Ik hoop dat ik met het geven van 1 ster iemand wakker schudt! De app en het homewizard display krijgen ruim 5 sterren! De helpdesk daarentegen krijgt er 1. Eerst na ruim 12 uur op 1 vraag een vraag terug gekregen en na uitleg over wat de 1e vraag inhield, tegelijk maar diverse nieuwe vragen gesteld. Na ruim 3 uur , 1 antwoord op 5 vragen.
Wel ook een nietszeggende opmerking dat de helpdeskmedewerker blij is dat alles weer werkt……maar….alles werkt hoor! En dan die chatbot. Man, man, man, wat een tenenkrommend iets is dit. Het devies dat jullie gebruiken om geen telefonische ondersteuning te geven om klanten zo goed en snel mogelijk te helpen zou ik nog maar eens onder een heel groot en dik vergrootglas leggen. Want deze manier is achterhaald, gedateerd, ZEER klantonvriendelijk en irritatie verhogend. En ja, ik weet dat ik niet de enigste bent die geholpen wil worden.