Slechte iCloud Keychain integratie
MeerDe app vraagt je om je wachtwoord te updaten maar als je daar gehoor aan geeft dan blijkt de app niet fatsoenlijk met Keychain samen te werken.
1door Anoniem01/05/2024Waardeloze app
MeerInzoomen voor stoelselectie werkt niet fijn. Type ticket kan na selecteren niet meer gewijzigd worden zonder te moeten annuleren en opnieuw beginnen. Niet mogelijk om een oneven aantal stoelen te reserveren als daarnaast een enkele plaats vrijblijft. Om de haverklap opnieuw moeten inloggen en voorkeuren opnieuw instellen. Gebruikte vouchers blijven zichtbaar en ‘geldig. We hebben er de kracht niet meer voor, Pathé.
1door Jok*******30/04/2024Eindelijk werkt t weer
MeerJe favoriete locatie wordt weer onthouden. Heel fijn. Dit was alles wat de app nodig had om weer helemaal top te zijn. Duurde even, maar toch
5door Erw******29/04/2024Iedere week opnieuw inloggen: waardeloos
MeerIk ben een filmfan en ben tevreden over de Pathé-theaters. Maar snap werkelijk niet waarom zo’n groot bedrijf het niet lukt om een app te maken waarbij je niet om de haverklap opnieuw moet inloggen. Dan heb ik in de ochtend in de app kaartjes besteld en sta later die dag bij de kassa in het theater om de kaartjes te scannen en ben ik weer uitgelogd. Dit is al jaren zo en snap niet waarom dit niet kan worden gefixt.
1door Juu*******24/04/2024Waardeloos
MeerNet de laatste update gedownload. Helaas. Moet nog steeds opnieuw inloggen en dit keer moest ook WEER mijn wachtwoord wijzigen en mijn oude wachtwoord invoeren via Apple-wachtwoorden werkt niet meer in de app. Wat een absolute incompetentie dit. Ik ben er klaar mee, ik verwijder de app.
1door Zus***22/04/2024Aanpassing nodig!
MeerKunnen jullie de app misschien zo programmeren dat je niet steeds opnieuw de biOScoop hoeft te kiezen als je een andere datum kiest? Heel irritant is dit.
3door Cur****19/04/2024Heb de app al jaren, heeft nooit goed gewerkt
MeerDe app vraagt me iedere keer weer opnieuw in te loggen. Verder moet ik iedere keer opnieuw een biOScoop aanwijzen. Ook als ik even de films van de volgende dag wil zien. Maar sinds een paar maanden doet hij echt niks meer en er is ook geen update. Als ik online wil bestellen stuurt de website me automatisch weer naar de app. Verschrikkelijk.
1door Suz*****14/04/2024Blijft hangen
MeerKrijg constant de melding ‘kies eerst je favoriete biOScoop’ in het scherm waar je de filmtijden moet zien. Hirerdoor is de app onbruikbaar
1door Hou*****14/04/2024Inloggen
MeerWachtwoord wijzigen na melding lukt omdat ik geen woorden uit het woordenboek mag gebruiken, of (bij de 2e poging) geen leestekens?! Chatfunctie gebruikt voor hulp. Ondanks dat er 0 klanten in de wachtrij staan toch eerst 15 min wachten. Inloggen na bijna elke update is ook een feest. Gelukkig heb ik nog een ‘ouderwetse’ Pathé card zodat ik toch een kaartje kan kopen!
2door Flu****06/04/2024Kan bioscoop niet kiezen
MeerSteeds als ik biOScoop kies om tickets te kopen, dan verdwijnt deze weer waardoor ik het bestelproces niet in kan
1door Css****01/04/2024Wat een mislukking
MeerVandaag via de app geprobeerd 3 tickets te boeken voor de film Katak en ontvang reservering voor film Luca. 2 kids huilend op de bank. Tickets geannuleerd en geprobeerd nieuwe te bestellen, helaas de vouchers van Pathe zijn niet meer geldig. Paasweekend verprutst door Pathe, bedankt! En jammer dat we niet minder dan 1 ster kunnen geven.
1door L Y****01/04/2024Inloggen
MeerEen app maken waarin je niet constant opnieuw moet inloggen is blijkbaar heel moeilijk.
1door Jef*****30/03/2024Dramatisch
MeerDeze app zit zo slecht in elkaar. Je moet elke keer opnieuw kiezen voor welke biOScoop je de films wil zien die op een dag draaien. Ga je een dag verder moet je wéér de stad aanklikken.
Dan heb je eindelijk je stoelen gekozen en wil je betalen, krijg je een scherm om in te loggen op je account. Als je dan eenmaal ingelogd bent is heel je bestelling weg! Kun je dus opnieuw je bestelling gaan doen, maar je gekozen stoelen zijn dan al ‘gereserveerd’, dus die kun je niet meer kiezen. Al met al irritante app.2door A P*******26/03/2024Not a reliable company
MeerJust a greedy company who increase the prices of the products very often while the quality of service decrease.
Recently I cancelled my Pathé unlimited membership because of very few movies running in their cinemas!1door Bla*******23/03/2024Doet niets meer
MeerNa de laatste updste laadt de app geen content meer. Het was al niet best, maar nu werkt het helemaal niet meer.
1door Da *******23/03/2024Onhandig
MeerVraagt veel te vaak welke biOScoop. Ook al heb je het al aangegeven en wil je puur een andere dag bekijken. Ook inlog/betaalproblemen soms.
2door Bri*******21/03/2024Wat een waardeloze app
MeerPathé kan niet trots zijn op deze app. De ontwikkelaars van de app reageren niet op feedback, bugs worden jaren niet opgelost en dit alles gaat zeker weten ten koste van de conversieratiOS.
Met de app zoals die nu is en (niet) onderhouden wordt, loop je gewoon omzet mis. Dit geeft teveel frustratie. Dan kan je beter de app offline halen als je het niet serieus neemt en mensen via de website laten boeken.
Het is voor je customer journey een grote teleurstelling die, ook na aankaarten in reviews, niet serieus wordt genomen.
Hier liggen veel kansen voor Pathé om in klanttevredenheid en omzet te groeien.1door Zwo*******18/03/2024Bugs
MeerNiet kunnen inloggen, wachtwoord niet kunnen resetten en 100 andere bugs. Verder wel een fijne biOScoop
2door Mar*******15/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."