Slechte klantenservice
MeerSlecht bedrijf, probeert alleen maar geld te verdienen. Heeft €500 afgetroggeld omdat ik per ongeluk de sleutel van een share auto had meegenomen. Heeft niets ondernomen om mij te contacten. Kan mij niet helpen of informeert mij. Zelfs toen ik direct de sleutel terug bracht. Echt heel slecht
1door Nin*******16/03/2024Expect damage claims (sixt share)
MeerThey will charge you a few hundred euros for damages that can be hard to spot while inspecting. Dent smaller than a creditcard on the rim.
1door Bon******29/02/2024Id Verification flow is broken!
MeerI cant finish id verification. Fails on selfie step.
Always get an error:
“
Let's try that again
We need a clearer video selfie
No glare or extreme lighting
“
And selfie on a preview really looks blurry. iPhone 12. Seems like an issue in the library which performs id verification, it cuts quality way much as it needed, as a result it cant recognise.
This is critical issue which prevents new users to use your services. It impacts your income! How can SIXT be so ignorant?! Fix it ASAP1door Dmi*******23/01/2024Change of ux, long waiting time
MeerThere’s a change in the ux because two times it hapoened that i reserved a car and unlocked immediately, making me have to end the reservation and having to pay 1,50 for a lost reservation. Also the long waiting period when you end a reservation feels lije theyre trying to sneak in a few extra cents. A bit pathetic.
2door Pon*******20/01/2024Kan e-mail niet herstellen
MeerBij het installeren per ongeluk verkeerde (niet bestaande) e-mail adres gebruikt (no ipv nl) maar kan die noch bevestigen, noch wijzigen, noch deleten. Geeft steeds aan dat verificatie nodig is, wat dus niet kan, want is foute e-mail adres. Kan app verwijderen, maar na weer opnieuw te installeren komt foute e-mail adres weer naar voren. Daarbij eerder probleem gehad dat een encrypte e-mail adres vanuit Apple ID gegenereerd niet gebruikt kan worden doordat je niet vanuit dat adres kunt mailen. Wordt gezien als een andere account. Kortom nog niet gebruiksvriendelijk helaas
2door Han*****16/10/2023Really nice experience
MeerVery client-oriented car-sharing company. Their support staff helps a lot in difficult situations.
5door Lma*****14/10/2023To the point process
MeerSimple direct process wrapped in a great interface on the app as well as on the website! Also good prices!
5door Kem*****12/10/2023Scammers - using this will you cost a lot of money
MeerDo not use this app! Please use other apps like ShareNow, GreenMobility, Greenwheels, or MyWheels.
At some point you will be on the hook for damage you did not cause (€600). They expect you to risk your life inspecting the car for any scratches in the dark. If you miss one tiny scratch you are on the hook for it. Avoid Sixt like the plague!1door Han***25/09/2023Looks cheap but cheating you
MeerThey look cheap but they ads many additonal costs + their support doesn’t reply you
1door Tan*******09/09/2023Schiphol
MeerHet van het slot halen van een auto lukt pas na 6x resetten. App zecht ga bij auto staan, stond zowat in de auto.
1door Rwy****05/09/2023Easy to use service but when it comes to customer service sucks
MeerYou can find a car easily park it without have to pay and go between major cities easily.
But whenever you card doesn't have the balance or you forget to pay even the smallest amount the block your account and it takes them days to weeks to unlock it. And they only send you the paybles from a super simple email that you don't even pay attention to. Got stranded twice because of this.3door Kos****24/06/2023Amstelveen
MeerPlease extend your services to Amstelveen.
And please supply more vehicles. It is hard to find cars when you need.5door Xdf***06/06/2023Car unlocking issue + no support
MeerNot a great experience if you cycle through the rain for 10min and the car doesn’t unlock and you need to take an expensive Uber instead.
If you don’t offer actual support in the app (just FAQs), then don’t put a headset icon there.3door Gre*******22/03/2023Wat is er gebeurd met de applicatie?
MeerDe nieuwe lay-out ziet er ontzettend amateuristisch uit? Dit is niet wat wij gewend zijn van Sixt. De pixels van de fotos zijn ontzettend slecht, de zoek functies lopen telkens vast. Is dit tijdelijk ? Of komt er een nieuwe versie? Want het oude functioneerde veel beter, en zag er optische veel beter uit en sneller.
1door Mer*****14/03/2023App just works
MeerI never had problems using the car sharing services. I just wish it would be possible to reserve a car to be delivered at a specific time and location, as it is possible in the competitors’ apps.
5door Nat*******08/03/2023Werkt voor geen meter
MeerEen rit van den haag naar rijswijk. 60 min. rondjes gereden omdat er geen “oranje gebied” beschikbaar was. Na het zoveelste belletje werd nog even bevestigd dat het “wel vaker zo vaag werkt”. Hopeloos
1door Cc04/03/2023Looks good and keeps improving
MeerEspecially like the full screen map feature, also when you press on an active/past rental, it shows the information in a very clear and beautiful way. Looking forward to future updates :)
5door Str*******15/02/2023To me is scam !
MeerHere is my experience with Sixt
First of all their phone app is not connected to their database, you book a car then go and they do “free upgrade “ !
i chose unlimited mileage package then when i went there they said it is not unlimited. I said ok let do it again, I just open the app in spot and did another one and then showed in their side they can change the value ?
so you not get what you see.
Then they change from their side and i end up with with paying 60 euro for extra kilometers.
The cars in app is has something call “similar “ so they can give you something similar so don’t rely on app cars !
i think the customer service will replay to this review with “oh sorry for your bad experience provide your information to follow up” it is tourist scam , just use public transportation man , if you stay in city, and use regular just consider buying a car.1door Cal*******09/01/2023
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."