Waardeloos
MeerApp is waardeloos in gebruik.
Favorieten kan je opslaan maar nergens terug vinden.
Kijk geschiedenis haalt die ergens vandaan maar niet van wat ie daadwerkelijk aan het kijken bent.
Als je een serie aanklikt en je blijft door kijken onthoud die niet welke afleveringen je al gezien hebt.1door Nvt**18/04/2024NPO plus
MeerWat een amateuristische app. De eerst versie was dan nog beter. Moet steeds opnieuw zoeken naar wat ik aan het kijken was. Speelt niet automatisch de volgende aflevering af. Kortom waardeloos
1door Flo*******18/04/2024Onprofessioneel ontwikkelde app
MeerVeel bugs en ontwerpfouten; dit is waarschijnlijk een heel duur “ontwikkelde” app
1door Den*******17/04/2024En nu is weer het streaming icoontje verdwenen
MeerHet blijft ellende, telkens weer. Denk je net dat alles werkt, eindelijk, wil je iets gaan kijken, is het vandaag weer mis! Kan iemand een keer vertellen wat er mis is bij de appmakers?
1door Sof****17/04/2024Nog nooit zo’n slechte app gehad waar je voor betaalt
MeerAlles is eigenlijk al wel genoemd in de reviews van anderen. Het is dat ik bepaalde series alleen op deze app kan kijken, maar bizar om
hier geld voor te moeten betalen, wat een slecht functionerende en onlogische app.1door Len*******16/04/2024Bagger
MeerDe NPO moet zich kapot schamen om zo’n app te lanceren. Een en al ergenis nu niks meer functioneert. Welke idioot bedenkt dat je redelijk fuctionerende app vervangt door deze bagger? Ook nog onder het mom van dat hun publiek beter van dienst willen zijn? Ondanks de mooi programma’s is men niet in staat om het te publiceren. Ik zeg mijn abo op.
1door Lsh*******15/04/2024Super slecht
MeerStreamen gaat nog steeds slecht. Loopt vast bij door of terug spoelen. Gaat niet automatisch door naar de volgende aflevering. Geen idee wat er verbetert is, nog steeds vreselijk irritant.
1door K V***15/04/2024De app onthoudt niets
MeerIk moet iedere keer de app verwijderen en opnieuw downloaden want of hij is vastgelopen of hij weet niet dat ik npo plus heb en kan dus niet zien waar ik voor betaal. Dan is toch niet normaal? Wat is er aan de hand?
1door Npo*******15/04/2024Driewerf BAGGER ! En het blijft maar zo
MeerNa maanden eindelijk een update….. maar natuurlijk werkt die óók NIET! Contact met de NPO levert ook niks op (zoals vragen naar ‘welke apparatuur’ gebruikt u). Wat een zooitje knoeiers. Eerst lijkt de app te werken, de reclame wordt afgespeeld , maar daarna wordt het beeld zwart………
Op 14 april weer een update !
Benieuwd of dèze nu zou werken. Ik hàd het kunnen weten. Natuurlijk niet: de reclame is zichtbaar, maar het programma niet.
Wederom: deze update is BAGGER !1door Rob*******14/04/2024Apps maken vereist vakwerk.
MeerDeze app werkt knullig, want gratis. Geen ramp, er is toch niks op tv.
Daarnaast werkt men de app regelmatig bij voor een nog slechtere kijkervaring middels onbegrijpelijke meldingen als: timeout van het verzoek.1door Dhh******14/04/2024Typisch overheid ontwerp
MeerApp werkt zeer omslachtig en knoppen zoals opnieuw afspelen ontbreken. De zoekfunctie is ook dramatisch. Npo gaan vele miljoenen belastinggeld naar toe maar een app marktconform maken en ontwikkelen is te moeilijk voor de bureaucraten.
1door Don*******13/04/2024Onmogelijke app. op mijn smart tv.
MeerHeel lastig om mijn LG TV op het gewenste terug te kijken programma te krijgen. Waarom niet terug naar het programmaoverzicht en daar teruggaan naar de juiste datum etc. zoals het lang geweest is?
Verder is het cookie beeld onderaan ket keuzescherm niet weg te krijgen.1door Chr*******13/04/2024Vreselijk
MeerWat een achteruitgang sinds de nwe app.
Zonde van mn geld dat npo plus abonnement1door Syl12/04/2024Appel tv
MeerApple TV zoekfunctie volledig aanwezig na update. App koppelen werkt weer. Fijne vooruitgang!
4door 9 W**12/04/2024Drama ergernis en frustratie
MeerNPO plus app werkt niet op de TV. De app laad niet of tergend langzaam. En dan heb je eindelijk via omwegen kunnen zoeken (uit de zoekfunctie komen is ook zoiets) en dan duurt het bufferen zo ongelooflijk lang…. Na 30 minuten proberen een aflevering te kijken hebben we het wederom maar opgegeven.
Iedere maand kan je net zo goed je subscription door de plee heen spoelen. Schaam je NPO!1door Had******12/04/2024Heel slechte app, goed aanbod
MeerIk betaal voor NPO Plus, maar de app mist echt bijna alle basiszaken. Ik kan geen kinderprofiel meer kiezen waardoor ik alleen door het aanbod kinderprogramma’s kan kijken door Zapp te kiezen. Het aanbod is me totaal onduidelijk en totaal niet aangesloten op mijn kijkgedrag. Elke aflevering moet apart aangezet worden. Elke keer als ik mijn telefoon vergrendel (Chrome cast doet het nu eindelijk wel redelijk) is het niet meer te zien welk programma er aanstaat en moet ik het opnieuw opzoeken en verbinden met Chrome cast. Hoop dat het snel verbeterd. Moet toch beter kunnen!
Pluspunt: heel goed aanbod. Goede Nederlandse en internationale series en programma’s.1door Pau*****12/04/2024Ontzettend slechte app
MeerHet is dat npo plus regelmatig series heeft, die ik graag wil zien. Maar het is de slechtste app waar ik voor betaal.
Krijg vaak te zien dat de serie alleen op npo plus is te zien (heb ik). Onder het kijken verschijnt vaker “alleen te zien op npo plus”. Halve seizoenen staan erop, bv Downton Abbey van seizoen 3 staat aflevering 3 online. En van seizoen 4, staat alleen afl 5 online.
Het is er niet beter op geworden.1door Sco*12/04/2024Achteruitgang
Meer- geen favorieten meer die je volgt
- onthoudt niet wat je als laatste gekeken hebt en waar je gebleven bent met kijken.1door Que*****11/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"