Bad payment system
MeerCouldn’t use the app because the payment system doesn’t work. So we had to use bold.
1door Fc *******30/07/2023Kapotte fietsen Amersfoort
MeerIk zou jullie graag 5 sterren willen geven maar de fietsen in Amersfoort zijn niet te doen. Bij bijna elke fiets lopen de remmen aan en is het zadel niet te stellen. Verder krijg je nadat je hebt aangegeven dat de fiets niet werkt ook je geld niet terug. Echt zonde van dit goeie concept.
1door Luu***09/05/2023Oplichters
MeerKan er helemaal niks mee. Allemaal moeilijk en na 7 minuten betalen om te proberen een bijrijder in te stellen en vervolgens allebei uit heb gezet stond er van de 10 euro nog maar 4 euro op, en daarmee kan je niet meer een andere step kopen. Uiteindelijk niks ermee kunnen doen, slechte app. Doe het niet
1door Mor*******23/04/2023DO NOT USE!
MeerThey don't work properly. The app said the scooter has 30% but the scooter said no battery and stopped abruptedly on the road, very dangerous. We tried another vehicle and it automatically locked on the road and kept locking ever 5 seconds on the road. The app is not stable, keep saying you're not in the parking area while you are.
1door Tom******17/04/2023Please make a separate app for the birdbike owners
MeerPlease make a separate App for the birdbike owner. Now I have to scroll through all kinds of stuff just to unlock my own bike.
1door Rlf****22/03/2023Please create 2 separate apps!
MeerDear developers,
As an Bird e-bike owner this app is very inconvenient to use because the main focus seems to be on rental.
Please split this app up in two different ones: 1 for e-bike owners and 1 for rental.
Would be super nice if it was easier to navigate to unlock bike, turn on the e-bike lights without strolling trough the whole app menu! And put in some upselling Bird accessoires, I’ll buy them2door Af04/03/2023Compleet onbruikbaar
MeerHalf uur staan kloten om zo’n fiets proberen te huren. Kreeg alleen maar foutmeldingen. Verschillende betaalmethoden geprobeerd. Creditcard, Apple pay, niks werkt! Ook bij het Scannen van de QR code meteen een foutmelding. Niks van deze app is ook maar enigszins bruikbaar. Waardeloos!
1door Zyr****10/02/2023Don’t use bird
MeerLocalisation is bad, which stops the scooter on perfectly fine locations(Florence). Scooters are parked in palaces where you’re not supposed to ride (Lisbon), so they don’t work but you have to pay anyway after unlocking.
1door Ces*******21/10/2022Location of the app is terrible
MeerTwo times it cost me 5 to 10 minutes to lock the scooter. The app shows that you are in a totally different location than you actually are. Evetually this costs way more money than the actual ride. Sneaky way to earn money over their customers since there is no customer service available at all.
1door Sem*****21/10/2022GPS doesn’t work
MeerRides well, but GPS didn’t work well. I couldn’t park even though I clearly was in the park zone on the map. Had to ride very far back before it finally parked, past many other parked birds. Cost me money and time, could’ve better walked. Client services didn’t acknowledge problem, seemed to blame it on me. Refund was a joke.
1door May***09/10/2022Broken scooters
MeerScooters often don’t work and there is no automatic cancellation/refund when you don’t move or you unlock it for less than a certain amount of time.
1door Its*******13/09/2022Prima step, goeie deal
MeerIn Berlijn een dagpas genomen voor de step van Bird. We hadden een zomerdeal en konden voor 6,99 per step binnen 24u 9 ritten maken van 30 min. Superdeal!
Prima step, app werkt goed, huren en afmelden van de step is eenvoudig. Jammer dat er geen telefoonhouder op de step zit zodat je gemakkelijk op je navigatie kunt kijken (een andere aanbieder heeft dit wel op zijn step).5door Pjr***12/08/2022Niet om te rijden!
MeerMassief achterwieltje waardoor je stuiterend over de steentjes dendert, en geen bel!
1door Drr******12/07/2022Amersfoort is taking over
MeerIts very easy to access in Amersfoort but it would be nice to place a bit more bikes around Vathorst since there are around 2 here max and I think that 4 or 5 would make it a lot easier for the people in Vathorst to use. Since they are very separated from each other most of the time.
5door Ben*****30/06/2022Nice bikes but disappointing app
MeerLove the bikes in general but the app is rather disappointing. Shows a private step rather than a real bike. I didn’t buy a step but a bike….
Also showing a grey coloured bike while having a different (black) color.3door Rus*****26/06/2022Hele slechte service en stelen je geld
MeerKies liever een andere aanbieder voor stepjes in het buitenland. Via iDeal heb ik 10 euro overgemaakt. Echter kan ik mijn tegoed niet gebruiken omdat je daarnaast ook een creditkaart nodig hebt. De app geeft geen mogelijkheid om mijn gestorte geld te verzilveren. Na 2 dagen via mail contact te hebben met support. Word ik genegeerd. En biedt Bird geen optie tot restitutie. Ondanks dat er geen cent gebruikt is van mijn tegoed. Ik ben dus gewoon mijn geld kwijt? En support van Bird reageert niet meer op mijn vragen. Schandalig slecht bedrijf. Puur uit principe ga ik kijken waar ik verder een klacht kan indienen.
1door J J******01/06/2022Alarm activeren
MeerPrima app maar het lukt niet om het alarm aan te krijgen. De swipe functie lijkt niet meer zichtbaar in de nieuwste update van de app. Daardoor kan ik de fiets niet locken.
3door Nne****13/05/2022Worthless scam with hidden conditions
Meer“Day pass” only gives 10 rides and still gives additional pay. Fine if you would properly advertise upfront. Worthless
1door 123******08/05/2022
Nu populair
Laatste reacties
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."