Tweede poging
MeerI
Nog steeds niet actief gekregen. Wat vergeet ik te doen. We gaan het uitzoeken…1door Ger**28/11/2023Slechte app.
MeerWil mijn punten verzilveren, maar dat is zowel op de app als de site onmogelijk.
Na een mail hierover krijg je een mail terug zonder het antwoord waar je om vraagt.1door Kla*******27/11/2023Geen vernieuwing
MeerSteeds minder voordeeltjes of gratis producten voor Smaakmakers pashouders. Te weinig (lees GEEN) variatie in de Smaakmakershop. Snap dat de Coronavirus alle aandacht vraagt nu, maar heb echt het idee dat de Smaakmakers actie in een neerwaartse spiraal terecht is gekomen en dat het niet meer goed komt. Ik heb ruim 8400 punten verzameld, maar kan niet iets vinden in de shop om punten te verzilveren. Oorzaak: te weinig keus of overdreven veel bijbetalen voor (te) luxe merken ( keuken artikelen) Erg jammer. Bovenstaande review is een oude… inmiddels heb ik ruim 18.000 punten gespaard maar ondanks vele toezeggingen dat het cadeau-assortiment wordt aangevuld en afgewisseld is hier nog steeds niets van terecht gekomen? Dat is toch geen manier om trouwe klanten te behandelen ? Ook het mededeling dat de storing van de app( app werkt niet als je bij de kassa staat en je moet dan opnieuw inloggen met een rij klanten achter je) opgelost zou zijn is niet correct. Al de reviews inclusief de mijne dateren van jaren maar ondanks aankondigingen van verandering en assortiment gebeurt er gewoon niks. Zou u me aub eens een serieus antwoord kunnen geven of voor een passende oplossing kunnen zorgen ? Vr. Groeten : Alex de Jong
1door Bij*******13/11/2023Overbodig
MeerWaarom een extra app en zit deze functionaliteit niet in de Deka-app? Zie Heijns Appie.
1door Fai*******21/09/2023Verlakkerij
MeerHeb al diverse malen gereclameerd over deze achterlijke app en actie.
Heb 16000! Smaakmakerspunten, à Euro 1 per punt. Goede klant kan je zeggen.
De shop stelt totaal niets voor, artikelen waar je niets aan hebt.
De klantenservice heeft een dom verhaal en moet de zaak zogenaamd beantwoorden. Kreten, we zijn bezig om de shop aan te passen, hoor ik nu al 2 jaar. Gevraagd om telefoonnummer of mail van de verantwoordelijke marketing manager krijg ik niet, laat staan van de nieuwe directeur. Deka is een aflopende zaak. Hoor heel veel klachten hier over, maar men doet net of ze gek zijn.1door Red*****21/08/2023Mijn verjaardag op 17-01-2023 ! Geen bericht
MeerOntvangen voor gebak met 50% korting in de supermarkt dat krijg je , als alles geregistreerd is ! Maar niets dus . Blijkbaar wat ik lees niet de enige. Ook wat artikelen betreft met al die smaakmaker is matig. Wat merk betrekt Solis is oké, alleen de eierkoker die had graag willen hebben,is maar voor twee eieren! Kramer
2door Dek******25/02/2023Allemaal bijbetaling troep in de shop
MeerHeb je ruim 5000 punten kan je vervolgens voor alles dat ze aanbieden bij betalen..
Zorg dan op zijn minst dat je een aantal cadeaubonnen in je assortiment hebt!1door Wil******17/01/2023Aan het lijntje
MeerAlle reviews gaan over het zelfde. De app werkt niet goed en het assortiment is voor de Bijenkorf. Hoge prijzen, daarom hoge kortingen. Heb nu 8500 punten. Elke punt is 1 gekochte Euro, dus ben aardige klant bij de DEKA. Heb steeds het probleem de laatste maanden, dat de verbinding met internet in de winkel niet werkt. Kan dus de smaakmaker daar niet gebruiken. Goedwillend personeel, denk school meisjes voor de zondag, weten het ook niet. Een chef is nooit aanwezig.Ze zijn vol begrip, maar er verandert niets. Dus mijn kassabon gekopieerd en deze naar de klantenservice gemaild. Zijn ook daar weer vol begrip en schrijven de punten er weer bij. Dit is zo’n achterlijk systeem, klant onvriendelijk en er wordt maar op de lange baan geschoven. Een verantwoordelijke hier voor krijg je niet te spreken. Ik overweeg binnenkort maar weer naar een echte supermarkt over te stappen: Albert Heyn. Daar kan je voor zegels sparen, betaal je wel zelf dat weet ik. Dus Dekamarkt doe er iets aan. Een ontevreden klant. DdW
Vervolg 13 april 2022
Inloggen met kopie streepjescode op de i-Phone werkt. Was goede tip. Heb inmiddels 10.106 punten. 1 punt is een Euro, dus reken maar uit. Klantenservice is bijzonder vriendelijk. Weten niet wat ze er mee aan moeten. Kreeg een waardebon van…Euro 7,50. Heel lief hoor. Gevraagd naar telefoonnummer of mailadres van de marketing persoon, die over de shop gaat. Deze persoon wordt afgeschermd. Helaas worden de klanten geminacht. Ik ga vertrekken bij de Deka. De heer Kat zou zich in zijn graf omdraaien. Wat een amateurisme!1door Red*****13/04/2022App werkt slecht !
