Achterlijk batterij verbruik
MeerBattery drain 52% door VanMoof app achtergrond activiteit. Belachelijk!
Is dit de kwaliteit van het nieuwe VanMoof 2.0 ?1door Nic*****11/05/2024Not connecting
MeerMy bike (S5) is not connecting to the app/phone and customer support are not helpful at all: they're referring me to service partners which have already told me they can't help me.
1door Bib*******06/05/2024Opeens aangepast
MeerDe verbinding met mijn ‘VanMoof Smart S’ is opeens niet meer te maken. Bluetooth maakt nog wel connectie, maar de software maakt plots geen contact meer. Het alarm is niet meer uit te zetten, waardoor ik niet meer op de fiets kan rijden. Zo te zien heeft VanMoof vandaag haar app totaal veranderd. Tamelijk waardeloos, want nu staat mijn fiets zomaar ergens op straat.
1door Sam*******26/03/2024Opslaan gereden ritten
MeerHet gaat nog wat te traag als de gereden rit opgeslagen wordt. Beter zou zijn deze lokaal ( op de telefoon) op te slaan en daarna pas naar de server . Nu parkeer ik de S5 en zie dan geen update van de gereden rit omdat ik te ver weg ben van de fiets.
2door Rob****14/02/2024Top
MeerAfgelopen week een update ontvangen van de fiets. Vanaf nu werkt het seinlicht weer van de VanMoof S5!
5door Jej*****14/02/2024Fiets van slot af
MeerSinds de laatste reset kan ik mijn fiets (S5) niet via de app openen. Alleen nog met mijn code. Kan dit nog anders?
4door 73 *****08/12/2023S5 connectie probleem
MeerIn augustus al door anderen opgemerkt. Wanneer is de bug mbt het connectie probleem S5 opgelost? In oktober was de reactie nog: we werken hard aan een oplossing. Waar blijft de oplossinv? Iedere keer resetten is niet fijn.
3door Roe****04/12/2023The bell stays constantly on after software update
MeerIn the new update, vanmoof adds one tune for the bell. Unfortunately a bug appears. The bell of my bike is always automatically triggered and constantly on as long as I unlock the bike. Hope it can be addressed.
1door You*******01/12/2023Don’t by their bikes
MeerVanmoof is a scam. New owner says that they won’t deliver previous ordered bikes, nor they will execute warranty obligations
1door Sim*******12/10/2023Laatste update
MeerDe allerlaatste update heeft ervoor gezorgd dat ik mijn lichten niet meer kan later knipperen. Is er wellicht voor het VanMoof app team een weg om dit op te lossen. Hopelijk wordt de software open source of dat dit gefixeerd kan worden. ❤️
3door Jej*****22/08/2023Thanks for the The Final Update !
MeerAlthough the app hasn't always been very obvious, helpful, or bug-free, this last update feels like a final attempt to get the life boat into the waters, before the ship sinks...
And it seems to work, well enough.
Thanks to VanMoof for having built the best bike ever in my life (the S5). This model is the pinnacle – too bad it had to end here.
You have made street life more beautiful !4door Pet*******07/08/2023Dank naar het app team
MeerJammer dat het zo heeft moeten eindigen. Ik keek altijd uit naar nieuwe updates en features in de app. Wie weet in de toekomst weer!
Een vraag nog: ik kan sinds de laatste update mijn licht niet meer laten knipperen. Zou dit een quick fix kunnen zijn in de app of moet ik deze mooie feature nu voorgoed vaarwel zeggen?5door Sti*******04/08/2023Jammer
MeerSinds de laatste update van de firmware en app moet bij elke rit de VanMoof S5 worden gereset omdat de verbinding niet tot stand komt. Ook werkt de lichtbel niet meer ondanks goed ingesteld staan in de app. Jammer omdat er waarschijnlijk geen werk meer wordt verricht aan de software. In feite heeft deze laatste updates mijn VanMoof redelijk waardeloos gemaakt. Helaas - helaas.
3door Nl *******29/07/2023Bedankt!
MeerS3, twee jaar nog steeds zonder problemen, 4500km op de teller en zal de fiets houden tot ie het echt niet meer doet. Zonde dat het eindigt, wat een geweldig product is het!
5door Cwt**27/07/2023Helemaal op ook tot op de laatste dag!
MeerBedankt voor “ hopelijk niet” de laatste update en positieve veranderingen! Blijf geloof in een goede afloop hopen en dat jullie ook dit moois kunnen voortzetten! Succes en nogmaals dank voor deze mooie update!
5door Lea*******27/07/2023Application often useless
MeerThe biggest issue I have is application failed to connect. And then I need to restart it. I already gave up on feature when bike unlocks when I am close by: just always using the PIN code. I see that the phone and bike are connected but app does not recognize it.
Updates are mess: it requires to keep screen on while it’s downloading and uploading an update: are we in 2000x? Why can’t it do this in background and apply when ready. This often fails. Some times bike has an update once a week and I am spending an hour with my phone in garage trying to update the bike.
Often after update on bike firmware I have to reinstall the app and re-add the bike, or it will not connect.
And because app does not see the bike connected to the phone I do not get notifications about charge and always happy to feel that engine stoped and I have to pedal half way to office.1door Iam*******13/07/2023Apple watch app stopped working
MeerSince the latest version of the app the apple watch app doesn’t receive data any more. No data error on watch app
1door 7e2*11/07/2023App too poor
MeerNever capture the right battery level. Cannot connect to bike even if I’m next to it. The update does not work though followed all the steps. Tried restarting my phone, restarting the app, re-downloading the app. Nothing works. So stupid.
1door Uns*******16/06/2023
Recent bekeken
Nu populair
Laatste reacties
- Prachtig idee zei over Too Good To Go: "Helaas heel moeilijk een deal te krijgen. Zelfs bij het elk..."
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."