Trage reactie van arts
MeerHelaas reageert de arts heel traag op gestelde vragen. Dat hoeft toch geen weken te duren? Dat kan vast beter!
3door Teu*****19/04/2024Recensie
MeerFijn dat deze korte lijn beschikbaar is voor vragen etc .
Antwoord is er ook snel . Dit geeft rust maar ook fijn omdat er niet gebeld hoeft te worden .
Persoonlijk vindt ik dit zeer prettig .5door Mer*******04/04/2024Wazige app
MeerIk snap werkelijk niet waarom ik dit zou willen hebben.
Je kunt er herhaalrecepten in aanvragen, maar dat werkt niet.
De huisarts kun je er niet in koppelen.
Ik kan alleen ziekenhuisinfo opvragen.....
Wazige app1door Rol*******23/03/2024Gevoel van dichtbij ,
MeerIk heb er nog niet veel mee gedaan , want ik heb het nog kort
Maar ik heb het gevoel dat het nu dichterbij bent is , en sneller iets te horen krijgt of advies
Het geeft mij een prettig gevoel en een zorg minder , vooral als je hartpatiënt bent , heb je soms een luisterend oor nodig of in dit een snelle reactie
Je blijft altijd wel alert/bang dat er toch misschien iets is ,
Zo zal ik nooit alleen het bos in gaan , dat geeft mij een onrustiger gevoel ,5door De *******21/03/2024Koppelen kinderen en namen zien
MeerHet zou fijn zijn als je meerdere mensen hebt gekoppeld aan de app dat je makkelijk kan zien om wie het gaat. Bijvoorbeeld jezelf en je kinderen. Dat. Je namen kan invoeren zodat het duidelijk is voor wel kind je wat stuurt en het naar de goede arts gaat.
3door D V****18/03/2024Beperkte geluidskwaliteit
MeerNa de afspraak in het ziekenhuis, kreeg ik snel een uitnodiging om de app te installeren.
Door drukke werkzaamheden had ik hier een later moment (1,5 dag) gepland.. Meerdere aanmaningen zijn als onnodig en irritant ervaren.
Het gesprek zelf ging wel goed qua beeld kwaliteit, maar geluid was vrij slecht3door Cap*******21/02/2024Geboortedatum
MeerDe geboortedatum is niet in te vullen, gaat steeds terug naar de dag van vandaag.
1door Kru*******01/02/2024Geen idee waarom dit bestaat
MeerVoor de zoveelste keer heb ik een uitnodiging gekregen voor Beter Dichtbij, altijd heb ik geactiveerd, maar daarna heb ik er nooit meer iets van of over gehoord. En zelf kun je geen bericht starten, terwijl dit handig zou zijn voor simpelere vragen en je de onvriendelijke, onwetende telefonisten zo kunt omzeilen.
1door Omw*******04/01/2024Halve info
MeerOp verzoek om te bellen krijg ik als antwoord:ja is door gegeven aan de afdeling !
1door Kip***22/12/2023Niet te beoordelen
MeerAls de instelling die jou op de app attendeert de app niet gebruikt, heb je weinig aan zo'n app.
1door A4i**10/12/2023Vaag
MeerIk snap het nut van deze app niet. Het doet vermoeden dat je bij de app niet-urgente vragen aan de hulpverlener kan stellen. Echter krijg ik antwoord dat ik daarvoor moet bellen tijdens het telefonisch spreekuur. Waar is deze app dan voor? Een soort FAQ chat? Op deze manier is het vrij nutteloos. Jammer, want het leek me wel handig.
2door App*******03/11/2023Steun
MeerDe medewerkers zijn allemaal empathisch, bovendien wordt er snel met de arts geschakeld indien nodig!
Heel prettig en efficiënt5door Win******18/10/2023Werkt niet met vpn e-mail adres
MeerWerkt alleen met hotmail, google etc maar niet met een VPN adres. Beetje omslachtig en jammer.
1door Mrs*******12/10/2023Fout
MeerZoals bij véél sites en dergelijke, maken jullie ‘n domme fout. Soms gebruiken jullie “Je” en daarna weer ergens “U”.
Ik zou voor één van de twee kiezen.
Succes met deze tip.1door Dut*******24/09/2023Waardeloze app
MeerIk kan niet eens inloggen, alles ingevuld ik krijg de 1e keer een sms’je met code en als je dat dan invult krijg ik een melding dat het is mislukt. Ik vraag een nieuwe code en krijg nooit geen code weer via sms. De app verwijderd opnieuw geïnstalleerd precies hetzelfde probleem.
1door Gea**18/09/2023Onbruikbaar ondanks goede bedoelingen.
MeerSinds enkele maanden geen bericht terug ontvangen van mijn zorgverlener óf nadat ik zelf een extra bericht stuur komt het antwoord op mijn vraag pas binnen. Voorheen de app prima kunnen gebruiken maar nu heb ik er niets aan en moet ik de zorgverlener bellen over het antwoord… graag een oplossing hiervoor?!
3door Fle*******10/09/2023Beter dichtbij
MeerSlecht en klant onvriendelijk systeem. Het zoveelste waar patiënten mee worden opgezadeld. Gauw met iets beter en anders komen
1door Rab*******04/09/2023Gemak app
MeerMet de app kan, zonder bezoek aan de huisarts, een vraag worden gesteld over een eenvoudig ongemak, eventueel voorzien van een foto.
5door Luc******12/08/2023
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."