Pakket volgen op kaart
MeerIk kreeg opeens een melding dat ik mijn pakket kon volgen op een kaart in de app en dat er nog 8 adressen voor mij waren. Ik klikte op de notificatie, ging naar mijn bestelling en zag niks. Dit werkt dus nog niet! Wel een wenselijke feature. Een andere wenselijke feature is om in een tijdslot (bijvoorbeeld tussen 16:00 en 18:00) te zien wanneer de levering plaatsvindt, nu staat er op 20:00. En ik zou graag de optie willen hebben dat ik de dag voor levering nog kan kiezen om mijn pakket te laten afleveren bij een afhaalpunt. Ik vind het heel irritant dat de bezorger ALTIJD om 20:00 komt. Nooit eens overdag of wat eerder. Ik heb een kleine die dan allang slaapt en soms wakker wordt door de bezorger….
Tevens is de app super lelijk! Kijk eens naar bol.com of Coolblue1door Jer*******16/04/2024Suspected Malware
MeerSuspected malware. Only shows chinese text with download buttons to apps on chinese store. Stay away
1door 337****15/04/2024Donkere modus
MeerZou het mogelijk zijn in een nieuwe release een optie te krijgen om de weergave in Donkere Modus in te kunnen stellen?
Verder prima App, snelle levering.4door Joh*******10/04/2024Kan beter rondom bezorgen
MeerHet zou echt heel fijn zijn als er bij bezorging een tijdvak gegeven kan worden waarin de bestelling wordt bezorgd. Nu heb ik geen idee en ben ik eigenlijk verplicht om de hele dag binnen te blijven. Beetje ouderwetse manier van bezorgen. Ook zou ik graag een push bericht krijgen als er iets verandert in de status van mijn bestelling en bezorging.
Ook zou het erg fijn zijn als de retourstatus naar waarheid wordt getoond. Die blijft nu maar tonen dat ik een retour heb aangevraagd terwijl de klantenservice aangeeft dat het retour al is ontvangen. Graag tonen in de app zodat de klant weet waar die aan toe is, nu is het echt loze informatie.3door App*******09/04/2024Makkelijker kan het niet
MeerGewoon netjes geleverd en spulletjes gevonden die elders niet verkrijgbaar waren.
5door 196*******01/04/2024Account aanpassen.
MeerIk had een oud adres er in staan en telkens ondanks activeren nieuw adres, pakte de app mijn oud adres en komen pakjes niet aan. Dit nu verholpen. Maar nu had ik mijn VISA gegevens aangepast, probeert Amazone geld te halen van oude visa kaart, je wordt er gek van dat je oude gegevens niet zomaar kunt verwijderen als je ingelogd bent. Dat moet veel eenvoudiger kunnen. En nog wat, ik ben Nederlander en tekens krijg ik alle gegevens over bestelling en account in het Engels. Stop daar mee. En pas het aan aan gebruik op iPad.
2door The*******22/03/2024Kan beter rondom bezorgen
MeerHet zou echt heel fijn zijn als er bij bezorging een tijdvak gegeven kan worden waarin de bestelling wordt bezorgd. Nu heb ik geen idee en ben ik eigenlijk verplicht om de hele dag binnen te blijven. Beetje ouderwetse manier van bezorgen. Ook zou ik graag een push bericht krijgen als er iets verandert in de status van mijn bestelling en bezorging.
3door App*******21/03/2024lekkere app
Meerzoek je op aa batterij maakt hij er ALTIJD aaa van, zal wel A.I. zo dom dat het is
1door Thi***20/03/2024Pakket volgen op kaart
MeerIk kreeg opeens een melding dat ik mijn pakket kon volgen op een kaart in de app en dat er nog 8 adressen voor mij waren. Ik klikte op de notificatie, ging naar mijn bestelling en zag niks. Dit werkt dus nog niet! Wel een wenselijke feature. Een andere wenselijke feature is om in een tijdslot (bijvoorbeeld tussen 16:00 en 18:00) te zien wanneer de levering plaatsvindt, nu staat er op 20:00. En ik zou graag de optie willen hebben dat ik de dag voor levering nog kan kiezen om mijn pakket te laten afleveren bij een afhaalpunt. Ik vind het heel irritant dat de bezorger ALTIJD om 20:00 komt. Nooit eens overdag of wat eerder. Ik heb een kleine die dan allang slaapt en soms wakker wordt door de bezorger….
