Gappie ok maar trambestuurder moet ander werk zoeken
MeerWij proberen met een gehandicapte scooter op de tram re komen en man sluit deuren en rijdt weg. Tram 12, 14:10, 29-9-2024
1door Bos*******29/09/2024Dienstregeling klopt niet.
MeerDe app zelf is erg goed en actueel. Echter heb je er totaal niks aan. De bussen rijden een compleet zelf bedachte dienstregeling. Zeker tussen 7 en 8 uur in de ochtend kan je hier niet op bouwen. Vaak zijn de bussen veel te vroeg en rijden gewoon door, waarom zou je dan nog een app gebruiken als het toch niet gaat zoals in de app wordt beloofd.
1door Adw****20/09/2024Gebruiksgemak in nieuwe app verslechterd
MeerVersie2.8.0 - Lijst van ‘Recente locaties’ in de Reisplanner is nog altijd niet per locatie en evt. ook in zijn geheel te wissen/op te schonen. Zie bijv. De NS app waar dit wel kan ! Graag z.s.m. mogelijk maken. Is al eerder verzocht !
1door Fre*****09/09/2024Vertrektijden wijken af
MeerVertrektijd geeft steeds tijden na 14:00 uur aan terwijl het nu toch echt pas 12:00 uur is. Minuten kloppen wel gewoon maar de uren staan fout. Verder wel een fijne app maar graag deze kleine bug herstellen. Dank u. Update 5 juli: nog steeds een verschil van 2 uren als je de aankomst op de halte vraagt.
3door J S******05/07/2024Vreemde adviezen
MeerIk krijg de meest vreemde adviezen terwijl de meest logische nooit worden gegegeven. Blijkbaar is 20 minuten lopen normaal. Wordt consequent de verkeerde halte als dichstbijzijnde gekozen (aan de overkant vh water waardoor altijd omlopen). Ik begrijp echt niet wat hier handig aan is. Voorbeeld: ingang van metro station Nieuwmark is vanaf mijn huis volgens Google 230 meter. De ingang van metrostation Waterlooplein is 400 meter. Als ik de app vraag vanaf mijn huis naar het CS wordt ik desondanks naar station Waterlooplein verwezen.
Als ik naar het Stadionplein wil is een van de adviezen op te stappen op koningsplein en uit te stappen bij de Zeilweg (lijn 2) met voor en na 20 minuten lopen. Terwijl lijn 24 vanaf het Frederiksplein eerst 15 minuten lopen is en op lokatie stopt, niet als advies wordt gegeven.1door Jos*******25/05/2024foute info aanpassen?
MeerWanneer men in de Gappie app bij abonnementen de optie “help mij kiezen” kiest kan men een route ingeven om te berekenen hoeveel korting een gekozen abonnement oplevert. Echter de kosten die bij het Flex- en Extra Flex abonnement staan kloppen niet. Bij Flex staat dat deze 6 euro kost, moet zijn 5,50 en bij de ExtraFlex staat dat deze 14 euro kost, moet zijn 15 euro. Hierdoor krijg je verkeerde informatie over de korting op je gekozen abonnement. Kan deze foute informatie aangepast worden?
3door Anoniem28/04/2024Amstelveen zonnehuis > koemarkt Purmerend
MeerWat een belachelijk slechte app. Stuurt je alle kanten uit en uiteindelijk na nog een flink eind lopen en dan hoop je er in 2+ uur
Te komen.
Ik doe het 99 van de 100 keer in één uur, soms + 10 minuten en 5 minuten lopen totaal.
Komt nooit meer goed met dat bedrijf dankzij het domme indirect personeel, erg geleerd waarschijnlijk maar nutteloos.
In algemeenheid bus/tram/conducteurend personeel toppertjes.1door Luc*******20/04/2024Spook ritten
MeerBeetje jammer dat de rit informatie nog wt klopt. Lijkt net of de bus op tijd rijd, maar in de werkelijkheid is het nep.
