Nog steeds geen grafieken van saldo verloop
MeerHet werkt. Minder verwacht ik niet maar verbeterd ten opzichte van de oude app…. Dat deel ik dus niet.
Voor mij ongeveer het interessantste stukje van de oude app waren de saldo verloop grafieken op de betaal en spaar rekeningen. Als die terug komen komt het wat mij betreft weer op gelijke hoogte van de oude app. Ben ik nou echt de enige die dat terug wil?3door Ikz***07/05/2024Spontane App reset
MeerVandaag 4-5-24, app is spontaan gereset en ik moet mij nu opnieuw aanmelden. Apple Pay werkt wel gewoon. Voor de zekerheid de app verwijderd en opnieuw gedownload vanuit de Appstore. Verder een prima app.
3door Mde******04/05/2024Korte lijntjes
MeerBij de SNS zijn de lijntjes kort en direct, dat in tegenstelling tot de Rabobank. De SNS BANK is een verademing om te bankieren.
Jammer dat ik hier een paar dagen later op terug moet komen5door Ben****02/05/2024Nog steeds geen verbetering
MeerHelaas nu na maanden (of misschien al ruim een jaar ondertussen) is de indeling van categorieën echt ronduit slecht. Elke maand weer staan alle bedragen in verkeerde categorieën. Zelfs een overboeking vanaf of naar je eigen SNS spaarrekening kan de app niet naar de juiste categorie zetten.
Het commentaar van SNS vind ik ook nergens op slaan. Kijk, als het eenmalig is, prima. De app moet even wennen aan jouw handelingen. Maar het is gewoon elke maand weer, en ik ben rustig elke maand een half uur bezig om alles in de juiste categorie te zetten.
De oude app onthield in welke categorie jij je boekingen wilde hebben. Waarom lukt dat in deze nieuwe app nog steeds niet?
Dit heeft niets met wennen te maken, de app doet gewoon niet wat hij hoort te doen.2door Tom*****30/04/2024Korte lijntjes
MeerBij de SNS zijn de lijntjes kort en direct, dat in tegenstelling tot de Rabobank. De SNS BANK is een verademing om te bankieren.
5door Ben****29/04/2024App goed, bank minder
MeerDe app werkt goed, bijna nooit storingen. Inzicht in geld: te vaak worden betalingen in verkeerde categorie gezet waardoor onbruikbaar. De app/website heeft weinig features/extra’s.
Deze bank was goedkoop maar helaas duur geworden. Wel live bereikbaar op bank kantoor, vriendelijk personeel.
Groot nadeel van deze bank: je mag slechts maximaal €1000 contant uit de muur halen, of maximaal €1500,- als je dit van te voren regelt bij een bank kantoor. Er bestaan andere particuliere banken waar je tot €10.000,- contant kan pinnen. De klant moet snel bij zijn cash kunnen komen wanneer nodig.
Aanvulling als reactie op bank: je kunt slechts TIJDELIJK je limiet verhogen voor contact geld pinnen naar max €5000,-. Echter voor ONBEPAALDE TIJD slechts €1500,-3door Pet******23/04/2024Verloren gegeven
MeerIk was mijn inloggegevens kwijt van mijn SNS- spaarrekening. Vervolgens werd ik uitstekend geholpen binnen het SNS-kantoor in Stedebroec
5door Kla*******10/04/2024Werkt niet goed
MeerSinds de nieuwe app werkt het overboeken via een link niet meer. Echt waarom. Super onhandig.
1door Sop******09/04/2024Fijne app
MeerZeer fijne app ik mis alleen features zoals je verwachte saldo kunnen zien en bijvoorbeeld rond af en sparen zoals bij ING. Dit zorgt ervoor dat ik voor mijn privé rekening nog niet wil overstappen.
4door Ram*****05/04/2024Gebruik snap
MeerSinds deze week werk ik met de app en heb ik afscheid genomen van de digipas. Wat een verschil in snelheid van bevragen en betalen . Super !
