Werkt niet !
MeerApp geeft alleen maar foutmeldingen. Programmeer taal foutmeldingen. Kan er niks mee. iPhone iOS 18.0.1
1door Geb*******23/10/2024App werkt niet meer, klantenservice onbereikbaar
MeerOpeens werkt de app die ik al jaren gebruik niet meer. Ik kan niet meer inloggen, reset password werkt niet. Klantenservice neemt niet op. Ik ga een andere app downloaden.
Lijkt te liggen aan de overname door Easypark en de migratie van gebruikersprofielen. Wat een geniste kans1door Mro****03/09/2024Heel slechte en teleurstellende confrontatie
MeerVoor het eerst sinds maanden weer eens geprobeerd de app te gebruiken. Géén toegang meer met bestaande klantgegevens! Ik ben gehandicapt en afhankelijk van parkeren in de buurt van mijn bestemming. Vandaag werd dit onmogelijk gemaakt voor mij. De app was ontoegankelijk!
1door Tur*****02/07/2024App is onbruikbaar geworden
MeerWil de app opstarten om een parkeeractie te starten. Blijk ik uitgelogd te zijn. Opnieuw inloggen niet mogelijk. Resetcode mailen werkt niet, mail komt niet binnen. Resetcode naar telefoon, komt ook niet aan.
App opnieuw geïnstalleerd maar niks werkt. Ook de update van eind juni biedt geen soelaas. Heb besloten om te switchen naar een andere aanbieder.1door S W*******28/06/2024Verschrikkelijk!
MeerBlijft steeds hangen op je vorige locatie moet de app geforceerd sluiten starten om m’n huidige locatie aan te kunnen zetten! Dit zoveelste boete voor niks gvd
1door App******27/06/2024Waardeloze app geworden
MeerNa de overname door EasyPark - die van het grote datalek - doet niks het meer in deze app. Ik kom niet meer inloggen en na het resetten van mijn wachtwoord krijg ik opeens een mail voor iedere parkeertransactie, waar ik nooit om heb gevraagd. Ik ga op zoek naar een alternatief en adviseer u hetzelfde te doen
1door Spe*****05/06/2024Niet alle betaal palen staan er in
MeerBlijkt dat ze de betaal palen van Amsterdam west er nog niet in hebe staan want de gemeente heeft ze nog niet gemaild. Nou de concurrentie heeft deze er wel al allemaal instaan dus ik ga naar qpark julie weten al ruim 2 jaar dat er betaald parkeren komt in Nieuw-West en op de laatste dag nog steeds niets geregeld.
1door Abd*******03/06/2024Waardeloze app en klantenservice
MeerWas altijd fan, maar sinds de overname alleen maar ellende. Klantenservice niet bereikbaar of komt pas na 3 weken met een reactie per e-mail. Ik had specifiek gevraagd om te bellen, omdat ik graag uit wil leggen wat er niet goed gaat in de app. Is dat de bel-angst van de jonge generatie of durven jullie klanten echt niet te woord te staan, omdat jullie weten dat jullie product niet presteert?
Ondanks diverse vragen hierover is het nog steeds onmogelijk om een eindtijd in te stellen in de app, waardoor je regelmatig teveel (lees minimaal een hele dag) betaalt.
Conclusie: Kies voor aan andere parkeerapp, dat ga ik ook doen.1door Tin****28/05/2024Push up
MeerJammer dat de app geen berichtje meer geeft als je vergeet af te melden bij verlaten parkeerplaats. Misschien weer toe te voegen via een update.
4door Rot*******27/05/2024SUPER SLECHTE SERVICE!
MeerParkeeractie was niet goed beëindigt en nu hoge betaling! Elke week heb ik in Haarlem een afspraak (die op papier vast staat) al sinds september. Elke week na maximaal 2 uur ga ik weer weg van de locatie. Dit is te zien in mijn historie en kan ik op locatie bewijs van aanvragen.
PARK-LINE zecht dat dat niet genoeg bewijs is om op basis hiervan het bedrag na de 2 uur (en service kosten) terug te geven.
Als je online kijkt op GOOGLE REVIEUWS, hebben ze 1,8 sterren. Omdat heel veel mensen dit probleem hebben ondervonden bij PARK-LINE en zij geen hulp hiervoor bieden.
