Waardeloos
MeerInloggend als bestaande klant met e-mailadres en klantnummer, zoals verteld en in folder staat, werkt niet. Wordt niet herkend.
1door The*****11/09/2020Werkt niet
MeerKan niet inloggen krijg een foutmelding
Wachtwoord resetten werkt ook niet, krijg melding dat ik gelang gewacht heb en hem opnieuw moet aanvragen terwijl ik gelijk na ontvangst van mail wachtwoord probeer in te stellen. Erg jammer allemaal1door Joo****20/04/2020Dark modus
MeerGoede app, maar met de dark modus van iPhone zijn een aantal gegevens, zoals vip saldo en het inzetten van saldo, niet zichtbaar.
2door Juu******08/11/2019Healthcity groep?
MeerJullie hebben toch ook een partnership met Healthcity?
Zie namelijk geen groep “Healthcity” in de app
Werkt nog niet met dark mode, alle tekst is nu wit op een witte achtergrond, vip saldo is dus niet te zien als de darkmode aan staat4door Mat*******03/11/2019App valt continu uit
MeerGoede app echter valt ie steeds uit sinds de laatste update, gelieve te verbeteren.
2door Fat*******12/10/2019Healthcity groep?
MeerJullie hebben toch ook een partnership met Healthcity?
Zie namelijk geen groep “Healthcity” in de app4door Mat*******15/04/2019Wachtwoord reset werkt niet
MeerIk kan niet meer inloggen helaas. Wachtwoord reset werkt ook niet. Ik krijg wel een mail met link om een nieuw wachtwoord in te voeren, maar al doe ik dat direct, dan geeft de app de melding dat ik te lang heb gewacht en een nieuw wachtwoord reset moet aanvragen. Na meerdere pogingen ben ik er wel klaar mee. Jammer!
1door Ma *****12/12/2018Prima
MeerGoeie app, uiteraard wat verbeterpuntjes hier en daar, maar superhandig om te sparen voor extra korting!
5door Boe***21/11/2018Werkt niet
MeerIk wil mij registreren maar dan krijg ik de foutmelding ooops -1011. Dus ik kan er helemaal niks mee, bij drukken op wachtwoord vergeten precies hetzelfde verhaal.
1door Anoniem19/11/2018- Meer
je kan niet eens anoniem bladeren door de app ! verplicht account aan maken. HEEL JAMMER
1door Den****09/08/2018 Verkoper heeft er geen verstand van
MeerMoest de app downloaden en het bonnummer na reg invoeren ,dit kan helemaal niet bovendien zitten de knoppen om door te kunnen gaan op een zeer onhandige plek niet netjes onder maar boven in en bijna niet te zien maak dat eens even duidelijker kan wel zien dat dit door een buurjongen gemaakt is. Gaat ook snel weer van mijn tel af
1door Cor*******10/07/2018Account aanmaken niet mogelijk
MeerEen paar keer geprobeerd. Mijn mailadressen worden allemaal als foutief bestempeld. Jammer..
1door Lou*******27/11/2017Bijna bij de tijd
MeerApp werkte direct maar programma is nog niet van deze tijd want hij accepteert geen cijfer in een e-mailadres achter het @ en mijn site heeft dan toch echt.
4door Kol*******16/11/2017App
MeerIk heb de app gedownload. Helaas kan ik niet inloggen omdat hij mijn mailadres niet kent. Via aanmaken account kan ik mijn klantnummer niet koppelen. Ik ben dus verplicht om eerst naar de winkel te komen om mijn mailadres te laten koppelen. Voor nu kan ik er helaas niets mee.
1door 2 G******16/11/2017Gebruiksonvriendelijke App
MeerVoor de registratie moet je een ander mailadres gebruiken dan degene die je al eens online bij Intersport hebt gebruikt, anders kun je je niet registreren. Natuurlijk erg gebruiksonvriendelijk als je als familie 1 vast account/mailadres gebruikt zoals vele tienduizenden families/gezinnen doen. De software-ontwikkelaar had beter moeten adviseren en de Intersport online-afdeling dieper moeten nadenken over de Q's & S's. Dan maar niet registreren......gemiste kans
1door Adr*******23/09/2017
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."