Fijne app
MeerFijne app, lekker overzichtelijk. Ben er tevreden over, ook met online bestellen. Echter kan ik nergens een kortingscode invoeren bij online afrekenen
5door Kon*******25/04/2024Bonus
MeerAlles is duurder geworden, wel 2x zoveel. Aangezien ik door ziekte afhankelijk ben van jullie zou ik denken dat ik meer producten die ik vaak koop in de bonus krijg. Want dat was wel altijd. En vraag. Vrijdag tussen 4 en 8 komen de boodschappen, kunt U om een uur of 4 komen, dan kan een vriendin me helpen. Graag. Monique Heidendal. 6137RN Sittard 4
2door Nie*******24/04/2024Bijna goed
MeerIk gebruik de app alleen om de bonusbox te zien en activeren. De boodschappen doe ik daarna op ah.nl. De reden: in de app zie je niet voor hoeveel je al in je winkelwagen hebt en ook niet het aantal boodschappen, zoals op ah.nl.
Verder heb ik inmiddels genoeg bakjes. Wordt het niet weer eens tijd voor de superscherpe messen? Die zou ik graag nog eens terugzien. De app werkt wel goed verder, vandaar drie sterren!3door Dia*****24/04/2024Wifi waardeloos
MeerIk heb 3 dingen waar zeker in geïnvesteerd moet worden!
De Wifi voor zelfscan met de telefoon is waardeloos, verbinding is zeer slecht en de app geeft dus steeds melding dat de wifiverbinding er niet is.
Geen houders voor je mobiel op de winkelwagens voor zelfscan.
En geen routebeschrijving als je een lijstje hebt gemaakt, kan veel niet vinden en dit komt mede door de onoverzichtelijke winkels.3door Tom****24/04/2024Batterij vreter
MeerEr zijn genoeg goede punten aan de app, helaas is er een eigenschap waar ik iedere keer gefrustreerd over raak omdat het een inbreuk is op mijn persoonlijke instelling van mijn telefoon. De app blijft aanstaan en houdt de telefoon uit de slaapstand zodra het in zelfscannen staat zelfs na het afrekenen bij de zelfscan kassa.
Dit is de enige app die ik heb waarbij ik drie zaken tegelijkertijd moet doen op twee verschillende plekken, afrekenen bij de kassa, boodschappen inpakken en afsluiten van de app. En vaak zijn het er ook nog vier: mijn partner aandacht geven. Aangezien ik dat niet iedere dag doe mijn aandacht op hetzelfde moment verdelen over vier acties wordt het afsluiten geen automatisme. Dus blijft mijn telefoon actief en het scherm aan en kom ik er vaak pas thuis achter dat de telefoon zinloos batterij verbruikend heeft aangestaan.
Ik vind dat de app zichzelf mag sluiten nadat de betaalbarcode is gescand en de melding getoond: volg de instructies op de betaalautomaat. Het is nergens voor nodig dat de app de telefoon actief houdt. Zeker niet als ik kies voor kassabon.3door Nor***23/04/2024Recepten in de Albert Heijn app
MeerZo makkelijk die recepten in de app! Je slaat ze op in verschillende mapjes en hebt voor elke gelegenheid zo iets lekkers! Recepten zijn niet moeilijk en zijn niet bewerkelijk.
5door Bue*******22/04/2024Sortering op looproute
MeerHet sorteren op looproute werkt niet goed. Bij wisseling van een filiaal verandert er niets!
4door Geb*******19/04/2024Sorteren
MeerSinds een tijdje sorteert de app de boodschappen niet meer op de winkel. Jammer, nu moet je telkens de hele lijst doorscrollen of je alles hebt.
1door Enn*******19/04/2024App
MeerHet zou zo fijn zijn als de kassabonnen ook in de app terug te vinden zijn. Geen idee of dat technisch mogelijk is, maar ik zou het dus erg fijn vinden
3door App*****18/04/2024Gebruikerservaring toevoegen en beoordeling
MeerKan beter door productervaringen op te nemen. Bijvoorbeeld kk maaltijden, deze bevatten steeds minder vlees en ook nog eens van slechte kwaliteit. Doe er wat aan!
4door Ed1**15/04/2024Service
MeerOver het algemeen goed tot aan de deur. Maar als we speltbrood bestellen willen we ook specifiek spelt en als deze niet voor handen is niet afgescheept worden met volkorenbrood. Hier vragen we juist niet om met een reden en kunnen we niets mee behalve een klacht indienen en een hoop gedoe! Voor de rest top!