5door Kwa*******29/03/2024Grafiek saldoverloop ontbreekt in nieuwe app
MeerIk ben over hel algemeen tevreden over de nieuwe app, maar mis wel een handige feature uit de vorige app. Daarin kon je een grafiek van je saldoverloop laten tonen bij je betaalrekening. Dat was erg handig om in te schatten of je deze maand uit gaat komen met het geld dat je nog op je rekening hebt staan. Dit vind ik echt een gemis bij de nieuwe app.
Helaas biedt de kijk vooruit functie geen inzicht in boodschappen en dat soort uitgaven. Ook het voorspelde saldo na afschrijving van de vaste afschrijvingen ontbreekt, ook na het opnieuw installeren van de app. In de grafiek in de oude app kon ik dit veel duidelijker en handiger zien.4door Nyn****27/03/2024Prima app, met nog wat wensen van mij
MeerIk ga de app steeds meer waarderen. Met name de stabiliteit omschrijf ik als erg goed. Pluim daarvoor! Ik heb wel nog een aantal wensen:
#1
Stoppen met seintjes en overgaan op real time push notificaties. Jullie concurrenten bieden dit al veel langer aan, en ik ben van mening dat jullie de nieuwe app hadden kunnen lanceren voorzien van deze functionaliteit. Het vergroot daarnaast de financiële veiligheid, aangezien misbruik direct waarneembaar is.
#2
Bij ‘inzicht in je geld’ zorgt een transactie categoriseren onder ‘eigen rekening’ er niet voor dat de afschrijving of bijschrijving vervolgens genegeerd wordt in het overzicht. Als ik geld van een spaarrekening haal bij een derde partij, dan categoriseer ik deze als ‘eigen rekening’. Helaas telt de app deze bijschrijving alsnog als inkomen, waardoor het overzicht van inkomsten en uitgaven vertekend is. Het is boekhoudkundig ook niet zuiver, omdat ik niet verrijkt of verarmd ben. Ik heb slechts mijn bezit voor het bedrag van de transactie verplaatst. Graag dus een categorie introduceren die transacties niet mee laat tellen, of zorgen dat het bestaande ‘eigen rekening’ dit gaat doen.
#3
Het zou mooi zijn als het maximum bedrag voor een betaalverzoek opgehoogd kan worden, naar bijvoorbeeld €1.000. Die €750 vind ik inmiddels wat krap.
Hoor graag van jullie :)5door Pie*******14/03/2024Nieuwe sns app
Meer“Zolang je maar lang genoeg jezelf blijft wordt je vanzelf bijzonder” iets wat het goed doet en gewend is hoeft niet nieuw en veranderd te worden zoals de nieuwe app.
2door Kr1***12/03/2024Werkt niet meer
MeerSinds een week werkt de app niet meer… eerst op twee iPhones niet, na her installatie op een niet. De helpdesk komt niet verder als check uw internet omdat die melding verschijnt. Alle andere apps, incl banken werken. Nooit gedacht dat we moeten terugvallen op werken via een browser. Helaas… toen de nieuwe app werkte waren we tevreden… nu zeker niet meer
1door Tel*******11/03/2024?
MeerHet ging goed tot dat er een update kwam waar ik me eigen geld niet uit spaar kan halen nu zit ik soort van zonder geld terwijl er geld op de rekening staat. Heel vervelend dit!
2door Rod*******10/03/2024Zakelijk
MeerWerkt natuurlijk weer is niet. WAAROM NOU VERANDEREN . Op poppetje drukken en zakelijk er bij zetten .. is zakelijk kan nu niet bij mij rekening … stom irritant
1door Jer*******07/03/2024Push notificaties graag
MeerEen prima stabiele bank app. Echter is het niet te verkopen dat jullie met een nieuwe bankieren app komen zonder push notificaties. Jullie concurrenten hebben dit allang. Ik wil daarom zo snel mogelijk push notificaties zien, die real time werken. Dan 5 sterren.
4door Pie*******03/03/2024Geen verbetering eerder slechter
MeerEens met andere gebruikers mbt overzichten en toekennen categorie slaat echt nergens op. Gas en licht uitgaven word gezien als kinderen? Moet steeds de categorieën aanpassen…
3door Wal****02/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."