere begin van de maand ben ik veel bekers kwijt nu waren..."
- wru............ zei over bol: "Blijft hangen Normaalgesproken een fijne en goedwerkende app,..."