Bug
MeerBoeking kan niet meer aan reis toegevoegd worden. Als ik dit meld aan Transavia via Whatsapp krijg ik als uitleg dat dit is door drukte. En dit nu al twee dagen.
1door To419/04/2024Regelmatig opnieuw inloggen is onhandig
MeerIk moet regelmatig opnieuw inloggen in de app. Ik veronderstel dat dit uit veiligheidsoverwegingen is. Maar het is onhandig in het gebruik.
3door Wah*****18/04/2024Slechte communicatie
MeerNormaal geen problemen met Transavia, echter deze terugvlucht verliep droevig slecht. De avond vóór vertrek krijg je om 22.05 uur een mailtje dat de vlucht geannuleerd is. Je kunt tot 22.00 uur terecht bij de service desk! Tijdstip van versturen van de mail is geweldig uitgekiend door Transavia! Slapeloze nacht i.v.m. zorgen over het regelen van de terugreis!
1door The*******18/04/2024Great airliner
MeerTransparant communication withouten any hidden costs. Human and kind, unlike the budget ones. Highly recommendable.
5door Hdb*******04/04/2024Altijd weer bijkomende kosten
MeerHet blijft moeilijk voor luchtvaartmaatschappijen om 1prijs te geven voor wat het de gemiddelde reiziger gaat kosten. Wil je zeker weten dat je naast elkaar zit kost je dit weer geld.
2door Kos***03/04/2024Erg krap
MeerDe enige mogelijkheid voor iemand met een lengte van 1.86 en normaal postuur om te verzitten en iets andere zithouding aan te nemen is om op de andere bilhelft te gaan zitten. Wat een krappe bedoening zeg. Twee rijtjes er uit en een iets hogere ticketprijs is de oplossing, toch ?
3door Lam******02/04/2024Transavia goed geregeld
MeerSoepele afhandeling van met goede communicatie vooraf en tijdens het hele proces.
Snelle afhandeling en goede service op het vliegveld en in het vliegtuig.5door Pvo***23/03/2024Super
MeerJe hoeft totaal niet zelf na te denken met het zoeken van wat je moet doen of allemaal schermen door of allemaal vragen nog moeten beantwoorden: duidelijk, simpel en snel is voor mij SUPER.
5door E A*******23/03/2024App niet werkend
MeerMeerdere keren proberen in te loggen elke keer word er een fout melding aan gegeven en zou je het later weer opnieuw moeten proberen. Tot heden niet gelukt met inloggen
1door Mel*******15/03/2024Werkt niet
MeerDe app werkt niet. De instapkaarten zijn niet op te halen uit de app waardoor het zijn functie verliest. Vervelend om op het vliegveld hier achter te komen waardoor er alsnog via inloggen bij de reguliere site het geregeld kon worden. Dat is best stressvol omdat de app belooft dit juist niet te zijn.
1door Oet***14/03/2024Do you people actually want your customers to book a flight?
MeerThe app is terrible in regards to the experience when booking a flight. Process breaks very often when you click “next”, no error message or anything, just freezes and becomes unresponsive. All you can do is restart the app, and start the process again.
And if you make the terrible mistake of clicking on a link to read something like terms & conditions before you accept them, you cannot return to the booking step you were in - you just have to start over from the beginning..!
This is really amateur work, please modernize and redesign this app.1door Har******13/03/2024Login faalt
MeerBij opstarten app komt de fout dat ‘ het netwerk onveilig’ is. Dan kan je offline verder. Niet dus. Lukt niet om in te loggen.
1door Asd*******10/03/2024Misbruik van een algoritme, duurt al 10 jaar
MeerDe vliegmaatschappij gebruikt een algoritme, wanneer je bijvoorbeeld omboekt, dan ga je eerst naar de nieuwe ticketprijs kijken. Als dan denkt het verschil is niet groot, dan ga je de datum omboeken op het zelfde vliegveld. Tijdens het omboeken moet je dan plots 2 x 40 euro betalen. Achteraf blijk dat de prijs van het nieuwe ticket is verhoogt tijdens jou omboeken en daarom moet je dit bedrag extra betalen. Ik noem dit misleiding. Moet je eens voorstellen dat dit bij de bakker gebeurt
1door Eno****07/03/2024Meest slechte reis ervaring ever
MeerHeen reis omgezet naar Corendon, niet de betaalde Seats exit die gekregen. Terug reis omgezet naar ETF airlines, weer niet de geboekte echt row seats gekregen. Bij inchecken was de configuratie omgezet, naar ETF configuratie. Pure misleiding en frauduleus, betaalde Seats worden niet geleverd. Nooit meer Transavia en ik zal ervoor zorgen dat vrienden en familie en collega’s dat ook niet meer doen. Zal ook op internet mijn ervaringen delen. Schaam je, Transavia!
1door Sau*****25/02/2024Stoelkeuze en bagage selectie slecht werkend
MeerZeer slecht werkende app, accepteert stoelkeuze herhaaldelijk niet. Loopt continu vast op bagage selectie
1door Gee***24/02/2024Service
MeerDe service bij Transavia is gewoon goed de dames en heren van de cabincrew vriendelijk en daarom vlieg ik niet met Ryanair...
5door Cas*******20/02/2024Geldzuigerij
MeerBelachelijk dat er bij online inchecken alleen nog maar stoelen vrij zijn waar ik extra voor moet betalen. Er moet toch minimaal keuze optie zijn willekeurige stoel toewijzing.
Zelfs bij Ryanair hebben ze dat.1door Rie*******18/02/2024Complimenten
MeerWij zijn meer dan gecharmeerd van de communicatie via Transavia App. Complimenten.
5door Gre*******06/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."