Geef dan niet weer, dan reken ik er ook niet op.1door Cit******26/03/2024Onhandig
Meer1. Bij een reis plannen staan wel de vertektijden maar niet de lijn nummers,
moet je nog doorklikken naar details.
2. Niet altijd zijn de tram/bus nummers aanklikbaar.
3. Niet eenvoudig richting te veranderen en is incompleet, niet alle haltes staan er.
4. zoeken op lijnnummer geeft een error
5. Bij favorieten instellen kan je geen fav richting instellen. Onhandig als je bij de 1 na laatste halte woont.1door Blu*****29/02/2024App stuck when trying to purchase a product.
MeerIn trying for the fourth time already to but the monthly subscription and the app just return to the previous page instead of processing my order.
1door Lil*****27/02/2024Fijne app
MeerHele handige app. De bustijd klopte precies en heel handig dat je kan zien aan welke kant van de weg de halte is.
5door Kar*****20/02/2024Beste reisapp voor Amsterdam
MeerEnorme verbetering t.o.v. versie 1, vooral fijn dat ik nu voertuigposities van Metro en Trein kan zien. Ook is deze functionaliteit enorm verbeterd qua betrouwbaarheid.
5door Rob*******13/02/2024Grote verbetering
MeerVeel rustiger dan de vorige app, veerponten widget is echt fijn voor als ik naar Noord moet reizen.
5door Ral****13/02/2024Gebruiksgemak in nieuwe app verslechterd
Meer- v2.3.1. - Lijst van ‘Recente locaties’ in de Reisplanner is nog altijd niet per locatie en evt. ook in zijn geheel te wissen/op te schonen. Zie bijv. De NS app waar dit wel kan !
1door Fre*****12/02/2024Google Maps
MeerWat een waardeloze app. Je kan beter Google maps gebruiken of zelfs de NS app als je je route wilt bepalen voor tram/bus/metro.
1door Kin*******07/02/2024Gvb app kan ik net zo goed niet gebruiken!
MeerMn rit vervalt constant één minuut van ge voren als ik al op mn bus aan t wachten.
1door R *******05/02/2024Gebruiksgemak in nieuwe app verslechterd
Meer- Actuele haltetijden onder ‘Vertrektijden’ niet beschikbaar. Tenzij je locatievoorzieningen aanzet, maar als je dat om gegronde redenen niet wilt kan je de deze optie niet meer gebruiken. SVP terugbrengen net zoals on oude app
- Lijst van ‘Recente locaties’ in de Reisplanner is niet te wissen/op te schonen.
Het gebruiksgemak in de nieuwe app is sterk verslechterd !1door Fre*****31/01/2024Paar verbeterpuntjes
MeerPrettige app in het gebruik. Alleen mis ik in het overzicht de aankomsttijd per reisoptie. Hij staat er wel, maar naar mijn smaak te klein rechtsboven. Van mij mag hij net zo groot als de vertrektijd.
Ten slotte het woord ‘platform’ nog even vertalen: dat is perron in het Nederlands.4door Die****20/01/2024
Nu populair
Laatste reacties
- vpninstr zei over Stickyboard 2: "Hello. какой-никакие впн ща делают на России? эго..."
- Ludo De Winter zei over Grassfeld - Budgetten & Sparen: "Deze app is labiel. Heb deze een jaar betalend gebruikt. Plots..."
- Lies Cox zei over WordCrex: "Na 2 spelletjes spelen stop het Hoe kan ik dit verhelpen"
- Tilly Tonnard zei over ▻ Solitaire: "geweldig"
- Ronald zei over 112-Nederland: "dit is een fijne app,alleen jammer als ik de capcode 1735996..."
- NA zei over DĀK: "Verschrikkelijk deze app! Heeft continue storing, loopt vast,..."
- Diana Bank zei over online Bibliotheek: "Krijg helemaal geen contact meer met de app: al diverse malen..."
- Annie zei over Praxis: "Door deze app voor o.a. kortingen vallen mensen die geen..."
- Waardeloze app zei over Moofer: "Kan niet inloggen, werkt voor geen meter! Weggegooid geld,..."