Full name
MeerThis app costed me a flight one day, not allowed to board the plabne because the passport was not the same as my name in the app due to the fact it made my name shorter by itself only the initials it showed
3door U2f******28/03/2024Only paypal and credit card
MeerWhy does it not accept IDEAL, this is the
minimum to ask to make payments easier in Netherlands.2door Cri*******10/02/2024Personnel not available
MeerEvening flight canceled over 6 hours waiting. No personnel aroumd for asking advice or offering refreshments or hotel! To claim money back doesn’t work within the app! They’re better in taking your money.
1door Joo***22/01/2024Fraud and extra charges
MeerI fly with Ryanair since 2019.
I give 2 stars for cheap and comfortable ( for this price ) tickets
Another 3 stars ate customer service which never helps only want to charge you extra.
Story: I bought 5 tickets to Tenerife 2 months earlier. I wanted to check in 1 month earlier to make everything perfect as I prefer to have in my life. After I checked in all my tickets for 2 out of my 5 people couldn’t check in error number 412 which says please choose the seats ( which I already did ) so I called and wrote to 6 Customer service stuff and they wasn’t even able to help me( I heard I am sorry we cannot see any mistakes, please reach another customer service person) okey I said no problem, last person only said that she can chose seats for me for extra charge 20 euro she understood that isn’t my fault but she cannot make it in another way. I again said okey because I don’t have a choice so I wrote to get this money back to „General help” and what I get from them ( We don’t see an issue with extra cost you can not get refund for that reason check in can be provided till 2 hours before flight, then cancellation is not refundable, that means they even not properly read the massage no motivation to work I see.
P.s. or try to work on your mistakes guys or your business will go down even if your tickets are cheap. Believe me there are plenty more companies with the same prices easy jet for example. Since now I will try to fly to other other companies instead of yours. I wish to your company success in future and I really hope that one day someone will tell me hey Artem they are improved.2door Art*******30/12/2023App idee is goed, uitvoering niet
MeerDe app op zich is een goede toevoeging maar het is vreselijk uitgevoerd. Zodra je even op je telefoon een andere app (bijv je agenda om even een tijd te checken) opent kan je weer van voor af aan beginnen. Vreselijk irritant dus en wekt een hoop frustratie als je net van alles hebt ingevuld voor de check-in bijv. Zou meer sterren waard zijn als die niet de app automatisch afsluit.
2door Y W*******03/12/2023slow and too full with advertisements
Meerthis slow and cumbersome app made me to pay extra €60 for check in on a desk because it was really impossible to dig through all adverts and promos to check my id details and finalise the check in before the deadline
1door Svi****02/12/2023Not good company
MeerDo not fly this airline! This is the worst airline in the whole world with terrible employees! No one told you that you have to do a check in online and immediately demanded money 55 euros and only by card, they do not take cash! They did not let an elderly 85 year old grandmother on the plane because she did not register online. The employees are uneducated boorish! The whole time we were trying to solve this problem they just sat there chewing their sandwiches and laughing at us like horses! This is the worst airline we have ever encountered.
1door J0r*******28/11/2023Misleiding
MeerIn de app staat een prijs. Als je wilt boeken krijg je op het einde een melding je moet opnieuw inloggen ivm prijsaanpassing. Dan wordt de reis circa 80,- duurder. Nu al 2x voorgekomen.
1door Pro*****27/10/2023Zeer slecht
MeerOnline inchecken?!
Heb al geboekt moet nog een keer inchecken ,kleine tas?!? Altijd te groootpfff1door Goe*******23/09/2023Te slecht voor woorden!
MeerIk reis alleen en hoef geen dure stoel te reserveren. Dit wordt op een zeer sluwe manier toch steeds in mijn maag gesplitst. Toen ik niet meer terug kon, ben ik Ryanair gaan bellen. Uiteraard een betaald nummer waarvoor je lang in de wacht wordt gezet.
De eerste medewerker hing na 10 seconden op. De tweede keer dat ik belde kreeg ik een andere medewerker aan de lijn, zij was niet in staat om te helpen, zette me vervolgens in de wacht en na 10 min werd de verbinding verbroken.
Schandalig!1door Est*******21/09/2023Really bad staff in service desk
MeerThe staff had bad attitude with customer. They did not want to help although we asked them many time, we explained our problems but they looked like they did not like to listen us. Totally, I will not support this stupid airline for next time. Bye
1door Be *****16/09/2023Overal voor bijbetalen
MeerWerkelijk overal moet voor worden bijbetaald. Alleen het gebruik van het toilet is nog gratis ….. nog wel!
4door Jvd****10/09/2023Confusing bagage
MeerGetting contradictional info when checking in regarding luggage. I already paid for extra luggage 10 kg and when checking in it looks like it as if I have to pay again for the extra luggage because there is again an option to choose for free hand luggage and another 10kg. Even more confusing because I was checking in for 2 people at the same time, and only 1 had the extra 10kg. Needs correction !
2door D P*******07/09/2023Ontwikkelen app
MeerAls ik deze app moest ontwikkelen zou ik me diep schamen.
Wat een ellende en veel te veel stappen moet je ondernemen.
Dan de vragen die je meerdere malen gesteld worden.
Dit is niet meer van de tijd, snel duidelijk en makkelijk op je punt aankomen, waarom je boardingpass niet meteen in je Wallet downloaden?
Nee we laten je eerst deze app downloaden. Moeilijk moeilijk DOEN!1door 01 *******28/08/2023Nooit meer
MeerRyanair is het meest k**ste bedrijf waar k ooit in heb gevlogen
Inchecken is een grote grap je krijgt hoofdpijn en dan nog 55 euro per persoon betalen voor inchecken niemand neemt ook op bij de service nooit meer dat ik 1 stap daar zet1door For*******24/08/2023Onduidelijkheid handbagage
MeerBij boeking heb ik ruimbagage gereserveerd en met inchecken is het ineens onduidelijk of ik voor een koffertje als handbagage moet bijbetalen.
1door B S*******20/08/2023Prima maatschappij.
MeerLees veel vervelende ervaringen maar wij vlogen óp tijd voor een heel schappelijke prijs en best veel beenruimte. Heel tevreden dus!
5door Lee*******13/08/2023Irritant
MeerHet incheckproces in de app is bijzonder irritant. Elk scherm wordt je gevraagd of je nog extra dingen wil, extra bagage, extra verzekeringen, een stoel kiezen tegen betaling et cetera et cetera. Slechte ervaring.
1door Pat*******09/08/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."