Zeer SLECHTE HULP VAN DISCOGS IK HEB NOG NOOIT ZO’N ZOOITJE MEEGEMAAKT ECHT LACHWEKKEND. Ik kan al bijna 2 maand niet inloggen. En vraag je om hulp? Wat denk je dat ze zeggen,? Cookies wissen?! De nieuwste app versie downloaden?! IK KAN NIET INLOGGEN ZO OP DE 1 OF ANDERE DAG. DAT IS MIJN PROBLEEM NIET MEER EN NIET MINDER. Maar ze kunnen ook geen account resetten. Blijkbaar te moeilijk of zo je moet alles zelf doen. En ook nog alles in het Engels. Ik woon in Nederland en je geeft een app uit in Nederland die in het Engels is. Dat is zo wie zo niet meer van deze tijd. En laks van discogs. In welk land je hem ook uitbrengt, dan moet ie daar ook in die taal zijn. Het is dat ik 1 ster moet geven maar ze verdienen helemaal geen ster dat is dit helemaal niet waard. Ik gebruikte het alleen voor mijn vinyl collectie. Kopen is ook zo iets op discogs ALLEEN Paypal of creditcard. Maar ook nog een 20% meer moeten betalen voor vinyl omdat discogs 20% moet hebben van de verkoper. Maar als mensen niet kunnen inloggen kunnen ze niet helpen. Dat krijg je met die graai cultuur. Maar dat is niet het enige. Heel vaak storing als je wat op wilt zoeken. Geen internet. 20 keer het zelfde intoetsen wat je zoek maar bij de 22 keer pas vinden. Ben je wat aan het intoetsen springt het beeld weer op wit. Ik ben nu twee maanden bezig geweest met proberen weer op discogs te komen. MAAR IK GA HET NIET WEER PROBEREN IK KAN DISCOGS ECHT NIET AANBEVELEN ZO’N SLECHTE ORGANISATIE HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT ECHT GEEN AANRADER IK GEEF ER -20 sterren voor