2door Jer*******20/03/2024Generative AI unwanted changing my searches
MeerGenerative AI changes my searches. Drives me crazy and makes this app gradually unusable. Search queries are continuously and crazily automatically adjusted. Apparently Amazon knows better what I'm looking for than I do myself. When I search for book titles (linear), I repeatedly receive proposals (dynamically adjusted) for the purchase of garden tools, for example, even though I have no garden at all. Hilarious nonsense. Nowadays I can only search accurately in the app based on the already known ISBN number. Further annoyance: it used to be possible to copy the technical information of books that I was considering buying, or had just bought, directly from the app for my own overview and administration. This is no longer possible (it has since an update been protected against copying). Apparently Amazon is afraid I'll use the information to use the books elsewhere, which makes no sense and is actually off-putting.
2door Vin*******19/03/2024Deze App zou standaard op de iPhone moeten staan.
MeerDeze App zou standaard op de iPhone moeten staan.
Je kunt het zo gek niet bedenken of het is bij Amazon te verkrijgen voor een fatsoenlijke prijs, snel in huis. Alleen de eieren haal ik nog in de winkel, voor de rest AMAZON5door Mee*******12/03/2024Doesn’t have a dark mode
MeerIt is very harmful to the eyes when shopping at nights, this app does not proved dark mode as nowadays it is a standard feature. Apparently, amazon does not understand most of shopping and order placed after working hours, witch means, most people do online shopping at home in the evening.
1door Gai*******11/03/2024Wisselen van store niet meer mogelijk?
MeerSinds de laatste update(s) is het niet meer mogelijk om te wisselen tussen de verschillende stores dacht ik, deze is alleen verplaatst in de app. Je moet het maar net tegen komen.
5door Kuo***08/03/2024Netherlands App - Customer Support Borked
MeerWhen I try request telephone support in the mobile browser, it points me to the app.
Firstly in the app there is no easily found location for "help" and you literally have to hunt around the app and scroll to the bottom to get help.
Cannot get a callback from the app:
"Sorry our callback service is not available "
Then why did you make me fill my number in?
Don't turn on this feature if it is broken for my region. Guys seriously?
Finally offer a toll-free number to call instead, I dial the toll free number 0800 058 1948, the number is not in use?
Your app Customer support process really sucks.1door Ref*******09/02/2024Not working
MeerI live in Denmark and lately I cannot switch from UsD to Euro or DKK anymore.
Login and account addresses doesn’t work correctly1door Tin******05/02/2024Can’t buy ebooks with the app
MeerHow did you guys manage that kindle purchases are not supported through the app? Not from Amazon, and not from the kindle app. I can only buy ebook via a browser and it’s most ridiculous thing ever - would be nice to fix it
2door Fle******24/01/2024Wrong country
MeerThe app searches amazon.de, ships from the uk and only gives me the option to switch to nl. Something is really off here. And I cannot change this manually.
3door Sag*******21/01/2024Why?
MeerWhy do you switch my payment method to credit card when default method is a different one? What "effective manager" thought it was a good idea?
1door Rus******01/01/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Jennifer Lopez, Alex Rodriguez to have a summer wedding..."
- DudleyCah zei over Stickyboard 2: "Hello dear friend, I would like to offer placement of your..."
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "‘Sarbjit’ was a huge responsibility: Aishwarya Rai..."
- Arie V. zei over Intergas Comfort Touch: "Nieuwste versie is niet beter maar eerder slechter geworden...."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."