Irritante meldingen continu
MeerWaarom kan ik die spam achtige berichten niet uit zetten? Continu in beeld, overbodig, irritant…
2door Ind***09/05/2024App logt niet uit
MeerNa de laatste up date (7 mei) logt de app niet meer automatisch uit als je iets anders geopend hebt.
3door Tro*******08/05/2024Prettige en eenvoudige app
MeerIk vind de ASN app makkelijk en overzichtelijk in het gebruik. Het enige minpunt vind ik, is het wat omslachtig moeten schakelen tussen particuliere en zakelijke accounts. Al mijn rekeningen in 1 overzicht kunnen zien zou een grote verbetering zijn.
4door Mdv*****07/05/2024Pushmeldingen
MeerPrima app, maar ik mis echt push meldingen van de app over af en bijschrijvingen!
Heel graag toevoegen in een nieuwe update!
Het is 2024, waarom bieden jullie dit nog niet aan als optie!4door A A***03/05/2024Prima app
MeerOvergestapt van ING naar ASN, prima maar het feit dat een bank zoals ASN geen notificaties heeft bij het afschrijven en ontvangen van gelden is toch echt een domper. Bijna onacceptabel anno 2024. Die attenties is een leuk alternatief maar die werken 7 van 10x niet.
Is er zicht op notificaties?3door Rob*******24/04/2024Asn zakelijk app ligt er vaak uit
MeerASN heeft niks begrepen van zakelijke dienstverlening. Een app dat voortdurend crasht, een helpdesk die lange wachttijden kent, dat is natuurlijk erg tijdrovend. En dan nog de digipas die slecht leesbaar is met mini knopjes.. de app met QR code of gezichtsherkenning of pincode.. niks doet het. Echt jammer
1door Gva****23/04/2024Nog steeds geen push notificaties
MeerMaar wel irritante berichten van de ASN op de hoofdpagina.
Zou niet zeggen dat jullie een voorbeeld moeten nemen van de ING, maar op gebied van de app kunnen jullie dat beter wel.1door Qap*22/04/2024Digipas
MeerDe digipas is zeer onhandig in gebruik.
Hij is voor mij te klein om goed vast te kunnen houden tijdens het intoetsen.
Het beeldscherm is te klein en te moeilijk afleesbaar.
Graag voor ouderen die geen kleine soepele vrouwen handen hebben een andere digipas met een groter scherm beschikbaar stellen.
Met vriendelijke groet,
Nico de Vries3door Mul****22/04/2024Waardeloos opgedrongen gedrocht, iDeal werkt niet
MeerSinds de laatste update is het onmogelijk te betalen via iDeal als je ingelogd zit, webshop slaat vast app slaat vast; wat een prutswerk.
Verschrikkelijke app, loopt vast, onoverzichtelijk, opgedrongen, wat is deze bank met afbraak bezig! Ongekend slecht, tijd om over te stappen naar wat anders! Voor een simpele overboeking moet ik computer aanzetten dat kan de app niet. Wat een troep! Nix meer duurzaam aan deze bank, betalen voor GreenWashing, overstap naar wat anders in gang gezet.1door Daw*******19/04/2024Optimisten bankieren bij de ASNbank!
MeerKom, stap over naar een bank voor de toekomst. Blijf niet hangen bij banken die jouw geld investeren in zaken waar jij eigenlijk niks mee te maken wil hebben. Die gericht zijn op het verleden, toen vervuilen nog doodnormaal was. Daar wil jij toch niet meer bij horen!
5door Jan***16/04/2024Slecht ik kan niks kopen
MeerIk heb 1000 euro limiet en ik kocht vandaag niks ik probeer al 1000 keer iets te kopen en er staat limiet bereikt, terwijl ik niks gekocht heb dus doe beter asn
1door Tay*******14/04/2024Nieuwe rekening openen is een kriem
MeerMijn vrouw en ik proberen een nieuwe rekening te openen: brief geeft aan open de app opnieuw, app geeft foutmelding. Lukt het volgende week niet via de klantenservice dan blijf ik gewoon bij ING die een hele fijne app heeft.
1door Cee****13/04/2024Deze vernieuwde app heeft constant storingen
MeerIk wordt er heel moe van ik kan nergens meer bij. De app geeft iedere keer storingen aan. Ben al dagen bezig om mijn zakelijke rekening online te krijgen.
1door Xx05/04/2024ING app was veel beter
MeerPotjes werken onder gemiddeld goed, tijden staan niet bij transacties, rente wordt niet per potje geregeld, zoekfuncties werken slecht, voorspellingen werken matig. Potentie is er, zie de ING app, maar ze hebben de app verwaarloosd
1door Nie*****04/04/2024Waardeloze app sinds de kleuren wissel.
MeerVoorheen was de app prachtig vormgegeven in Rood, wit, groene stijl. Inmiddels is dit weer lelijk groen zoals in de oude app. Ondanks dit te hebben aangegeven en daarnaast herhaalde verzoeken te hebben gedaan om een switch hiervoor in te bouwen zoals dark theme, moet ik nu over naar een groen met aubergine thema. Afschuwelijk! Valt me flink tegen.
1door Dig*******02/04/2024Slechte UI
MeerEr is al veel geklaagd over de verslechterde overzichtelijkheid (bijv. veel witte ruimte). Je moet vaak veel doorklikken en zoeken om de informatie te vinden (bijv. opgebouwde rente op een rekening).
De laatste uitvinding van de ASN Bank zijn storende meldingen op de startpagina, waardoor nog meer rekeningen van de pagina vallen. Je moet/wilt deze meldingen steeds wegklikken en er is geen optie om de meldingen uit te schakelen of enkel in een berichtensectie in te zien.
de ASN bank wordt wel erg opdringerig, net zoals het niet uit kunnen zetten van het uitvoeren van algoritmes op je transacties waarmee (zeer regelmatig) onjuiste voorspellingen gedaan worden van je saldo in de toekomst.
Wat mij betreft heeft ASN het verkeerde pad gekozen.2door Ad ****29/03/2024Breng het oude kasboek design terug
MeerHet nieuwe design is heel uitgerekt en met veel marge ontworpen maar daardoor raak je bv in het kasboek (inkomsten uitgaven) het overzicht kwijt.
Je kan niet meer in een oogopslag zien hoeveel je per categorie hebt uitgegeven en de app update dit heel traag indien je de categorie van een item aanpast. Hierdoor heb je het idee dat het niet gewerkt heeft en pas je dingen telkens weer aan…
Verder zijn een aantal categorieën weggehaald of hebben onduidelijke iconen. Hoezo heeft de categorie pensioen ineens een fauteuil en de categorie meubels is weg? Is dit getest met gebruikers of dit wel zo begrijpbaar is?
Het startscherm met complete inkomsten en uitgaven is handig maar voelt als een extra stap die ook met de categorieën samen ontworpen had kunnen worden voor meer overzickt . Please bring back the old kasboek design!1door Anoniem28/03/2024- Meer
App viel me alleszins mee na overstap van een niet-duurzame bank, maar ik mis de geschiedenis in de spaarpotten: wanneer je wat in een spaarpot hebt gestopt, met welke omschrijving (à la ING). Fingers crossed dat t ooit nog komt
4door Bep*******28/03/2024
Nu populair
Laatste reacties
- Hendriks. Jan zei over Feyenoord App: "Feyenoord App reageert en werkt al bijna een week niet meer."
- Don zei over Pass4Wallet - store cards: "I cannot find the option to add a card using photos of the..."
- Lizzy zei over Toggl Track: Hours & Time Log: "Als ondernemer met een klein team ben ik groot fan van Toggl...."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."