Geacht management,
Mijn echtgenoot en ik hebben recent wederom een nacht in uw hotel verbleven. Nu van 21 op 22 mei.
We zijn vaker bij u tot tevredenheid te gast geweest maar dit keer hebben wij helaas toch wat opmerkingen.
Allereerst het diner. Wij hebben vorige keren uitstekend gegeten, maar helaas hebben we dit nu als een stuk minder ervaren.De asperges waren draderig en de zeetong was hard en doorgebakken. Uw kelner zou deze teleurstellende ervaring doorgeven aan de keuken ?
Tijdens het ontbijt was één van uw (buitenlandse) medewerksters een koffiezetapparaat plus kastjes aan het schoonmaken, direct naast onze tafel.
Vragen die haar door gasten gesteld werden, kon zij niet beantwoorden en het lawaai van de stofzuiger, die regelmatig werd aangezet, was erg storend.
Had de schoonmaak niet vóór het ontbijt of daarna gedaan kunnen worden ?
Verder was een aantal medewerksters uit de keuken en/of bediening zelf hongerig, waardoor wij, achter uw personeel, moesten wachten om bepaalde etenswaren te pakken.
Het viel ons op dat er, zowel ‘s ochtends, als bij het diner, overwegend jong onervaren personeel was ingezet. Niet het personeel wat wij eerder gewend waren.
Opvallend was ook dat er geen leidinggevend personeel zichtbaar aanwezig was, hetgeen de uitstraling, qua professionaliteit, niet ten goede kwam.
Verder viel het ons nu op (door heupproblemen) dat de trap vanaf receptie richting het restaurant best eng aanvoelt.
Vanaf de kamer op gelijke hoogte met de receptie moet toch de lift gebruikt worden.
Hetzelfde geldt ook voor de trap naar de entree, die door ons niet gebruikt kon worden, maar wij via een andere ingang naar binnen moesten.
De kamer was, zoals we gewend waren, prima.
Hopende u hiermee van dienst te zijn, verblijf ik,
Lydia de Jong
Verstuurd vanaf mijn iPad