traag ophalen van data
MeerIn versie 6.4.0 is het ophalen van gegevens traag, soms zo traag dat app helemaal niet meer werkt. Pure Energie, zet de oude versie maar weer terug!
1door Buu*****13/04/2024Sinds update werkt app niet meer goed.
MeerApp is sinds update erg traag, springt op verkeerde icoontje en blijft maar draaien.
App verwijderen en opnieuw opstarten is het enige wat tijdelijk helpt.1door Sol*******13/04/2024Bugfixes?!
MeerLoopt vast. Spring automatisch tussen maand en andere data. Gemaild en gebeld , geen reactie. Zeer klantonvriendelijk.
1door Cha*****12/04/2024Hulp bij de app
MeerProbeer al ruim 10 Weken de app werkend te krijgen. Hulp is er eentje van doorschuiven naar andere afdeling.
Kan nog steeds niet zien wat mijn CV ketel verbruikt.
Jammer, dit past niet bij dit bedrijf.1door Kee*******10/04/2024Na laatste update waardeloos geworden
MeerMoet stabieler zijn geworden? Het enige wat stabieler is, dat de zandloper continu in je beeldscherm te zien is helaas.. hopelijk volgt hier snel een verbeterende versie van!
2door Anoniem24/03/2024De app kan beter
MeerDe app beschikt niet altijd over de juiste data waardoor het raadplegen minder betrouwbaar is.
3door Bis***22/03/2024Heel slecht
MeerVanaf de laatste update kun je niet meer zien wat je verbruik is. Dus niet wat je actuele verbruik, per uur, per dag, per maand, per jaar is. Wat heb je dan aan deze app. Waardeloos. Mooie woorden van Pure Energie over deze app, maar het is ronduit beschamend dat je het niet voor elkaar krijgt om een goed werkende app te krijgen.
1door Mar*******21/03/2024Apparaten herkennen!
MeerHerkennen van apparaten?
Herkent een elektrische auto niet!
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn met een verbruik van 10,5 kwh.3door Noi******07/03/2024Verbruik niet zichtbaar
MeerSinds kort klant geworden. De eerste dagen dacht ik dat er wellicht nog eea verwerkt moest worden. Nu ruim 3 weken later geen verbruik zichtbaar. Meerdere malen contact gezocht. Telefonisch gaat snel en vriendelijk contact had met het klantenservice team, helaas probleem nog niet verholpen. Per mail geen reactie ontvangen.
2door Mou******28/02/2024Functionaliteit kon beter
MeerIn vergelijking met andere apps van andere energieleveranciers mist deze toch op een aantal punten.
- de app versie voor tablet heeft geen eigen interface wat op tablet-formaat aangepast is. Je moet dus op je tablet op het veel kleinere interface turen, zoals het voor smartphone is ontwikkeld. Overzichten van je dag-, maand- of jaargebruik kan je dan ook alleen maar door scrollen ipv het in een oogopslag te kunnen zien.
- de kosten van je energie gebruik kan je alleen maar apart inzien, of van stroom of van gas, maar als je de totale kosten van bijv. Een dag wilt weten moet je het nog zelf bij mekaar optellen.
- De app ververst niet vanzelf. Je moet dan ook voor actualisering iedere keer opnieuw inloggen.
Er is dus nog ruimte voor verbetering.2door Sue*******23/02/2024Blijft laden
MeerIk verwacht minimaal mijn energieverbruik te kunnen inzien. Niet voor niets een “slimme” meter. 3 dagen moeten wachten is prima en begrijpelijk als arme burger die geen geld heeft voor een dure meter, maar laat dit iig stabiel werken. Zwaar ondermaats, 9 van de 10 keer wil mijn overzicht niet laden.
2door H O*******13/02/2024Verbruik weergeven
MeerAls je in de app je dagelijks verbruik wilt bijhouden, dan kom je bedrogen uit. Het verbruik wordt namelijk niet consequent bijgehouden. Dan weer een paar dagen wel en dan weer paar dagen niet. Dus je hebt er zo eigenlijk niets aan.
3door 4ge***13/02/2024Veel bugs
MeerSinds de laatste update wel veel bugs.
Open settings popup steeds in beeld.
Regelmatig verbruik stroom actueel niet te openen, springt dan naar uur of dag.
Jammer, hoop op verbetering.1door Bat******08/02/2024Push meldingen?
MeerWaarom komt de app elke keer als ik hem open met de melding of ik push berichten aan wil zetten? Ga weg met die melding, ik wil dit niet elke keer zien.
2door Aal***28/01/2024Geen reactie
MeerIn november overgestapt en een vraag gesteld via e-mail. Maar geen reactie ontvangen.
1door Pet******11/12/2023Geschat verbruik verdwenen
MeerZonder de vergelijking tussen geschat en werkelijk verbruik is deze app niet erg nuttig meer
2door 99 *******01/11/2023Slechte update
MeerHeel vervelend om sinds de update het verbruik niet meer duidelijk te kunnen zien. Ik mis het werkelijke vs geschatte verbruik. Ook vond ik de geschatte jaarkosten veel prettiger op het homescherm, wat nu ineens naar een 2e scherm is verplaatst (na doorklikken), wil dat graag weer terug!
2door Mil*******23/10/2023Mooi, maar…
MeerMooie frisse nieuwe app. Maar erg jammer dat de maandelijkse verwachting van de kosten verdwenen is…
3door Mhw*****22/10/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."