Zeer onhandig en omslachtig
Meer2 keer inloggen (waarom?) je weet vantevoren niet of de beoogde trein weer eens vertraging zal hebben of uitvalt. Normaal pak je dan een andere trein naar ander station in Amsterdam en dan een stukje ov. Maar dat kan dus niet meer. Nieuwe auto kopen was dus toch een heel goede investering.
1door Wee*******12/05/2024Datum
MeerBij het bestellen van samenreiskorting wordt geen datum gevraagd, maw het ticket dat ik gisteren voor vandaag heb besteld is nu verlopen, dus 16,83 kwijt.
1door Anoniem12/05/2024Mogelijkheden Reiskorting actiecode ontvangen wel heel beperkt
MeerGraag zsm mogelijk maken om een reiskorting met een abonnement mogelijk te maken. Huidige mogelijkheden zijn wel héél beperkt.
1door Dav*******10/05/2024Samenreis korting
MeerOngelukkig plan. Als je plan veranderd door omstandigheden ben je je geld kwijt. Mijn ov pas wordt geheel niet gebruikt dus ook niet de tegoeden die er opstaan. Mijn mening is dat de benoemde fraude hiermee niet wordt tegengegaan (zwartrijden) en het alleen naar moeilijke en omslachtiger is gemaakt voor klanten.
Dit moet en kan veel simpeler worden opgelost.2door Bij*****10/05/2024Ben blij met NS maar in de avond spits rijden moet niet duurder zijn
MeerIk ben blij met hoeveelheid treinen
Vriendelijke en behulpzame conducteurs
Fijne stoelen en plek voor mijn vouwfiets
Ik rijd juist in de spits met de trein om weg te ontlasten en file te vermijden.
Ik vind het niet juist dat het duurder is in de spits, zeker in avond spits als je naar theater wil. Dat ik dan mijn korting misloop.
Zo ontmoedigt u reizen met de trein.
Is het toch handiger er weer een staatsbedrijf van te maken?
Groeten
Maroesjka Vermolen5door Alt*******09/05/2024Wat een drama
MeerSorry, maar ik ben aan het einde van een werkdag niet graag twintig minuten bezig uit te vogelen of mijn klassewissel naar de eerste klas nou wel of niet werkt. Bevestigingsmail komt niet, na tien minuten eindelijk bevestiging in de app, maar dan ben ik al in de tweede klas gaan zitten en hoeft het niet meer… wat een gedoe, zeg.
1door Ord******07/05/2024Plaatsnamen verdwenen
MeerSinds enige tijd staan er geen plaats namen op de kaart van de app. Kan dit svp hersteld worden?
3door Gam******07/05/2024Mee reis korting
MeerVind het heel vervelend om alles digitaal te moeten doen. Waarom kan het niet gewoon via de ticket automaat de spontaan naar iets toegaan wordt door jullie helemaal weggenomen
2door Gru*******06/05/2024Samenreiskorting
MeerVreselijk, die nieuwe regeling voor samenreiskorting. NS, begrijpen jullie nu werkelijk niet dat het heel vervelend is om alles digitaal te moeten doen? Ik snak naar een eenvoudig systeem zonder allerlei keuzes te moeten maken.
1door Lie*****03/05/2024Notoir onbetrouwbare app bij vertragingen
MeerDe app ziet er steeds mooier uit en allemaal prima zo lang er niks mis gaan met de trein en de dienstregeling. Maar ja, daar gaat het vaak mis. Is de trein eenmaal vertraagd, de trein radar ten spijt (leuke feature), dan updaten de treintijden niet meer, gaat het dus na met aansluitingen en dan is zo’n app belangrijk…… bij de laatste vertraging van meer dan een half uur (niet zichtbaar in de app) kreeg ik daarom ook geen compensatie. De NS wordt door de grootaandeelhouder beoordeeld op prestatie, het zal toch daar niet mee te maken hebben..?
2door Gie*******02/05/2024Apart heb acount aangemaakt maar weigert in te loggen
MeerHad een account aangemaakt en mail bevestigd maar weigert in te loggen met mail en wachtwoord blijf zeggen na even laden probeer later opnieuw hij sluit app af en laad een safari pagina daarna logt het in maar het lukt niet na vaak geprobeerd is probleem nog het zelfde
5door Ang*******01/05/2024Waardeloze manier om de samenreiskorting te regelen!
MeerVoorheen was deze ook geldig als je hem op je kaart gezet had en voor 16 u incheckte. Nu is dat wel nog voor de hoofdgebruiker met wie ik mee reis op de vrij reizendag en niet voor de medereiziger.
Helaas is de meereiskorting ook niet meer te regelen op ons beginstation als je geen internet hebt.
Heel slecht dat er geen betere oplossing voor komt, bijv dat je als medereizigers als je vaker meereist met de hoofdreiziger geen code kan activeren op je persoonlijke ov-chipkaart kaart waarmee je altijd samen kunt reizen mét de korting!1door Joa*****01/05/2024Super snel bij je tickets
MeerDe app is geweldig en super dat je direct beschikt over jouw kaartjes na betaling !
5door Dou*******30/04/2024App werkt niet meer.
MeerSteeds dezelfde fout melding. Er ging iets mis bij het ophalen van het reisadvies.
Waardeloze app1door An *******30/04/2024Geen Apple wallet meer
MeerJammer en onnodig dat ik mijn tickets niet in wallet kan stoppen. Het was hiervoor namelijk dubbel tikken op mijn knop voor mijn kaartjes. Nu enkel en alleen via de ns app. Je zou dan ook denken dat ze het makkelijk maken om in een keer naar je kaartjes te gaan, maar nee, weggestopt in een menu.
2door Ham**29/04/2024Trein valt uit
MeerIk heb heel die rotreis uitgeplaned en valt die trein uit en nu moet ik 2,90 toeslag betalen ik eis een vergoeding
Niet-zo vriendelijke groet
G. Van Klaveren1door Gav*******29/04/2024Dankjulliewel
MeerDag NS personeel, dank voor een superleuke en gezellige treinreis vandaag met onze twee zoontjes (1&4jr).
We mochten naar binnen gluren bij de machinist en kregen een mooie sticker van de lieve conductrice! We hebben genoten. En dat mag ook weleens gezegd worden.
Bedankt en tot gauw!5door Fij*******28/04/2024K.. app
MeerHerkent mijn e-mail niet klantenservice al tig keer gebeld als ik alle mailtje op postpapier zou hebben gehad zou ik mijn woonkamer 2 keer kunnen behangen. Kan wel in en uitchecken maar samenreiskorting niet activeren. Ander e-mail adres opgeven werkt ook niet dus top actie en service
1door Ron***28/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."