Aankoop van reisproducten via de app
MeerBeste mensen wees voirzichtig met het aankopen van reisproducten via de app!
1. Let op, via welk apparaat je je reisproduct downloadt, doe je dit via he iPad of erger,via laptop, dan kun je deze onder je arm meenemen im in- en uit te checken. Want het product vind je niet op je andere apparaten binnen je RET account!
Ook niet uitprinten!
2. Maak diirect een ‘screenshot’ van je aangekochte kaart zodra hij geactiveerd is, deze is namelijk later onvindbaar én onleesbaar!
Het digitale reisproduct werkt niet bij de tourniquets, daar kom je ter plekke pas achter!Waardoor je dreigt gedupeerd te worden.
Voorbeeld 3 dagkaarten ongeldig, slechts één uit ‘coulance’ op papier vergoed bij RET servicepunt. Dus voor één dagkaart 28,50 betaald.
Alleen vergoeding mét getoonde QRcodes, welke verdwijnen. Vandaar het screenshot.
3. Download je produkt altijd via je telefoon, ondanks dat je ook andere apparaten gebruikt binnen het RET account, anders moet je betreffend apparaat gebruiken.
Advies: Stop ermee en verder ontwikkelen, dan pas beschikbaar stellen in de app1door Jac*******03/01/2024Reizen niet meer opslaan
MeerIk vind het erg jammer dat je de reizen die je gepland hebt, niet meer kan opslaan. Ik hoop dat deze functie snel terugkomt.
1door Mui*****11/11/2023Vooruitgang is achteruitgang
MeerDank voor het antwoord. Moet afkorting SFG gebruiken. Wordt verwezen naar parkeerplaatsen.
Het reisadvies is overstappen op CS en dan direct op tram 125. Maar geen info over de problemen bij Schieweg. Ook niet dat je naar de achterzijde van CS moet lopen en dat dat 8 minuten duurt.
Nog heel wat verbeteringen nodig.2door Moe*******09/11/2023App loopt vast
MeerIk heb de nieuwe app gedownload en nadat ik inlog met ik mijn persoonsgegevens controleren of deze kloppen. Als ik op opslaan druk gebeurt er weinig
1door Eur*******31/10/2023Real time de tram zien rijden ?
MeerEerst zag je op de kaart waar de tram was, bij welke halte. Nu zie je dat niet meer. Ik vind dat echt heel jammer. Je moet ook ineens veel meer doorklikken. Vanuit een UX oogpunt is dat een achteruitgang.
2door Bro***08/10/2023Nieuwe App
MeerDe nieuwe app biedt wel meer mogelijkheden maar is voor de eenvoudige dagelijkse gebruiker bepaald geen verbetering wordt zelfs ervaren als een verslechtering zoals doorwandelde recensent al is gesignaleerd.
2door Tra*******03/10/2023Geen verbetering
MeerDeze versie is geen verbetering, de vertrektijd bij de halte wordt niet weergegeven maar wel het aantal minuten tot vertrek. Ik blijf om die reden de HTM app gebruiken
1door Gou******05/08/2023Oude app werkte fijner
MeerHelaas kan ik niet wennen aan de nieuwe interface waar zoiets simpels als direct de halte vinden waar je je bevind. Nu eerst een stuk scrollen. Met de oude app kon je alles gelijk vinden. Geen verbetering.
2door Fra*******03/08/2023Oude app werkte beter
MeerDe oude real time app had optie om favorieten en op 1 pagina meerder vertrektijden te zien..
3door Wil*******27/07/2023Jammer
MeerEr is maar 1 vertrektijd te zien op de nieuwe app en dat is buitengewoon onhandig.
3door Con*******25/07/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."