Frustrerend
MeerIk reis op Schiphol van personeelsparkeerterrein naar Schiphol centrum met het JAS abonnement geladen in de ap. De Tranzer app moet ik voor deze gratis rit scannen bij in en uitstappen. De scanners werken vaker niet dan wel. Ik ben soms de hele rit bezig om mijn barcode proberen te scannen. Want als ik niet scan is er bij controle kans op een fikse boet voor deze gratis rit. Echt vreselijk iedere dag weer dat geklooi met die tot scanners. Tranzer en Connexxion doe hier iets aan! En tot die tijd stop met het uitdelen van boetes. Echt zo niet eerlijk!
1door Osk*******26/10/2023Waardeloos
MeerDoet het vaker niet dan wel….( doet het 1 op de 4 keer) En dan een boete krijgen terwijl de scanner het niet pakt…waardeloos.
1door Naa*******26/10/2023Verschrikkelijke app
MeerDeze app werkt totaal niet. Ik heb er mijn gratis jas abonnement op voor Schiphol en 9 van de 10 keer werkt de app niet met de scanners.
1door Vli*******25/10/2023Helaas
MeerDe scanners in de Connexxion bussen werken vaker niet dan wel. Met goed werkende apparatuur zou het een mooie app zijn, maar nu biedt het vooral heel veel ergernis (i.c.m. bar slechte klantenservice).
2door Ams*******25/10/2023QR code GROTER MAKEN svp
MeerWaarom is de QR code zo klein? Deze kan en stuk groter waardoor de scanner het beter kan lezen. Nu ben je te lang aan het rommelen om te scannen. Vaak lukt het ook niet of alleen bij sommige scan apparaten. Scherm op bright helpt een beetje. Maar kom op. Ik wil geen onterechte boete waar IK NIETS aan kan doen door jullie tekortkomingen. Fix deze zooi want het is krankzinnig frustrerend! Amateuristisch…
1door Anoniem23/10/2023Onbruikbaar
MeerRetour kopen: kan niet, koop maar twee enkeltjes is het antwoord.
Een dagretour voltarief kopen: kan niet. Maar bij de 2 losse enkeltjes kan je niet kiezen voor vol of salarieer. Dat wordt automatisch bepaald!?
Support leest niet en draait er omheen.1door Rv *****22/06/2023Slecht werkende barcode
MeerMedewerker klm , onlangs is ons beloofd de barcode te verbeteren om te kunnen in en uit checken. Resultaat: hij doet het nog steeds even slecht waarbij je dus de kans loopt op een boete,
1door Van*******23/11/2022Reizen met Tranzer
MeerIn bus kan code niet gescand worden.
De route is ook niet actueel ivm wijziging in vertrektijden bus( 300).1door Bol****24/02/2022I”ll use it more often
MeerI actually really liked it. You can buy a tickets before department and when you open your app it will show the ticket you need.
5door Jos******18/02/2022Niet gebruiksvriendelijk
MeerDe app scant niet als je in wilt checken in bijvoorbeeld de bus. Dit besproken met de chauffeur. Hij vertelde dat dat al zo vaak gezegd is maar dat het door het management afgedaan wordt als een gebruikersfout. “De gebruiker zal het scherm niet helder genoeg hebben staan”, of “komt omdat het scherm misschien een barst heeft”. Beste ontwikkelaars van de app en bijhorende scanner; Nee. De praktijk wijst uit dat dit niet werkt. Luister naar de feedback van klanten en personeel en haal je kop uit het zand.
Tevens zet de app je schermbrightness op MAX en die instelling blijft na gebruik van de app.
Hierdoor loopt de batterij van je telefoon zeer snel leeg.
Aanpassen dat de screenbrightness alleen tijdens gebruik van de app op MAX gaat.
Of verbeter je scanapparaten in de bus…1door D N**25/11/2021Okay experience
MeerApp is user friendly on the phone and looks well.
The app however does not work well with the scanners on the busses in the Netherlands. My successful checkin rate sits around 3/10. Once this has been resolved it will be a four star rating and when it can be added to the wallet a five.3door M W*****09/11/2021Heeft niet gewerkt , kreeg geen tickets .
MeerTickets zouden binnenkort geactiveerd worden maar dat is niet gelukt . Bus chauffeur heeft ons toch laten meerijden , hij was onbekent met deze app . Voor de metro zelf tickets betaald . Wel contact met Tranzer gehad , hebben voorgesteld voor de metro tickets te vergoeden maar er geen gebruik van gemaakt , had nml mijn bonnetjes al weg gegooid . In het vervolg koop ik gewoon weer mijn tickets bij bus en metro .
1door Phi*******01/10/2021Does not scan with iPhone 12
MeerI’m mandatory using this app to travel at Schiphol but scanning the qr code is a pain in the .ss. Sometimes check-in works, however I have never been able to check out (and believe me I tried). Using an iPhone 12 myself but I do see a lot of other people struggling with getting a proper scanned qr-code.
1door Ale*******06/07/2021Good - could be a lot better
MeerA few bugs still to resolve. Otherwise a useful app. Help team were very quick to respond to issue.
4door G B******04/02/2021Niet gebruiksvriendelijk
MeerDe app scant niet als je in wilt checken in bijvoorbeeld de bus. Dit besproken met de chauffeur. Hij vertelde dat dat al zo vaak gezegd is maar dat het door het management afgedaan wordt als een gebruikersfout. “De gebruiker zal het scherm niet helder genoeg hebben staan”, of “komt omdat het scherm misschien een barst heeft”. Beste ontwikkelaars van de app en bijhorende scanner; Nee. De praktijk wijst uit dat dit niet werkt. Luister naar de feedback van klanten en personeel en haal je kop uit het zand.
1door D N**28/12/2020Geweldig
MeerIk heb geen ov chipkaart en ga zelden met het ov. Dus dit is ideaal!
Je kunt alles precies zien, kan niet missen!5door Tra*******20/08/2020Super
MeerDeze app is fantastisch. Makkelijk in te stellen, geen privé gegevens nodig (behalve het hoognodige), overzichtelijk en duidelijk.
Aangezien ik geen ov heb en nu in Corona tijd niet kan pinnen is dit de perfecte oplossing!5door Bij*******28/06/2020?
MeerTotaal niet duidelijk waar je de barcode kan vinden. Hoe moet ik inchecken/uitchecken? Nergens te vinden
1door Mp ****19/03/2020
Nu populair
Laatste reacties
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Dhruva Sarja asks fans to watch his late brother Chiranjeevi..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."