One More Line Review

Friday 28 Nov, 2014 om 22:41 door Marcel Bank
One More Line

One More Line is een enkele button skill game dat volledig om timing draait. Als halve cirkel schiet je met hoge snelheid omhoog om vervolgens een baan te vinden door je vast te binden aan obstakels die met direct contact je einde betekenen.

De besturing is eenvoudig, door het scherm aan te raken bind de cirkel zich vast aan een andere om hier op snelheid omheen te draaien, bij loslaten schiet je verder in de betreffende richting. Alles draait dan ook om timing, ben je iets te vroeg dan knal je tegen de muur, pak je een cirkel niet tijdig dan vlieg je misschien tegen deze of een andere aan, enzovoorts.

One More Line heeft een hoog tempo en is met zijn simpele besturing ideaal om er af en toe bij te pakken voor een snel spelletje.

Het concept lijkt in principe simpel maar om ver te komen valt al vies tegen. Tijdig reageren op wat er aan komt is vaak onmogelijk en zigzaggend door het veld gaan, het beste bereikt door kort cirkels vast te grijpen, lijkt tot dusver de beste oplossing. Terwijl je verbonden bent met een cirkel ben je immuun voor de muur, tegen andere obstakels, oftewel de cirkels, botsen betekend helaas wel het einde.

De game heeft een hoog tempo en ziet er grafisch strak uit. Een klein minpuntje is alleen dat je vaak maar wat moet gokken om ver te komen want er is niet echt een manier om te weten wat er aan gaat komen. Games eindigen vaak dan ook al snel en gepaard met de simpele controls is het wel een ideaal spel om er zo bij te pakken. Daarnaast ook nog eens gratis maar heeft daarom wel een permanente advertentie onderin alsmede een iets minder gewaardeerde popup elke 3 á 4 games.

• One More Line iPad app afbeelding 1
  • One More Line iPad app afbeelding 2
  • One More Line iPad app afbeelding 3