Komen afspraken niet na
MeerIk zou mijn abonnement wijzigen, het aanbod zou per mail naar mij toegestuurd worden. Nooit ontvangen. Bij navraag bleek de order niet doorgezet. Weer niet ontvangen. Weer gebeld, nu was er ineens helemaal geen order. Geen andere conclusie dan de zaken totaal niet op orde. Ik ga opzeggen.
1door Sen***29/04/2024Ziggo
MeerFijne aanbieder helpen bij ieder probleem soms probleem met internet maar wordt super opgelost evt ook met monteur(gratis) verder super aanbieder met fijne mensen die je graag hrlpen als ze kunnen.
5door Bar*******29/04/2024Voert elke aanpassing aan pakketten niet uit zoals afgesproken
MeerElke keer als ik iets verander in de pakketten of mijn account gaat er wel iets mis bijvoorbeeld bij verhuizing wordt er in plaats van een verhuizing een compleet nieuw abonnement gemaakt. Wil ik mij internetsnelheid verhogen, wordt ik gewoon 3-4 dagen van internet verstoken. Pas ik een abonnement wijzigen verdwijnt er weer een televisiepakket uit mijn abonnement.
2door Lim******29/04/20241 gig internet?
MeerHoewel ik 1 gig internet heb, lijkt het de laatste tijd wel internet ergens achter op de camping in Zuid Frankrijk. Bah!
1door Rog******28/04/2024Abonnement Netflix geblokkeerd
MeerHad een account voor Netflix via Ziggo, zou zijn opgezegd, maar niet door ons.
Wel melding binnen Ziggo dat volgende betaling abonnement op 9 mei gaat plaatsvinden, maar zou sinds februari al geen Netflix abonnement hebben.
Kan nu alleen Netflix activeren zonder korting.
Weet niet wat er allemaal plaatsvindt tussen Ziggo en Netflix, maar wij als klant zijn de dupe dat et dingen gebeuren waar wij geen weet van hebben.
Vorig jaar ook dit probleem ervaren, is dus (weer) niet opgelost.1door Moo*******28/04/2024App niet beschikbaar
MeerDe app geeft al par dagen app is niet beschikbaar. Je kunt niets raadplegen en ook niet chat om het kenbaar te maken.
1door Han*******27/04/2024Steeds weer uitgelogd en zogenaamd voorgaande klant.
MeerWat een waardeloze app. En online kan je ook al geen monteurafspraak inplannen. Voortaan gewoon bellen, jullie online hulp werkt niet.
1door The*******25/04/2024Abonnement gestopt
Meer24 april contact met ziggo wil espn stoppen en 4x gevraagd of dat een opzegtermijn van 1 maand is antwoord JA.
25 april 21.00 uur wil voetbal kijken op ESPN is t abonnement al gestopt.
Dus…. opnieuw abonnement gestart ….wat gaat Ziggo hiermee doen ?1door Kit*******25/04/2024Pure misleiding
MeerHet was ook te mooi om waar te zijn: een jaar lang gratis films kijken.
En het zou vanzelf stoppen!
Wat blijkt, zonder aankondiging en zonder waarschuwing blijkt dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten.
En dat is nog duurder ook…..
annuleren? Dat kan alleen als je belt. ALLES kan je online en met 1 klik bestellen. Maar annuleren…. Dat maken ze dan weer zo moeilijk mogelijk.
Want de mail waarin alles staat krijg je natuurlijk nadat het nummer is gesloten.
En op chats wordt ook niet gereageerd
Morgen maar weer eens ouderwets in de wacht gaan zitten om te annuleren.
Hopelijk komt de kom snel met glasvezel.
Nooit gedacht dat ik met nostalgie zou terugdenken aan de kpn….
Gebeten worden door de hond of de kat. Kies maar…1door Squ*******24/04/2024Klantontvriendelijk
MeerTotaal niet klantvriendelijk. Ze proberen er alles aan te doen om je zoveel mogelijk kosten aan te naaien. Neem geen ziggo!
