Simyo
MeerSimyo, krijgt van mij op alle punten 5 sterren. Bij een lage bundel is het wel noodzakelijk om in de gaten te houden dat je niet buiten de bundel komt. Dan trekken ze jou met hoge kosten leeg. Zet je internet bundel dus hoger voor een luttel bedrag meer. Bel niet te veel of neem voor een paar euro meer onbeperkt bellen.
5door Kpn*******22/04/2024Nummerbehoud
MeerAlles perfect geregeld om mijn nummer van vorige aanbieder over te zetten naar Simyo.
5door T O*******19/04/2024Geen data plafond!
MeerAls je niet oplet, zit je zo op honderden euro’s aan extra kosten omdat er geen data plafond is! In iPhone is dat ook niet apart in te stellen. Waanzin dit! Ik ga zo snel mogelijk weer weg hier!
1door Lyd*****18/04/2024eSIM activatie
MeerKan geen eSIM activeren via de app. Blijft maar laden op ‘momentje alsjeblieft’.
1door San****07/04/2024Simyo is ideaal!
MeerIk vind voor ons Simyo ideaal wij hebben ook KPN vast internet met televisie 100mb. Krijg je dubbele data en dubbele minuten, Heb nooit klachten, je kun altijd om hoog of om laag ;) voor ons ben ik er blij mee :)
5door Rie*****02/04/2024Fijne app
MeerApp is heel gemakkelijk te gebruiken en het is ook heel overzichtelijk. Je ziet meteen je verbruik, ook per dag.
4door Mei*****22/03/2024- Meer
Het is een goede app en het staat duidelijk aangegeven. Ik vind dat het goed beveiligd is door dat elke keer dat je wilt kijken hoeveel er nog op staat een code in moet vullen of je Face ID of Touch ID moet gebruiken.
4door Anoniem16/03/2024 Dit kan echt niet.
Meernogmaals, ik kan geen € 95 betalen voor een abonnement wat normaal € 15 is. Zonder telefoon of iets. Ik weet niet waar de kosten vandaan komen maar ik accepteer het niet ik heb het inmiddels betaald hoor! maar ik kan dit echt niet accepteren dus ik weet niet wat jullie ermee willen doen maar ik kan niet tegen jullie op. Jullie zijn een groot bedrijf gerelateerd aan KPN. Maar ik ga het wel bij de media opzoeken ja en ik heb gelukkig ingangen bij televisie en dat soort programma's is geen dreigement hoor. Maar ik kan dit niet accepteren! 95€ voor wat? ik ben te bereiken op het bij jullie bekende telefoonnummer. En mijn e-mailadressen ook bekend bij jullie. Het is nogmaals geen dreigement maar ik kan dit niet accepteren echt niet ik had de nieuwste iPhone kunnen hebben! en onbeperkt internet en bellen voor € 50 per maand en nu betaal ik € 95 voor niks. Nogmaals als je niet reageert dan zie je wel wat er gaat gebeuren. met vriendelijke groet robbert rombouts
1door Rob*****13/03/2024Perfect
MeerDeze app is wel zo gemakkelijk. Alles overzichtelijk en alles lekker bij elkaar. Ik vind het de beste app die ik gehad heb tot nu toe. Ik mis er helemaal niets in. Ja , kan niet anders zeggen. Goed gedaan Simyo.
5door Oma******07/03/2024- Meer
Het is een goede app en het staat duidelijk aangegeven.
Ik vind dat het goed beveiligd is door dat elke keer dat je wilt kijken hoeveel er nog op staat een code in moet vullen of je Face ID of Touch ID moet gebruiken.4door Anoniem03/03/2024 Op de kosten gejaagd
MeerIk wil me data uitzetten als het opgaat en zelf selecteren of ik over me internet bundel heen wil.. nu ben ik voor zowat 40€ op de kosten gejaagd door dat m'n bundel op ging op de laatste dag van de maand
2door R I*******02/03/2024Mening
MeerHele goede app, je kan duidelijk zien hoeveel 4g je nog hebt. Soms krijg je meer 4g van Simyo zelf
5door H24/02/2024Simyo hanteert asociale tarieven
MeerZodra je aan het einde van je bundel bent komen compleet idiote tarieven voor je kiezen. Simyo is een frauduleus k-bedrijf
1door A A******24/02/2024Perfect
MeerDeze app is wel zo gemakkelijk.
Alles overzichtelijk en alles lekker bij elkaar.
Ik vind het de beste app die ik gehad heb tot nu toe.
Ik mis er helemaal niets in.
Ja , kan niet anders zeggen. Goed gedaan Simyo.5door Oma******22/02/2024Geen mogelijkheid om je bundel automatisch te schakelen
MeerIk had mij telefoon perongelijk een nacht aan laten staan met YouTube, ben ik in de nacht over mijn bundel heen gegaan en werd wakker met een rekening van €100! De prijzen lijken goed maar ze sturen maar een berichtje wanneer je over je bundel heen gaat en er is geen mogelijkheid om je internet automatisch uit te laten gaan wanneer je over je bundel heen gaat en betaald dan veel te veel!
1door Kas*******22/02/2024Kan niet inloggen
Meer“Je wachtwoord is niet goed ingevuld” zeer zeker wel, ik gebruik een password manager die automatisch invult en zelfs na het veranderen van mijn wachtwoord kan ik niet op de app inloggen. Op de website wel.
1door Sil******09/02/2024Worst company ever
MeerTry to scam customers automatically buying 50 mb packs when you run out of mb. App doesn’t allow to set a limit on plans.
1door Jos******08/02/2024Echt top
MeerIk heb al jaren een abonnement bij Simyo. Hun service is echt top. Ik ben erg tevreden en zou het zeker anderen aanraden. De prijs en kwaliteit zijn zeker in verhouding.
5door Fem****08/02/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Dhruva Sarja asks fans to watch his late brother Chiranjeevi..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."