Declaratie tandarts word slecht afgehandeld
MeerIk ben bij de tandarts geweest voor periodieke controles … op de site word aangegeven dat je voor controles bij elke tandarts terecht kan … maar dan krijg je te lezen in de app dat deze is afgewezen ! Waar verzeker je dan voor ? Van Jan met de korte naam … nu declaratie weer ingediend … ben benieuwd
1door Anoniem16/03/2024Jammer
MeerEen zeer gebruiksvriendelijke app.
Het is alleen jammer dat je de rekeningen niet kunt printen vanuit de app applicatie.4door Hen*****31/01/2024Onbetrouwbaar
MeerApp geeft vaak foutmeldingen of is offline. Onduidelijk welke facturen ik al eerder heb ingediend
2door Mar*****29/01/2024Kan niet koppelen!
MeerSinds het nieuwe jaar klant. Probeer al weken in te loggen, maar helaas zonder succes. Dit werkt totaal niet via de app. Toen ik belde naar vgz gaven ze aan dat ik niet verzekerd ben bij ze, maar bij bewust. Dit is ook een grote grap gezien ik toch echt een polisblad heb van deze zorgverzekeraar. Personeel deugt net zo min als de app zelf helaas. Raad het sterk af!
1door Rec*******12/01/2024Medicijnen
MeerIn deze app wordt niet gevraagd naar medicijnen. Een mogelijkheid tot toelichting mis ik.
4door Kno****12/01/2024Erg omslachtig declareren
MeerAls je declaratie is afgewezen omdat er een document ontbreekt, moet alles weer opnieuw ingediend worden…
2door Bog****16/11/2023koppel met digid WEL gelukt update
Meereen dag na mijn recensie is de koppeling wel gelukt! Waar t aan lag? Geen idee!
Het is is een mooie en overzichtelijke app dus top5door Boz*******15/11/2023Koppeling lukt niet
MeerOngeveer 10 pogingen gedaan om te koppelen maar dat lukt niet, blijft hangen. App verwijderd, hele proces opnieuw doorlopen maar probleem blijft. Jammer. Word hier niet heel zen van zo…..
1door Irm****17/10/2023Zeer slechte afhandeling buitenlandse declaraties.
MeerZeker waarbij het gaat om vergoeding van wat hogere bedragen. Sinds een aantal maanden schijnt VGZ zijn regels veranderd te hebben. Dat kan maar wel zeer slordig om daar klanten vooraf niet van op de hoogte te brengen. Vervolgens wordt er bij de ene declaratie een andere regel toegepast als bij de andere declaratie. Als klant bel je hier meerdere malen over. Volg je het gegeven advies nauwkeurig op en wordt je wederom geconfronteerd met een diversiteit aan regeltjes bij verschillende medicatie vergoedingen. Niet te doorzien als klant. Dus vandaar de stap om dit kenmerk te maken. Vertrouwen in VGZ is weg. Ondanks zeer vriendelijke medewerker op moment dat ik hierover een klacht indienen. Voor mij rest alleen nog rechtsbijstand en een juridische procedure. Werk aan de winkel. Denk niet dat ik de enige klant ben die hier mee te maken heeft. Advies bewaar alle binnen heel goed, maak gespreknotities en volg stapsgewijs alle VGZ adviezen nauwgezet op maar leg ook vast wat daar de uitkomst van is. Echt verbazingwekkend en zeer teleurstellend. Lijkt bijna een ontmoedigingsbeleid maar daar ga ik niet in mee en zet adequate stappen. J. van Diepen
2door Gro*******16/10/20231 dingetje ontbreekt
MeerHet is ontzettend gemakkelijk om iets te declareren maar wat ik mis dat je ergens een toelichting kan geven. Ik zit momenteel een paar maanden in Spanje en wil graag het een en ander toelichten. Nu moet ik even bellen en dat gaat helaas niet vlot bij VGZ. Maar over het algemeen zeer tevreden.
5door Tes*****11/09/2023Kan pas declaratie indienen na verwijderen en herplaatsen van app
MeerKan pas declaratie indienen na verwijderen en herplaatsen van app. Elke keer blijft de factuur hangen doordat de upload niet lukt. Daardoor huurt het elke keer super lang voor ik een declaratie heb kunnen doen. Gek wordt ik ervan.
1door Fra*******11/09/2023Werking app
MeerHet inloggen lukt geregeld niet. Na vele herhalingen lukt het uiteindelijk wel.
De status van mijn declaratie blijft in behandeling en de toegevoegde bestanden kunnen niet worden ingezien door de behandelaar VGZ.2door I N*****24/08/2023Irritant
MeerMijn declaratie wordt steeds afgewezen terwijl ik wel verzekerd ben voor die zorg. Blijkbaar werkt de app niet goed.
1door Mw *04/04/2023Declaratie systeem
MeerEven een toelichting geven bij het declareren bij VGZ is niet mogelijk terwijl acute zorg door ondraaglijke pijn opkwam.
1door Hvt**05/03/2023App werkt niet
MeerElk jaar bij een nieuw jaar geeft de app gedoe. Vorig jaar, maar uiteindelijk snel opgelost. Het is nu 1 februari 2023. Als ik wil declareren, dan wordt mijn scherm blank i.p.v. naar een pdf of foto te gaan. Al verschillende keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Desondanks blijft de app dit doen. Graag een oplossing!
1door H V*******01/02/2023Een club om te vermijden
MeerPer mail onbereikbaar, reken voor een telefonisch contact eindeloos wachten. Prachtige beloftes maar als dan de declaratie komt voldoet het telkens toch net niet.
1door Gra******30/01/2023Declaratie
MeerIk heb een declaratie verstuurd op 13/1/2023. Het was lastig omdat het geheel bestond uit 11 pagina’s (foto’s). Ik moest daarom twee afzonderlijke declaraties indienen. Er was ook geen goeie mogelijkheid het geheel te voorzien van een toelichting. Daarom de toelichting geschreven in de ruimte bestemd om de operatie aan te geven in de hoop dat die gelezen zal worden. Telefonisch is het nog moeilijker in contact te komen met een medewerker.
Peter van Nieuwstadt
Klantnr. 23270551001door Mai*******13/01/2023Onbekend eind 2022 welke ziekenhuizen, oogartsen in de VGZ verzekering vallen!
MeerHet lukt mij niet om na te gaan of De Bergmankliniek te Haarlem bij VGZ in het pakket valt. Geprobeerd te bellen, en kreeg te horen, dat het voor Kerstmis 2022 bekend moest zijn, maar dat dit niet zou lukken. Maar afspraak gemaakt in december 2022 en uitgevoerd 2023 zou binnen de verzekering vallen........ik vertrouw het niet, maar heb op 17 januari 2023 een afspraak, na 3x uitstel door Corona. Het lukt nu helemaal niet om te bellen!
wat nu? Gaan of weer uitstellen?
Jeannette4door Oma*******11/01/2023
Nu populair
Laatste reacties
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."