Hier een voorbeeld: Ze zetten elke maand een ander bedrag in de facturen wat elke maand hoger wordt. Daarnaast geven ze je wifi die niet verder dan een straal van 1m2 gaat. Op het moment dat je ze benaderd en ze een werknemer langs sturen belt hij niet aan in de afgesproken tijd, op het moment dat die opnieuw langs zou komen belt die nogmaals niet aan. Hier ontvang je een bedrag van €35 extra op je factuur en ze willen je niet helpen in deze situatie. Voor zo’n groot bedrijf vind ik jullie echt oplichters!1door Mar*****23/04/2024Super slecht internet.
MeerSuper slecht internet. Altijd storing. Jaren klant maar nooit iets korting gekregen, en betaal zo duur voor internet die traag is en altijd vastloopt of geen verbinding heeft.
1door Sta*******22/04/2024Duur
MeerWaarom kan het niet zo zijn dat ik mijn eigen zenders uit kan zoeken bij een basis abonnement. Ik heb zo wie zo al niks aan al die lokale zenders en dan al die Duitse Fransen zenders e.d.. ik heb nu al weer zoveel in de mnd betaald terwijl jullie adverteren met één derde van wat ik nu betaal. Je wordt arm als je mee moet doen met al die streamingdiensten zoals krijg je 1 x een programma te zien en de rest ben je verplicht om video land te abonneeren . Mag dat wel? Ik ga dat eens helemaal uitzoeken want dat vind ik dan ook misleidend.
Met vr. Gr. H. Abbink1door All*******22/04/2024Slecht
MeerMet mijn ziggo kom je geen stap verder. Je kunt je abonnement gegevens niet inzien.
1door Edo****22/04/2024Onbetrouwbaar
MeerOnlangs hebben wij een extra film kanaal afgesloten deze zou maandelijks opzegbaar zijn. Wij zijn nu al 3 maanden bezig via de app, telefoon en per mail om dit op te lossen maar helaas. Als klap op de vuurpijl zouden wij ook nog een ander filmpakket gratis krijgen vanwege dat wij een trouwe klant zijn ook deze is nog steeds niet geactiveerd. Kortom wij gaan de concurrent benaderen want Ziggo is een onbetrouwbare partner geworden.
1door Anoniem21/04/2024ellendig
MeerHet is erg duur en het internet is niet van goede kwaliteit. We betalen geld, maar we kunnen niet internetten.
1door Ysf*****21/04/2024Storing?
MeerGeen internet
Voor de 2x geen storing in de buurt
Dus je denkt het ligt aan ons, toch maar
Ziggo bellen, nee geen storing in de buurt
Afspraak monteur ingepland
Toch even de buurt vragen.
echter ziggo klanten in de straat wel storing?
(Toch wel in de buurt,toch)
In de loop van de dag werkt het weer?
Fijn natuurlijk maar wel vreemd dat er bij een communicatie bedrijf geen goede onderlinge communicatie is?
Zo zitten ze bij de helpdesk ook voor ….!2door Thu*******18/04/2024Slechte service
MeerNa een aantal keren te hebben aangegeven dat het internet telkens wegvalt, is er na een bezoek van een monteur vanuit gegaan bij ziggo dat het probleem was opgelost. Helaas, niets was minder waar. Er zou weer een monteur komen, maar ziggo besloot later dat dat niet nodig was. Dus ik nog steeds iedere keer zonder internet. Na weer bellen naar ziggo, en geen hulp, niet luisteren en telefoongesprek beëindigen besloten weg te gaan bij ziggo na ruim 20 jaar.
Ziggo zou misschien eens beter, serieuzer naar zijn klanten moeten luisteren als ze een probleem hebben, en adequaat oplossen.1door Ont*******17/04/2024Waardeloos
MeerVan alles geprobeerd, ook “hulp” van chat. Het lukt niet om deze
App te installeren. Dan maar niet. Waarom al die onzin met gebruikersnaam en wachtwoorden1door Wap***16/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."