No service
MeerWat een slechte organisatie. Net met de klantenservice gechat maar die kunnen niks. Wat een slechte service.
1door G J****02/05/2024Slechte voorlichting bij aanschaf Sim only data abonnement
MeerHeb advies gevraagd bij Odido enschede voor een data abonnement wat ik tijdens het overwinteren in Spanje zou kunnen gebruiken.
Het advies was een unlimitit data abonnement dat € 35 per maand kost en dat bij terugkeer in Nederland omgezet kon worden naar 2GB / maand
Voor € 12,50 (had al een thuis wifi van ziggo)
Toen ik na 3 maand weer in Nederland kwam kreeg ik een waarschuwing dat het niet legaal was om de alleen data in het buitenland te gebruiken en dat er mogelijk €1,90 per GB in rekening gebracht zou worden bij langdurig gebruik in de EU Max 50GBx €1,9 = €95 per maand +€35=€130 per maand.
Ga je naar een winkel voor persoonlijk advies ☹️1door Hen*******02/05/2024Terrible UX leads to overcharges
MeerSeriously, I can use my browser instead of your terrible "app" which is basically just a webview filled with bugs. Terrible app, I was hoping this would be better than KPN but I stand corrected.
Update: the app is unable to explain clearly costs while abroad, this used to work fine on the old Tmobile app1door Tba******30/04/2024App niet beschikbaar
MeerJongens echt waar! De app is zo vaak niet bereikbaar, jullie gaan mij echt als klant verliezen. Ik ben al jaren klant van tele 2 maar sinds dat het Odido is geworden wat een drama! Ik betaal elke maand bijna 30 euro, dan verwacht ik gewoon dat alles goed werkt en dus ook de app!
1door Wbl*****28/04/2024TV van Odido
MeerWat een ramp Odido tv en internet. Ik kijk smachtend uit naar de dag dat mijn contract met Odido eindigt!
Echt verschrikkelijk, spijt dat ik bij KPN ben weggegaan.
Groet,
Een zeer ontevreden Odido klant (nog wel)1door Hoo*****26/04/2024Gewoon fijn
MeerIk vind de app fijn want het is lekker overduidelijk en dat is fijn, maar niet want het gaat veel te snel leeg!
3door Sca*******26/04/2024Waarschuwing data gebruik en kosten extra data
MeerWat ik geconstateerd heb is dat er geen waarschuwing wordt gegeven bij de laatste paar MB’s pas als het op is. Ik had per ongeluk de wifi van mijn telefoon uitstaan en was filmpjes aan het kijken en toen was de data op. Oké mijn fout maar dan moet je even extra bijkopen en dat zijn belachelijke prijzen. Normaal gaat de data nooit op kortom Tmobile kansloos!
1door Der****25/04/2024App doet alles en werkt naar behoren
MeerAlleen erg vervelend dat de bundelbooster voor onbeperkt internet maar 2GB is maak deze gewoon lekker 10 GB of ik hem nou handmatig 5x bijvul of handmatig 1x is erg vervelend 20GB per dag is gewoon te weinig anno 2024 en dan lees ik dat anderen providers maar 10GB per dag geven? Daar hoef ik helemaal geen abonoment
3door Use******24/04/2024Spammy behavior
MeerKeeps spamming the UI with messages asking for my name. The app doesn’t need that and it’s not “nicer,” rather it annoys me every time I open it.
It is also seemingly incapable of providing consistent pricing for products. That’s probably illegal, but spamming messages asking for my name is the reason I’m contemplating switching providers.1door Kla*****23/04/2024Accept bundel purchase bundel not reachable
MeerOn my iPhone 10 I cannot accept a purchased bundel. Button is to the bottom of the screen and not reachable. Rotate screen does not work. In iPad it is just a copy of the iPhone app.
1door Wel*******20/04/2024Odido app niet beschikbaar
MeerTegenwoordig is de app zo vaak niet bereikbaar en ook gewoon nog eens 7 uur lang. Wat de reden ook is zorg ervoor dat de app maximaal een uurtje plat ligt ipv een hele nacht!
1door Wbl*****13/04/2024Vreselijke ervaring
MeerIn februari mijn abonnement verlengd bij Odido voor 31 euro per maand. Nu krijg ik maandelijks een factuur van 38.50 omdat de medewerker aan de telefoon een verkeerde prijs met mij heeft afgesproken. Dit lijkt mij dus totaal niet mijn fout, maar het blijkt schijnbaar onmogelijk voor Odido om een fout toe te geven en aan te passen. Zeer ontevreden over de service.
1door Te*******12/04/2024Werk nooit
MeerJe kan 80% van de tijd al je gegevens niet zien omdat het scherm niet laat. Als mijn abonnement verloopt ga ik direct weg.
1door Hdj*******11/04/2024Geen intern en TV
MeerSinds 4 weken heb ik geen internet en Televisie. Het lukt Odido niet om het te repareren. Ik raad ieder aan die dit leest om er goed over na te denken of men een overstap naar odidon wil maken.
1door Rea*******11/04/2024Hulde en dank!
MeerBeste Odido’s,
Als zakelijke klant van jullie, met alle abonnementen bij jullie, ben ik uiterst content inzake jullie kwaliteiten en dienstverlening. Ik maak van mijn hart geen moordkuil en raad iedereen binnen netwerk jullie aan als ‘Hofleverancier’5door Joe****11/04/2024Verbruik
MeerIk kan gewoon niet mijn data terug zien in de app, als ik het probeer toe te voegen staat elke keer dat het al gekoppeld is maar zie er niks van terug
1door Mar*****11/04/2024They gave me more G and doubled the bundle.
MeerI am very happy to say this company cares about its loyal customers. I am one and they repay me accordingly they gave me an extra 5g per month and then they doubled my bundle i have now around 50k mb a month even though i only signed up for 20k. Thank you Odido for appreciating my loyalty.
5door U N******07/04/2024Vaste aansluiting facturen
MeerFacturen ophalen werkt niet. Chat bot is frustrerend. Geen mobiel internet tussen utrecht en Amsterdam
1door Tee*******05/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- XRumer23dix zei over Stickyboard 2: "Hello! This post was created with XRumer 23 StrongAI...."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."