Jullie zijn een trouwe klant en alle mensen om haar heen kwijt. SUPER SLECHTE SERVICE.1door Zrt**15/04/2024App lijkt onbruikbaar te zijn geworden
MeerSinds een paar maanden kan ik geregeld de app niet gebruiken. Hij herkent de code of straatnaam dan niet en soms is het überhaupt onmogelijk om in te loggen. Ik kijk het nog even aan, maar stap over als dit niet snel wordt opgelost.
2door Lie****26/02/2024Waardeloze app niet gebruiken!
MeerIk heb sinds de laatste update Parkline verwijderd. Na het aanmelden op een parkeerplek kan ik niet meer af melden en blijft de teller door tikken. Echt zo waardeloos. Ik gebruik nu Yellowbrick van de ANWB.
1door Han***22/02/2024Paul Bouwman
MeerVan Park-line ben ik klant vanaf het begin van deze firma. Vanochtend kon ik opeens niet meer inloggen. Na veel gezoek en gespeur blijkt dat de Park-line app van mijn prima werkende iPhone 8, met systeem update 16.7.3 door Park-line opeens niet meer ondersteund wordt. Bij Park-line wordt Koning Klant gewoon bij het grofvuil gezet.
1door Lan******21/02/2024Onbruikbaar
MeerDe app is onbruikbaar sinds de update begin Februari. Ook de bestaande parkeeractie annuleren bleek onmogelijk.
Probleem zit hem erin dat op de nieuwe iPhone 15 pr, alles vastloopt als je tussen 2 accounts probeert te switchen (die op hetzelfde mailadres zitten).1door Jas*****15/02/2024Vreselijk slecht!
MeerWaardeloze app sinds de laatste update. Ik ben er mee gestopt en gebruik nu Yellowbrick. Dat is top
1door Han***11/02/2024Parkeergarage meld is automatisch weer aan bij vertrek
MeerWat een … service. Terwijl ik dit schrijf zit ik al voor de derde keer in de wacht langere dan 15min omdat de medewerker wat moet uitzoeken om vervolgens te horen dat het mijn eigen fout is. Ik rij uit de parkeergarage druk op doe garage open. Precies wat de app aangeeft. Parkeeractie is ge-eindigt staat in het scherm, om er vervolgens 1,5 dag later achter te komen dat er een nieuwe parkeeractie is gestart! Als je belt sturen je ze met een kluitje in het riet door te moeten mailen terwijl parkbee aangeeft via de telefoon dat dit via de app is fout gegaan en zij nav een mail van parkline de actie gewoon crediteren.
Parkeer dus NIET in parkeergarages via deze app en als je een keer service zoekt zijn ze niet thuis en kost het je rustig €50 omdat ze je niet willen helpen. Kansloos!1door Pap******10/02/2024App is okay, zeker niet de beste
MeerApp werkt okay maar na update alle informatie van al mijn kentekens verdwenen en gewoon weer opnieuw betalen
3door Won*******06/02/2024App werkt niet meer
MeerIk was altijd een tevreden gebruiker, maar na de laatste update werkt de app niet meer. Na 10 inlogpogingen ( de verificatiecode wordt steeds “afgekeurd” en een vreselijke klantenservice die je niet helpt ) word ik hier niet zo blij van. Los het op! Of zet de telefoonlijn weer aan, zodat je nog i.i.g. in kunt bellen als de app een storing heeft. Los het op!
1door Fre*******06/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Joop Wink zei over Klaverjas HD: "Al jaren speel ik dit spel.maar in windows 11 kan ik nergens..."
- Marc zei over Simple-Simon: Field Service: "0 ! sterren, wat een onbruikbare waardeloze app zeg, wat een..."
- A.Barbulet zei over PaperCal: "Hoe synchroniseer je deze app op zowel iPhone als iMac?"
- Wim van ijzendoorn zei over ANWB Onderweg & Wegenwacht: "Prijzen vermogen van laadpalen kloppen niet 22Kw is heel vaak..."
- Huub zei over CrowdRock: "Opzich prima, makkelijk te gebruiken. 2000 punten zo gehaald...."
- David zei over Vandebron Thuis: "De app is zó tergend traag en loopt soms 4 à 5 dagen achter...."
- Cindy zei over PostNL: "Deze app heeft last van ernstige 'enshitification': - melding..."
- Ronald zei over 112Meldingen.nu: "He he eindelijk gevonden even deze app proberen en kwam er..."
- Jan zei over Rotterdam Bezoekers Parkeren: "Voor de 5e keer 5 minuten gewacht op het openen van de..."