Verslechterd
MeerEerst was het zo goed, stonden leuke films en series op. Nu gaan alle leuke series en films eraf. Kan het ook niet meer kijken van een account met een andere WiFi.
1door Lyn*******22/03/2024boos
Meerkan niet eens meer netflix kijken op mn telefoon door de nieuwe regels. vader betaalt gewoon voor 5 mensen ons netflix account, maar door gescheiden ouders zit ik niet op ‘netflix household wifi’. boos.
2door Jo *****09/03/2024Deel Netflix met elkaar! Onee, toch niet.
MeerAl abbonee sinds 2014. Sinds vandaag mag ik geen gebruik meer maken van mijn account aangezien Netflix heeft geconcludeerd dat ik geen deel uitmaak van mijn eigen gezin. We betalen de volle pont om op 4 schermen te mogen kijken, precies ons gezin, maar het is niet genoeg voor netflix. Ik moet nu nog eens 4 euro in de maand extra betalen om te mogen blijven kijken. Na bijna 10 jaar abbonee te zijn geweest vind ik dit echt stank voor dank. Eerst jaren lang adverteren dat je met elkaar moet delen, en nu ineens dit? Echt heel erg kwalijk.
1door Lje***08/03/2024Rewind & fast forward speed
MeerPlease do something about the speed of scrolling, it takes ages the next day to go to the scene before i felt to sleep
4door Suh***01/03/2024Opeens geen Apple facturering meer ondersteunen
MeerWat een afgang om als Netflix zijnde zonder waarschuwing de Apple facturering stop te zetten. Keurig een abonnement afgesloten via Apple en betaald om er dan achter te komen dat je geen toegang krijgt via Netflix. Geen uitleg, niets. Mag je aansluiten in de wachtrij bij de helpdesk om daar te horen te krijgen dat ze Apple betaling niet langer ondersteunen. Nu mag ik dus ook Apple gaan bellen om mijn geld terug te krijgen. Voor mij voorlopig geen Netflix meer. Genoeg andere content beschikbaar tegenwoordig.
1door Mr ****29/02/2024Erg irritant
MeerWij als familie zijn al lid sinds 2017. Altijd veel plezier ervan gehad. Maar door die hele onzin dat je maar op een locatie kan kijken gaan we het nu opzeggen.
1door She*****29/02/2024And you have to pay for this?
MeerI want to watch shows, but they keep disappearing on my phone, while they're still watchable on our tv. it's quite annoying.
3door Yes*****29/02/2024Nog wel ruimte voor verbetering
MeerFilms die ik heb aangevinkt via Apple TV vindt ik onaangevinkt weer op mijn tablet terug . Aantal keer al gehad dat dat er niet goed opgeslagen wordt waar ik gebleven ben met kijken . Maar wat ik echt lastig vindt is dat films en series die je als eerst hebt aangevinkt nergens meer in je lijst terug te vinden zijn omdat deze alleen je laatste 50 ofzo opgeslagen titels in je lijst laat zien , en aangezien je steeds nieuwe aanvinkt zul je ze nooit meer zien . Ook een simpele a tot z lijst met films en series zou geen luxe zijn ipv oneindig door tal van lijstjes met dezelfde films en series scrollen , kies graag zelf mijn films uit ipv dat 1 of ander programma voor me doet
4door I G*******27/02/2024Jammer
MeerAls ik bij een film het vinkje hebt aangezet voor te plaatsen op mijn kijklijst en je klik daarna opnieuw op de film staat er weer een + ipv vinkje.
Ook het uiterlijk van de mijn kijklijst is niet overzichtelijk meer. Heb liever tegels naast elkaar.2door Mar*******24/02/2024Vinkjes verdwijnen
MeerIedere keer als ik een film/serie toevoeg aan mijn lijst verdwijnt het vinkje weer. Zo weet ik niet of de serie/film aan mijn lijst is toegevoegd…erg vervelend
1door Ano******24/02/2024Netflix-huishouden
MeerHierdoor zal ik Netflix opzeggen omdat ik weiger op deze manier een account te nemen.
Ik maakte gebruik van de Netflix vanuit mijn gezien, aangezien ik niet meer thuis woon is dit niet meer mogelijk.
Ik zal geen eigen account nemen. Ik hou het op andere streamingdiensten1door Ier*****24/02/2024Nieuwe categorie, rest prima
MeerDe films en series zijn prima.
Tip: nieuwe categorie toevoegen: Nog kort te kijken.
Hierin films/series zetten die over x dagen (bv. 1 maand nog) uit de lijst van Netflix gaan.4door Dut*******22/02/2024Geen interesse meer
MeerElke keer verwijderen ze steeds leuke film er vanaf zoals shark tale, kikkerprinses,en nog meer en zetten ze nooit meer terug en houden die films die niemand kijk daarom denk ik dat ik Netflix ga verwijderen als ze dit vaker gaan blijven doen maar gelukkig hebben ze nog wel een paar goeie films zoals ,squid game,la casa de la papel en meer
1door Anoniem20/02/2024Al gezien? Weg!
MeerAls ik iets al gezien heb hoeft die titel er niet meer bij te staan, terugzoeken kan altijd nog in een archief
3door Eri****20/02/2024Kan niet downloaden
MeerMag niet downloaden van Netflix omdat, ik het tevaak heb gedownload. Ik wil gewoon mn favoriete serie kijken. Ze willen me niet goed zien.
1door Kip*******17/02/2024Niet kunnen kijken door incompetente controle op accountsharing
MeerDe helpdeskmedewerkers van Netflix worden er zelf ook gek van: de controle op accountsharing van Netflix werkt niet goed waardoor ten onrechte verbinding maken in je eigen huis wordt geblokkeerd.
Asociale idioterie van een bedrijf dat te groot is geworden om de menselijke maat vast te houden. Pure wanprestatie op momenten dat ze je blokkeren en vrije tijd rovers omdat je weer uren aan de helpdesklijn kan hangen.
Like deze review zodat die bovenaan staat en de aandacht houdt.1door Gre*******17/02/2024Geen onderdeel huishouden
MeerProblemen van 1 feb weer terug na laatste update. Mijn mobiel is geen onderdeel van huishouden. Onzin, want op dit mobiel is mijn account gemaakt. Ben klaar met Netflix. Ga naar andere stramingsdienst.
1door Adr*******17/02/2024Trash
MeerCan’t use Netflix on my phone because I’m not at home… cancelled and uninstalled, complete useless trash
1door Jus*****14/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."
- Jan Nijkamp zei over Regelneef - energiedirect: "Na update d.d. 6 maart 2024 van Regelneef van Energiedirect ,..."
- Henk zei over Regelneef - energiedirect: "Waarom werkt de landscape niet meer op de iPad?"
- L van Milgen zei over ING Bankieren: "Zelfs het downloaden van de ING app is niet te doen bij de..."
- Jolanda zei over Word Blitz ・: "Iedere begin van de maand ben ik veel bekers kwijt nu waren..."
- wru............ zei over bol: "Blijft hangen Normaalgesproken een fijne en goedwerkende app,..."