Totaalbedrag en prijzen bestelling
MeerWanneer lossen jullie het bekende probleem op, dat de actie-prijzen en het totaalbedrag van je bestelling niet wordt getoond ?
Ik gebruik de app alleen om een boodschappenlijstje voor in de winkel te maken en log ook niet in …2door Jor*******16/04/2024Onhandig zonder widget
MeerNa de laatste update is de widget met de QR code verdwenen. Nu moet ik in een drukke supermarkt met de stress van een ongeduldige wachtende klant achter me eerst de app opsnorren, openen en dan de QR code openen. Gedoe. Ik hou niet van gedoe.
3door Jan*******13/04/2024De app toont de kortingen niet meer
MeerDe app werkt op zich prima. Maar sinds kort worden de kortingen niet meer getoond als je een product in je winkelwagen doet.
4door Wal*******09/04/2024Problemen met app op iPhone 7
MeerSinds een paar weken is de app van Plus op mijn iPhone 7 waardeloos.
Als ik naar de aanbiedingen ga en dan naar beneden scroll dan zie ik de eerste paar artikelen met foto en omschrijving en daaronder is alles blanco, dwz een wit scherm geen foto’s en geen tekst. Ik heb een paar keer de app verwijderd van mijn iPhone en opnieuw gedownload en ingelogd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Als ik andere apps gebruik, zoals die van AH, Hema, Kruidvat e.d. dan heb ik geen probleem om door de artikelen te scrollen.
Helaas worden er geen Plus folders meer aan huis verspreid, wat andere supermarkten wel doen.1door Ina*******05/04/2024Laatste versie werkt niet goed.
MeerProducten toevoegen aan zelfgemaakte lijstjes gaat inmiddels, echter gaat het toevoegen van producten aan een lijstje nog traag en regelmatig krijg ik de melding dat het mislukte en of ik het nog een keer wil proberen. De laatste tijd steeds vaak de melding The connection has timed out en het enige wat ik nog kan is de app volledig sluiten want de app blijft hangen. Zowel via WiFI als met de mobiele dataverbinding. Daar kan het niet aan liggen want andere apps werken wel gewoon. Verder is de service van de Plus goed.
3door Jon***02/04/2024Nog steeds niet blij
Meerin de winkel geeft hij in je lijstje/winkelwagentje niet aan wat de aanbieding is (bijv 1+1 of 50%)
3door Anoniem27/03/2024Werkt niet op 4G
MeerAls ik thuis ben werkt de app prima via de wifi. Maar zodra ik op 4G zit op mijn iPhone 13 kan de app geen verbinding maken. Hierdoor kan ik mijn code niet scannen in de supermarkt. Alle andere apps werken wel via 4G.
1door Iks****19/03/2024Widget
MeerIs na de update de widget verdwenen? Moet nu helaas de app openen om de qr code voor spaaracties te zoeken. Onhandig. Voor boodschappen gebruik ik de app niet, dus kan ik niet beoordelen.
3door Wbm**17/03/2024Na de update slechter / vaak problemen
MeerOeps...
Er is iets misgegaan. De PLUS app is mogelijk niet beschikbaar of je apparaat is niet verbonden met het internet. Sluit de app en probeer het later opnieuw.
Voor vragen neem contact op met onze consumentenservice1door Nod*****17/03/2024Is Faye een robot?
MeerNee, ik heb mn boodschappen NIET op donderdag 29 februari gekregen, dat was het punt. Ik zie dat het over 4 jaar weer hetzelfde probleem wordt. Miss hien even ‘schrikkeljaar’ googelen?
1door Gee******16/03/2024IRRITANTE APP
MeerSinds de app vernieuwd is niks dan ellende.
Ga alle zegels er digitaal vanaf halen en weer gewoon papieren zegels sparen.1door Anoniem16/03/2024Prijs naar verhouding
MeerHet enige dat me nog vaak online naar de Jumbo laat gaan is de optie “sorteren op prijs verhouding”. Want sorteren op de laagste prijs zecht natuurlijk helemaal niks. Want gewicht speelt heel vaak een rol bij de prijs. Dus graag dat nog even toevoegen en dan shop ik nooit meer bij de jumbo.
Oh en kan de QR code ook naar de Wallet? Die opent veel sneller dan de PlusApp. Of dat de QR code op basis van locatie naar voren komt. Handig als je bij de zelfscan staat.5door I M*****15/03/2024Slecht
MeerSparen voor het boodschappenpakket kan alleen digitaal. Prima, maar dan moet het wel werken. Na een update werkt mijn account niet meer. Kan gebeuren, maar los het op! Gewoon negeren en dus niet met een oplossing komen dat kan NIET! Waarom is de storing nog niet verholpen en waarom wordt de klant genegeerd bij problemen?
1door Rgg*******15/03/2024Bezorgbundel
MeerSinds een aantal weken is het niet mogelijk om een bezorgbundel van een maand te bestellen, voorheen nooit geen problemen gehad.
(Plus Duijzer in Brakel)4door Fam*******08/03/2024Apple Wallet
MeerHallo plus
Krijgt de app een keer Apple Wallet ondersteuning waar je plus qrcode spaarkaarten kan in bewaren en digitale kassabon in de app zo handig zijn en nog
Bij sparen van pluspunten en spaarzegels kan jullie ervoor zorgen dat automatisch gaat door de qrcode te scannen en niet dat je elke keer in de winkel bij kassa en bij zelfscankassa aan moet geven
Mvgr
Maarten2door M T*******03/03/2024Niet goed meer
MeerApp is nauwelijks nog goed te gebruiken. Vertoont de laatste tijd veel gebreken…….
2door Brp******03/03/2024Nieuwe versie niet zo handig
MeerIn de nieuwe versie is het niet meer mogelijk om producten die niet in het algemene assortiment zitten, zoals lokale producten, op de lijst te zetten. Dus als boodschappen lijstje niet zo handig. Tevens moet een product eerst aan het winkelwagentje worden toegevoegd om het aan een boodschappenlijstje toe te voegen. Het gaat om de iOS versie.
2door Nic*****29/02/2024Achteruit ipv vooruit
MeerIk vond het fijn dat als ik dingen in mijn mandje leg dat dit ook terug te zien is wat de aanbiedingsprijs dan is, helaas is dat niet meer terug te zien. Daarnaast blijft ook de hoofdcategorie niet meer vast staan maar scrollt dat nu mee. Plaatjes van de producten zijn maar wazig en onscherp tov eerder. Ik gebruik een iPhone 11
2door Moh**29/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."