MeerEen jaar geleden klaagde iemand dat de app vaak in storing viel en herhaald opnieuw moest inloggen. Volgens de ontwikkelaars was dit verholpen. Onzin. Niets is minder waar. Ook ik moet anno april 2022 nog regelmatig opnieuw inloggen. Heel vervelend als je dat ontdekt bij de kassa. Slechte software.
Kreeg ik een mail: hoera u krijgt 50 % korting op gebak vanwege uw verjaardag.
Nou werkte de app weer niet.
Sorry ik kan niets voor u doen.
Nou daar sta je dan bij de kassa.
Ik heb het gebak bij de kassa achter gelaten en ben naar Albert Heijn gegaan.
Ik stop ermee, dat begrijp je wel !2door Ruu*****06/04/2022Mijn ervaring met de smaakmakers app
MeerMijn saldo blijft 100 punten,werkt vaak niet.
Kreeg met mijn verjaardag een mail dat ik gebak met 50% korting kreeg bij de kassa werkte t weer niet. En elke keer als ik mijn saldo bekijk staat t op 100 punten en blijft t op 100,heel apart!2door Ber*******29/03/2022Smaakmakers
MeerDe app valt vaak uit . Opnieuw installeren . Kortom : geen gemak maar gedoe! Jammer bovendien moet je alles telkens opnieuw invoeren- wachtwoord en e- mail adres
2door Gee*******17/02/2022Duur
MeerIn de rest een gewone winkel kan ik de producten nog goedkoper aankopen zonder punten.
1door Cir*******28/01/2022Onduidelijk of scan is gelukt
MeerVandaag vroeg ik na mijn scan aan de kassamedewerker of de scan was gelukt. Ja was het antwoord maar thuisgekomen waren er géén punten bijgeschreven. Dit gebeurt vaker. Daarnaast moet je vaak opnieuw inloggen wat geen pretje is met de hete adem van de volgende klant in de nek. Ik overweeg niet meer aan deze app mee te doen en zal me dan ook wat minder verbonden voelen met Deka…
1door Rud******03/01/2022Aan het lijntje
MeerAlle reviews gaan over het zelfde. De app werkt niet goed en het assortiment is voor de Bijenkorf. Hoge prijzen, daarom hoge kortingen. Heb nu 8500 punten. Elke punt is 1 gekochte Euro, dus ben aardige klant bij de DEKA. Heb steeds het probleem de laatste maanden, dat de verbinding met internet in de winkel niet werkt. Kan dus de smaakmaker daar niet gebruiken. Goedwillend personeel, denk school meisjes voor de zondag, weten het ook niet. Een chef is nooit aanwezig.Ze zijn vol begrip, maar er verandert niets. Dus mijn kassabon gekopieerd en deze naar de klantenservice gemaild. Zijn ook daar weer vol begrip en schrijven de punten er weer bij. Dit is zo’n achterlijk systeem, klant onvriendelijk en er wordt maar op de lange baan geschoven. Een verantwoordelijke hier voor krijg je niet te spreken. Ik overweeg binnenkort maar weer naar een echte supermarkt over te stappen: Albert Heyn. Daar kan je voor zegels sparen, betaal je wel zelf dat weet ik. Dus Dekamarkt doe er iets aan. Een ontevreden klant. DdW
1door Red*****29/11/2021Oude pas toevoegen werkt niet
MeerJe oude smaakmakers pas toevoegen werkt niet. Enige oplossing is nieuwe pasnummer genereren. Weg alle 6800 gespaarde punten
1door Kee*******16/11/2021Smaakmaker
MeerSmaakmakers app werkt al maanden niet als ik boodschappen ga doen. Ik heb al vele malen voor joker aan de kassa gestaan. Dat is de reden dat ik de app niet meer gebruik. Straks heb ik de Deka app ook niet meer nodig.
1door Ugc***16/09/2021Karig aanbod
MeerZou leuker zijn als er ook “gratis” artikelen te bestellen zijn
Zijn nu best forse bedragen
Had meer dingen verwacht die ook in de spaaractie zitten van handdoeken, messen of service, etc
Jammer dat je met de punten niet kunt afrekenen in de winkel tijdens het boodschappen doen bijvoorbeeld
App werkt naar behoren maar gebruik de kaart via Apple pay wat veel sneller is
Voor de boodschappen is de Deka app prima2door Mar*******28/08/2021Weinig nieuws in de shop
MeerDe shop wordt te weinig vernieuwend. Ben gestopt met punten sparen. Want heb pannen, handdoeken en bestek genoeg. Kom eens met wat nieuws.
2door Ste*******06/06/2021
Nu populair
Laatste reacties
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"
- L van Milgen zei over ING Bankieren: "Zelfs het downloaden van de ING app is niet te doen bij de..."
- Jolanda zei over Word Blitz ・: "Iedere begin van de maand ben ik veel bekers kwijt nu waren..."
- wru............ zei over bol: "Blijft hangen Normaalgesproken een fijne en goedwerkende app,..."