App niet eens op tv
MeerIk kan heel de app niet eens in de smart hub vinden. Ik heb een Samsung 2018 tv en de app is niet beschikbaar!Via de oude manier kan ik alleen npo kijken. Voor wat betaal ik dan!
1door Mak*******14/08/2023programma's terugkijken lukt niet
MeerHet terugkijken van programma's op app werkt al een paar dagen niet meer. Ben hopelijk niet de enige, maar is erg irritant. Hoop dat er snel wat aan gebeurt, want leuk is het ECHT NIET!
1door Hay****21/04/2023Werkt niet meer op iOS 12.5.7?
MeerApp werkt nu al maanden niet meer op mijn iPad mini 2
De app start op maar crasht meteen. iPad reset maar niks helpt meer. Technische dienst Tele2 heeft gekeken en mij toegezecht via een voicemail dat het weer werkt. Helaas niet het geval.1door Jos******21/03/2023App niet gebruikersvriendelijk
MeerDe doven ondertiteling is altijd aan. Wat irritant is. Probeer het uit te zetten met uit knop maar blijft aan. En bij terugkijken gemist kan je niet doorspoelen. Als ik halverwege het kijken via mijn telefoon besluit om het via Chromecast te streamen naar de tv dan begint hij helemaal opnieuw. En je kan dan niet doorspoelen.
2door J O*******01/11/2022Vaak storingen bij het kijken via de app
MeerHeb de laatste tijd vaak dat hij halverwege een storing aan geeft als ik tv aan het kijken ben via de app
2door Mij*******20/09/2022Waardeloze app, ik kan niet inloggen
MeerIk kan niet inloggen en dus niets kijken. Ondanks dat ik telefonisch meerdere keren de klantenservice van Tele2 heb gesproken en ik elke keer een toezegging heb gehad dat ze het gaan oppakken, werkt de app voor mij nu al maanden niet.
1door Pok*******12/09/2022De app is te groot voor iPad .
MeerIk kan niet inloggen omdat het niet te zien op de iPad .
Het gaat wel op de iPhone
De begin pagina van tele 2 past dus niet in zijn geheel op het scherm omdat het woord inloggen weg is aan de onderkant1door Tul****11/08/2022Waardeloze bagger app
MeerIk heb nu al 10x geprobeerd in te loggen. Via de app heb ik mijn gebruikersnaam opgevraagd, die gebruik ik, vervolgens doe ik een wachtwoord reset. Deze combinatie gebruikersnaam en wachtwoord wordt nooit geaccepteerd. Ik heb de app al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd maar de klantenservice is helaas niet competent genoeg om echt te kunnen helpen. De oplossing: overstappen op KPN glasvezel zodra deze is aangelegd. Goed bezig Tele2!
1door Ing*******23/07/2022Terugkijken
MeerIn april reeds aangegeven dat bij terugkijken de programma’s te vroeg beginnen en dus ook te vroeg eindigen. Er werd aangegeven dat dit door uitgelopen live-uitzendingen zou komen. Dit klopt echter niet. Het probleem is structureel en er zijn niet op alle zenders (structureel) live-uitzendingen. Van 4 naar 3 sterren
3door Gr *****20/07/2022Wat een verslechtering van de service
MeerHet was zo makkelijk; gemiste programma's terugkijken via het tv kastje. Bij het terug kijken via de app kan je niet meer doorspoelen. Als ik halverwege het kijken via mijn telefoon besluit om het via Chromecast te streamen naar de tv, dan begint hij helemaal opnieuw. En je kan natuurlijk niet doorspoelen! Ook krijg ik regelmatig een foutmelding. Het programma is dan gewoon niet te kijken. Ook niet na opnieuw inloggen. Wat waardeloos. De npo zenders die nog wel terug gekeken kunnen worden via het tv kastje tonen niet meer het volledige aanbod.
2door Liz*****10/06/2022Terugkijken is vooruit kijken
MeerBij terug kijken stoppen de programma’s te vroeg. Einde zie je dus niet. Alleen als je een serie bekijkt (b.v. CSI) die direct achter elkaar komen zie je bij de opvolgende aflevering het eind van de aflevering ervoor
4door Gr *****26/04/2022Er is een fout opgetreden
MeerDe app werkt niet. Er is een fout opgetreden is de melding en vervolgens kun je niks meer. De app al verwijderd, password al een keer veranderd, maar helaas. Inmiddels gebeld met helpdesk, komen er ook niet uit. Kom op Tele2 dit is echt heel slecht.
1door Pet****22/04/2022Waardeloos!
MeerDe app doet het al een tijd niet stream
Waarom is die app dan nog beschikbaar?als tie het niet doet
Alles al geprobeerd!1door Roo*01/04/2022Waardeloos
MeerVele keren ge-update, opnieuw gedownload, het blijft waardeloos. Inmiddels al 2x gebeld maar het lost niets op. Steeds foutmelding van streaming url. Nu al bijna 4 maanden, het wordt steeds erger via mijn iPad. Terwijl Netflix het fantastisch blijft doen, die hebben een goede app. Geef mij maar die oude app van Tele2 terug.
1door Rob*******28/03/2022Slechte app
MeerDownloaden lukt en dan blijft het op het openingsscherm ‘ hallo blij dat het er bent’ ‘ nog effe wat instellen’ daaronder lijkt nog wat te staan maar kan ik niet zien. iPhone 11
1door Ten***03/03/2022Werkt al tijden niet
MeerHelaas is de app onbruikbaar (geworden), terwijl ik eerder wel tevreden was. Als ik op een kanaal klik, staat er telkens: er is een fout opgetreden. Erg vervelend. Ik heb ook al twee keer contact opgenomen met de klantenservice, maar dat heeft nog niet geholpen.
1door Iv *02/03/2022Foutmelding
MeerIn het begin een fijne app, maar de laatste weken krijg ik elke keer te lezen (nadat ik op play heb gedrukt om programma te starten) dat er iets fout gaat en dat daar aan gewerkt wordt. De app werkt op dit moment bij mij dus voor geen meter
2door Anoniem01/03/2022Storing
MeerSinds de laatste update krijg ik constant de melding “er is een fot opgetreden”. Dan moet ik uitloggen, opnieuw aanmelden en dan doet het het weer. Soms tot wel 8 keer per dag!
1door Mar*******27/02/2022
Nu populair
Laatste reacties
- Prachtig idee zei over Too Good To Go: "Helaas heel moeilijk een deal te krijgen. Zelfs bij het elk..."
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."