App gebruik
MeerIs zeer duidelijk. Alleen geen print knop om bankafschriften te printen. Dat moet zoals ik hoorde via internet.
5door Kla*******04/05/2024Geen fijne app
MeerDe nieuwe app is niet fijn.
* als je meerdere gebruikers hebt en je opent de app, logt de app automatisch in op de laatst gebruikte gebruiker, zonder eerst het icoontje voor faceid aan te klikken, tevens zit het icoontje voor face id aan de andere zijde wat behoorlijk lastig is.
Kan hier geen mogelijkheid worden toegevoegd on automatisch inloggen bij openen app uit te zetten?
* de oude app was overzichtelijker
* kan niet wennen.
* mijn ervaring is dat het niet sneller werkt door dat je teveel op extra dingen moet klikken.
* waarom is uitloggen niet een rechtstreekse button? Als je meerdere gebruikers hebt is dit niet fijn en teveel klik handelingen.1door J B17/04/2024Apple Pay
MeerFijne app maar zouden jullie er voor kunnen zorgen dat je Apple Pay kan koppelen met de nieuwe regiobank app
Groetjes, ❤️❤️3door Lin*******04/04/2024Zeer overzichtelijk
MeerIk vind het een fijne app het is mooi en overzichtelijk op een mooi en fijne samenwerking
5door Zig*******29/03/2024Persoonlijk en echt dichtbij
MeerWat mij betreft de enige bank die nog dichtbij is qua afstand maar zeker ook op persoonlijk vlak betrokken en erg goed bereikbaar met vaste mensen uit de buurt
5door Jac*******29/03/2024Prima app!
MeerAlles wat ik een bank app moet bevatten zit erin. De app is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Top!
5door Lit*******23/03/2024Zoals een bank hoort te zijn
MeerItt de meeste andere banken kan ik nog terecht bij een bank waar ik binnen kan lopen en mijn vragen kan stellen. Ik betaal dan graag voor de service. Bij veel andere banken is dat niet meer vanzelfsprekend.
5door Kip****22/03/2024Klasse bank in Holtum Limburg
MeerIk ben ontzettend blij met het persoonlijk contact . Ze staan steeds voor ons klaar. Wij hoeven GEEN andere bank.
5door Cor*****15/03/2024Menselijk
MeerGelukkig is er nog een bank die mensen als mensen behandeld. Verder behoeft het denk ik geen betoog.❤️
5door Bla*******13/03/2024Ik mis iets…
MeerPrima app, alleen mis ik het overzicht hoeveel geld je exact had op dezelfde dag vorige maand. Zoals in de vorige app wel te zien was.
Komt dit nog terug?4door Gre*******13/03/2024Weekend en buitenland
MeerIs geen succes met RegioBank. Er wordt niet bij- of afgeboekt en zo weet je niet hoeveel je nog hebt….
3door Spi******01/03/2024Zakelijk niet te gebruiken
MeerPrivé heel blij met de ASN app, maar zakelijk kan ik niets met deze andere app van de Volksbank. Bij meer dan 1 gebruiker (digipas) kan de app nl. niet zakelijk gebruikt worden. Terwijl de bank toch echt stelt dat de app vanaf nu altijd en overal zakelijk te gebruiken is. Helaas wordt dit nu nog niet waargemaakt…
Graag zou ik deze app voor mijn bedrijf willen gebruiken en mobiel zicht hebben op onze zakelijke rekeningen. Wanneer wordt dit aangepast? Ik laat graag dan een nieuwe (positieve) recensie achter.1door Men*******28/02/2024inzicht optie
MeerIk mis de ‘inzicht’ optie waar ik duidelijk kon zien hoeveel ik in elke maand had uitgegeven en op deze manier mijn uitgaven labelen. Ik hoop dat dit terugkomt in de nieuwe app. Ik mis de oude app.
1door Anoniem31/01/2024Gemis
MeerZonde dat de optie om je saldo te bekijken zonder helemaal in te loggen er niet meer in zit. Verder is de app vaak in storing.
Is de voorspel functie ook niet altijd up to date. Al met al mis ik de oude app.2door Ble***30/01/2024Apple Pay wallet
MeerKan niet eens meer met me telefoon betalen..
Staat nogsteeds dat ik de oude app moet gebruiken daarvoor.?1door Sil28/01/2024Letter grote
MeerLetter grote is veranderd de letters zijn nu veel kleiner.
Als je niet goed kunt zien is dat erg vervelend.4door Opl*******14/01/2024Onoverzichtelijk
MeerHelaas ben ik nu gedwongen om deze nieuwe app te gebruiken, ook al was de oude versie veel beter. Het rekeningoverzicht kun je niet meer sorteren zoals je zelf wil, nl. eigen rekening en spaarrekening bij elkaar en gezamenlijke rekeningen bij elkaar. Alles is veel te ruim en kinderachtig opgezet. Door al die witruimtes wordt het eerder onoverzichtelijk. Al met al jammer dat er niet geluisterd wordt naar de klant, want zo te lezen ben ik niet de enige. En als je alleen maar reageert met ‘kun je zeggen wat er precies niet goed is’ dan lees je niet goed.
Update: tegen alle kritische klanten zeggen dat ‘onoverzichtelijk’ een kwestie van smaak is getuigt niet echt van respect voor de klant. Misschien beter om de klachten serieus te nemen?1door Kyn***08/01/2024Goede app
MeerGoede app, alles loopt soepel en daarbij investeert Regiobank niet in wapens en bezetting van het beloofde land ;)
5door Cag*******05/01/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."