3door Fam*******14/04/2024Plezier met Personeel
MeerHet is leuk om bij ah je boodschappen te doen, al verschilt het wel eens per vestiging/ filiaal. Bijzonder klant-vriendelijk is het wat mij betreft in Bennekom. Mensen die er werken zijn attent, gedreven, hebben plezier in wat ze doen voor de klant, en we kunnen lachen
5door Joa******11/04/2024Het wordt al beroerder met niet verkrijgbare artikelen
MeerWeek na week wordt onze irritatie groter. Zoveel als tegenwoordig niet meer is te verkrijgen. Loop een willekeurige winkel binnen en alles is te krijgen. Worden wij als online bestellers de winkel ingejaagd.!
Zeer ontevreden online besteller en inmiddels aan het oriënteren welke andere winkel het gaat worden1door Eri*******11/04/2024Boodschappen lijstje blijft onstabiel
MeerAls ik een snelle toevoeging wil doen gaat ie op zoek naar een product.. wat ik niet wil en wat de app ook eerder niet deed (hoewel dit nu al de 4e keer is dat ik dit ervaar)
2door Kai*****10/04/2024Zegels
MeerKan geen zegels delen. Whatsapp bericht word verzonden, maar de zegels komen niet aan bij ontvanger.
4door Ron*******09/04/2024Niet goed
MeerDit is geen goede app. Gezien de enorme winsten die er worden gemaakt, zou je toch denken dat de app perfect zou zijn. Maar nee. 1) Je kunt niet meer zien of een product in een bepaald filiaal in het assortiment zit. Iedere keer dat ik chat met de klantenservice en vraag naar de verkrijgbaarheid van een product in een bepaald filiaal, dan klopt de informatie nóóit. De informatie die de klantenservice geeft komt niet overeen met de feitelijke situatie. Meestal zit het niet eens in het assortiment van dat filiaal! 2) De zoekmachine is niet goed. Je krijgt soms de vreemdste zoekresultaten en is het makkelijker om via Google de juiste resultaten te vinden. En als je probeert te filteren op ‘soort’ dan schiet je daar niets mee op, omdat iemand bij AH heeft bedacht dat het een goed idee zou zijn om niet het soort, maar de productnaam en dan pas het soort erachter alfabetisch te sorteren. Dat is toch mega onhandig? 3) Als je een product afvinkt op je boodschappenlijstje (maar het blijft nog wel in het lijstje staan), dan zou dat van het totaalbedrag af meten gaan, of in ieder geval zou er een optie moeten zijn om het eraf te halen.
Sowieso is het winkelen bij AH een ramp, nauwelijks personeel om iets aan te vragen en als er al iemand is zijn ze of onbehulpzaam of spreken ze geen Nederlands of Engels. Ik ga tegenwoordig naar de Dirk van de Broek. Zij hebben super vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel én bij de klantenservice. Daar kan AH nog wat van leren.1door Zus***08/04/2024Ah app
MeerSuper handige app , premium voor 1 euro per maand en dubbel sparen met koopzegels
Je eigen bonus box ook zo handig en altijd je weekaanbiedingen in één klik te zien
Ik ben er super blij mee5door Kaa*******08/04/2024AH app
MeerGebruik app hoofdzakelijk voor mijn bonusbox. Tevreden over.
En kijk verder wekelijks bonusboekje in en vergelijk met andere folders supermarkten.4door Blo*******08/04/2024
Nu populair
Laatste reacties
- GeorgeSar zei over Stickyboard 2: "Neha Kakkar and Rohanpreet Singh song Nehu Da Vyah is all..."
- Yentl zei over Podimo: Podcasts Luisterboeken: "Normaal echt zo’n fan, maar hij blijft nu maar stoppen. Echt..."
- Peter zei over PMT: "Werkt PMT samen met windows 11"
- Tom Brandt zei over Fitbit: gezondheid en fitness: "Naar aanleiding van uitgebreid onderzoek op..."
- Esther Visschers zei over Dice Dreams™: "Jammer dat er niet meer mogenlijkheden zijn om te kunnen..."
- Ilona zei over Ruzzle: "De laatste weken hapert Ruzzle heel erg. Het pakt de woorden..."
- Hkling zei over ANWB Energie: "De tussenstand wordt vanaf januari niet meer bijgewerkt...."
- Margot zei over Ruzzle: "Ik heb pas weer een update van Ruzzle gehad en sindsdien werkt..."
- Luc Vanborm zei over Ticketmatic: "Bij het updaten van de nieuwe app, zijn de nog niet verlopen..."